El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Suissa-Fitnessfahrt de Olten week-end portes obertes - Dipòsit Historic CFF
2 participantes
Autor
Missatge
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Suissa-Fitnessfahrt de Olten week-end portes obertes - Dipòsit Historic CFF Ds Ago 26, 2023 6:15 am
Durant el dia d'avui s'han produït diverses efemèrides en un mateix dia. Diferents amics meus men han fet arribar algunes fotos i vídeos que comparteixo per a que vosaltres també veieu que es pot fer, quan la sort acompanya.
Efectivament, a Olten, a on hi ha el dipòsit Històric dels CFF (i aquest si, està connectat a les vies, com no podria ser d'altra manera a un país normal ), es fa periòdicament en Fitnessfahrt. Això és un exercici de manteniment per al material que si està sempre aturat es rovella. Així que s'ha de treure només per a moure'l, el que per a nosaltres ja seria tot un espectacle.
Mentrestant, ha arribat dos trens especials amb els membres del dipòsit de Erstfeld amb la Cocodril 14253 i la Ae 8/14, i el WR, per a assistir-hi.
Vet aquí totes les imatges que en tinc:
(Imatges de Frédéric Oguey) [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Però això no és tot, perquè gairebé al mateix moment una amiga meva de Suïssa m'enviava unes imatges de la locomotora a vapor Ed 3/4 51 a Péry, que avui ha fet un tren de viatgers. Aquí venen les imatges que en tinc:
(Imatges de Jessy Sarcai) [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
Jessy Sarcai, en enviar-me aquesta foto m'ha dit tota meravellada, que hi ha més gent veient els trens que no pas habitants hi ha a Péry!
_________________ Amadeu [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
A TOG li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Suissa-Fitnessfahrt de Olten week-end portes obertes - Dipòsit Historic CFF Dg Ago 27, 2023 4:38 am
Avui, dia de pluja a Suïssa. Però això no ha sigut cap raó per que el Fitnessfart no continués avui fins a les 17h, sense cap problema. He rebut més fotografies dels meus amics, que us mostro a continuació: