NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Petit diposit per a 1 locomotora. | |
| | Autor | Missatge |
---|
xavieralv Trenjardinaire
Ubicació : Valls, Tarragona Edat : 59 Data d'inscripció : 05/06/2010 Nombre de missatges : 161
| Assumpte: Petit diposit per a 1 locomotora. Dc Gen 26, 2011 10:45 am | |
| Hola a tots, aquest edifici es un que vaig realitzar per encarreg per a un company, ara fa uns anys. O sigui que no esta en el meu poder, i actualment no se on para. Llavors no feia gaire fotos de les meves construccions. Be, espero disculpeu la mala qualitat de les imatges, pero no en tinc cap mes. Salutacions, Xavier | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Petit diposit per a 1 locomotora. Dc Gen 26, 2011 5:41 pm | |
| Una obra ben al teu estil. Quants anys fa que t'hi dediques, Xavier? És fotut quan has estat construint una peça i te'n has d'acabar separant. A demés, si ni saps on para, encara més. | |
| | | peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 05/02/2009 Nombre de missatges : 1720
| Assumpte: Re: Petit diposit per a 1 locomotora. Dj Gen 27, 2011 10:16 am | |
| Els treballs que fas son molt bons ,tens maqueta? per anar col.locant tot aquests exelents treballs? SALUTACIONS | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Petit diposit per a 1 locomotora. | |
| |
| | | | Petit diposit per a 1 locomotora. | |
|