El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
ara que ja en funciona no m'agrada que sigui una trista plataforma amb un motor i un respall a la vista...
us demano ajuda per trobar algun tipus de màquina o artilugi a la realitat per carrossar!!
alguna suggeriment!!????
Gràcies
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Dv Set 01, 2023 11:04 pm
ara que vaig pensant em van sorgint més incognites...
vosaltres que farieu??
Faríeu que estigués motoritzat o el deixarieu com una peça que es empesa per la neteja vies? Agafarieu l'alimentació de la via o hi posarieu bateria?? Hi posarieu un regulador per canviar la velocitat del gir del respall??
Salutacions
mallet73
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Ds Set 02, 2023 1:04 am
Motoritzat,amb bateria i que vaigi amb un arduino controlat per tu ,o sol (sense arduino),com si fos un "roomba".En dir sol ,vull dir que fos capaç de anar i tornar ,,cambiant de sentit ,mitjançant una mena de "final de carrera"al harribar a final de linia,tant per, o be cambiar el sentit,tornar a fer marxa enrera tot,o parada final. Sempre amb bateria per a ser "autonom". No se...Idees.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Dc Set 06, 2023 8:42 am
Com no puc estar parat mentres aclareixo les idees vaig adelantan cosetes
disseny de la cabina.
salutacions
mallet73
A TramBlau, alejandro sasplugas, el terrat de margarit, mikado, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Dt Set 12, 2023 6:10 am
Veieu per què cal un respall neteja vies...
I això que les tinc tapades amb una fusta ..es tal la quantitat de fulles, branquetes i aglans que cauen que cal netejar abans de tot...
Salutacions
Mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Dt Set 12, 2023 4:40 pm
I tant que si, Carles. T'anirà molt bé de tenir un raspall com aquest.
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Dc Set 20, 2023 8:19 pm
Ara que ja ha passat santa eulalia els taller reprenen les feines.
Salutacions
mallet73
A TramBlau, TOG, el terrat de margarit, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Dc Set 20, 2023 11:47 pm
I ho pots utilitzar com a llevaneu si algun dia arriba a nevar, jo estic pendent de tenir temps per posar-me a fer-ne un +/- així
Pere
A TOG y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Dj Set 21, 2023 1:44 am
Gràcies als FIM ja en tenim 3 de lleva neus..el que ens falta es la neu....per que fa més d'un any que no neva...esperem que aquest hivern caigui alguna nevadeta...
salutacions
mallet73
A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Dl Oct 16, 2023 2:22 am
Algun detall més..
He aprofitat la caixa que vaig fer per la dresina, que hi quedava gran aqui va a la mida..
avui li he dissenyat unes portes laterals en 3Dper els laterals..
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Dj Oct 19, 2023 5:45 am
Salutacions
Mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Dj Abr 04, 2024 7:14 am
després de mesos aturat el diumenge pintura!
salutacions
mallet73
A TramBlau y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: respall giratori netejador de vies Dv Abr 05, 2024 10:31 am
MALLET73 escrigué:
després de mesos aturat el diumenge pintura!
...
A mi, Carles, cada cop em fa pensar més en aquest altre vehicle:
betulo237 escrigué:
I per acabar el llevaneus vermell i la torreta de la catenària, crec que desapareguda. ...