El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Material artesanal del tren d'Olot, col·lecció Francesc
3 participantes
Autor
Missatge
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19513
Assumpte: Material artesanal del tren d'Olot, col·lecció Francesc Dj 28 Abr - 15:08
Hola Amics!
Segurament quasi tots coneixeu una marca de modelisme desapareguda...Amamodels..aquí teniu una màquina del tren d'olot en llautó d'aquesta marca..
Alguns dels vagons en fusta i llautó del tren d'olot que l'acompanyen
salutacions
mallet73
Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dv 29 Abr - 16:47, editat 1 cop en total
A TramBlau, lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33804
Assumpte: Re: Material artesanal del tren d'Olot, col·lecció Francesc Dv 29 Abr - 6:30
Em penso que hi deu haver algun error, Carles, donat que aquesta màquina és molt anterior a l’aparició de la marca Amamodels. En realitat és una que jo mateix vaig fer ja fa uns quants anys i ja ho vaig explicar aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19513
Assumpte: Re: Material artesanal del tren d'Olot, col·lecció Francesc Dv 29 Abr - 10:58
Dons segurament, jo creia que era de l'epoca d'Amamodels...el que tenia clar segur que els vagons no ho eren, per aixó ja he dit que la màquina ho era i no pas els vagons si no que aquest eran la composció sense dir el fabricant que no ho se.
El que em va soptar es que no hi haguès cap fil que parlès sobre Amamodels...!!??
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33804
Assumpte: Re: Material artesanal del tren d'Olot, col·lecció Francesc Dv 29 Abr - 13:28
Home, dons si cap s’aquest material era Amamodels, potser podries canviar el nom del fil per un de més adient, com ara Coleccions de material artesà, o alguna cosa aixi...