El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Flat car 3D "Thingiverse" Ds Abr 29, 2023 8:05 pm
Olot escrigué:
El resultat d'aquestes lletres és semblant a un calcomanies?
Sí
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Flat car 3D "Thingiverse" Dg Abr 30, 2023 8:06 pm
Durant la meva convalescència al febrer, sense poder treballar, em vaig quedar tot el mes a la butaca. No podia treballar... però la meva impressora, SÍ!
Per tant, és natural que aquest vagó tenia 2 germans. En resum, aquí estic ara amb 1M50 de cotxes plans 3D:
A TramBlau, MALLET73 y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Flat car 3D "Thingiverse" Dl Maig 01, 2023 6:02 am
Aquets vagons queden molt be , i es poden fer composicions molt vistoses si els carregem com cal . Ara be , jo que m agrade buscar el com i el perque de les coses , aviso ......vagons llargs obliguen a apartadors mes llargs , cosa que a molts circuits no si pot arribar , sempre em queixo de que al circuit modular del Momi no hi ha prou llargada als apartadors , de manera que no si poden aparcar trens de llargadas digemne " normals". Be, sols he exposat una idea que sempre he tingut present i el meu circuit n es la proba . Apa , os ho volia dir . Alexandre
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Flat car 3D "Thingiverse" Dl Maig 01, 2023 8:53 pm
tren llarg o taula petita!! es clar fer-ne un per que aturar producció!??