El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: L'estació de Metro de Correus Dg Mar 20, 2022 7:47 pm
Jo la recordo perfectament aquesta estació, tot i que només la vaig conèixer enrajolada i amb llum fluorescent, donat que sóc del 59. Ja amb aquell aspecte donava la impressió de ser una mena de cova. Molt ben explicada la historia, amb detalls i imatges.
Ubicació : Logronyo Edat : 65 Data d'inscripció : 04/08/2013 Nombre de missatges : 1290
Assumpte: Re: L'estació de Metro de Correus Dg Mar 20, 2022 9:47 pm
Aquí deixo un enllaç per completar la informació sobre aquesta estació. Hi destaquen els cartells electorals per a regidors de l'ajuntament de l'època franquista. Els eslògans d'Eduardo Tarragona no necessiten més comentaris.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: L'estació de Metro de Correus Dl Mar 21, 2022 12:12 am
jo recordo de molt petit veure alguna estació tancada al pùblic però amb llum...no recordo si era aquesta o un altre...el meu pare em duia molt amb metro o ferrocarrils..
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: L'estació de Metro de Correus Dj Mar 24, 2022 7:29 am
Avui, repassant dades i documentació amb un bon amic, hem trobat la Memoria del “Metro” del 1955, a on un interessant text corrobora el canvi d’il·luminació de l’estacio De CORREOS.