El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Els armaris estan dissenyats per acollir connectors de la marca WAGO: En el model petit, podeu col·locar un connector doble i un triple. En el model superior, podeu col·locar 2 connectors triples i 3 dobles
Però amb aquest, vaig tenir problemes d'adherència a l'hora d'imprimir. T'ho explicaré més endavant i com vaig resoldre el problema fent una petita modificació.
A TramBlau, MALLET73 y a Shay Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Armaris i canals elèctrics "Thingiverse" Dl Maig 01, 2023 8:43 am
Tornant a la meva petita experiència: Com tracteu els vostres cables i altres cables elèctrics al llarg de les vostres vies a les vostres xarxes?
Per ser el més discret possible, al principi, vaig pensar tallar tubs elèctrics abans d'abocar "el meu formigó" per col·locar-hi després els cables elèctrics (fins i tot en digital, cal un mínim!).
Desavantatges d'aquest mètode: - Cal saber precisament per on hauran de sortir els cables. - Qualsevol modificació s'ha d'oblidar (I Déu sap que les nostres xarxes estan sempre en evolució!)
Així que buscava un altre mètode.
Però per què no fer com els autèntics ferrocarrils! Crea conductes de cables! [/url]
Així que una mica de recerca sobre Thingiverse (per què dissenyar quan algú altre ja ho ha fet!):
Va crear 38 articles diferents! En 10 i 20 mm d'ample
Descarreguem, imprimim i bof! Només l'extrem eixamplat està en contacte amb el llit de la impressora, la resta es troba a 1 mm de distància, per la qual cosa requereix aproximadament un 95% de suport. I com que Cura atura el suport 0,2 mm abans de la peça a suportar, és un desastre: el suport està ben enganxat a la placa però la peça no s'enganxa al suport.
L'única solució: canviar-los! Així que els creo un "peu" a l'altre extrem perquè la peça quedi "enganxada" al suport d'aquests dos extrems. També aprofito per proporcionar un forat per poder cargolar-lo durant la instal·lació a la meva xarxa:
I allà, bingooo! és níquel, s'enganxa a la planxa i imprimeix sense problemes
Aquí teniu una petita vista prèvia de "com sembla":
A TramBlau, TOG y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
Assumpte: Re: Armaris i canals elèctrics "Thingiverse" Dv Ago 11, 2023 7:55 am
No havia vist aquest fil, però si que n'havies parlat.
La xarxa elèctrica sempre és conflictiva perquè tot sovint hi ha modificacions per actualitzar coses o fer canvis.
Quan vaig fer la meva hi vaig posar dos tubs en paral·lel a sota les vies (a dins del pa de formigó) amb caixes repartides a on hi han les agulles i els taulells de comandament, aquesta xarxa era sobre dimensionada pel que hi vaig preveure- Més tard vaig voler traslladar el quadre de comandament de les agulles del banc exterior a l interior de la barraca, aquest canvi ja m'ha deixat la xarxa justeta a propers canvis
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Armaris i canals elèctrics "Thingiverse" Ds Ago 12, 2023 7:47 pm
Stante, a Thingiverse ofereix 2 bases (sense o amb sortida).
Quan necessito una base doble, la faig amb la meva talladora (CURA) segons les meves necessitats (Sense sortida, amb 1 sortida o 2, sortida per la cara frontal o lateral...) col·locant les 2 bases contra cadascuna. altres. després faig el meu Gcode. I hop! Imprimim! Aquí estic amb només una habitació com necessito.
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7375
Assumpte: Re: Armaris i canals elèctrics "Thingiverse" Dg Ago 13, 2023 2:55 am
És un bon sistema, inclòs per fer ampliacions.
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Armaris i canals elèctrics "Thingiverse"