El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: Construcció ASEA 11 Dj Gen 18, 2024 3:58 am
Hola de nou companys, Us faig arribar l'estat de la locomotora ASEA numero 12 del FV. Actualment els treballs van poc a poc, alternan amb altres projectes, la locomotora esta en estat de funcionament amb una motorització LGB i iman inclos. Queden pendents treballs de decoració de les cabines i electrificacó (il·luminació). Esperem que per molins pugui circular. Salut i vapor.
A Olot, Francesc, MALLET73, Shay, TOG, alejandro sasplugas y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Construcció ASEA 11 Dj Gen 18, 2024 7:00 am
Esperem veure en directe a Molins
Mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Construcció ASEA 11 Dj Gen 18, 2024 8:44 am
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Construcció ASEA 11 Dj Gen 18, 2024 8:33 pm
Tens molt bones mans, Fedor. Fins i tot el color el trobo ideal.
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 470
Assumpte: Re: Construcció ASEA 11 Dl Gen 22, 2024 1:57 am
MALLET73 escrigué:
Que has fet 2?? el fil es diu ASEA11 i la que ens ensenyes porta el 12...
Coincideixo amb l'Amadeu, el color molt bo..una mica neta per el meu gust...però bé!!!
salutacions
mallet73
Correcte, en principi la intenció va ser fer la reproducció de l'asea 11, però vaig veure un vídeo on sortia la número 12 amb els aïllants al sostre i uns boggie diferent, em va fer la sensació que aquesta versió de la locomotora és la més pròxima a la versió primera, podríem dir la versió 1.
Com la imatge era de la màquina numero 12, vaig decidir mantenir el número i canviar la numeració. Salut i vapor
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Construcció ASEA 11 Dl Gen 22, 2024 5:31 am
Detallistes.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Està ben clar que quan un construeix una màquina és quan comença a conèixer-la bé: jo ni tan sols sabia que hi havia dues versions diferenciades entre la 11 i la 12.