El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dg Feb 13, 2022 8:12 am
A la festa de Molins he comprat una G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER, muntar-la costa molt poc, després d'un estudi profund l'he passat al taller perquè iniciïn la instal·lació d'il·luminació, posar tauler de control i pintura. També estudiaré si és possible posar carbonets a les rodes
continuarà ......
Pere
A Olot, MALLET73, Shay, TOG, el terrat de margarit y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dg Feb 13, 2022 7:10 pm
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dg Feb 13, 2022 9:35 pm
Les rodes originals son de llautó i s'embruten rapidament, niquelades et faran millor contacte; no costa gaire desmontar-les, van embutides a pressió. Jo i altres les hi tenim.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 14, 2022 1:14 am
Espero veure la teva mà en ella o ell..depenet si es una locomotora petita o un tractoret...
salutacions
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 14, 2022 2:37 am
MALLET73 escrigué:
Espero veure la teva mà en ella o ell..depenet si es una locomotora petita o un tractoret... salutacions mallet73
Pretenc que sigui una màquina per a reparacions, arrossegarà la torre de reparacions i buscaré alguna plataforma perquè li faci companyia
Pere
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 14, 2022 5:41 am
Francesc escrigué:
Les rodes originals son de llautó i s'embruten rapidament, niquelades et faran millor contacte; no costa gaire desmontar-les, van embutides a pressió. Jo i altres les hi tenim. ___________________________________________ cordialment Francesc
On puc comprar aquestes rodes?
Pere
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 14, 2022 6:28 am
Pere , si mires el ultim video que va publicar el Carles , veuras a las primeres imatges el meu exemplar tal com el vaig montar i pintar , les rodes meves i les d algun company que m ho va demanar les vaig fer cromar i funcionen prou be , el cromador va cobrar 5 Eu, per roda , si t interessa et dona la adressa .
Alexandre
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 14, 2022 6:52 am
alejandro sasplugas escrigué:
Pere , si mires el ultim video que va publicar el Carles , veuras a las primeres imatges el meu exemplar tal com el vaig montar i pintar , les rodes meves i les d algun company que m ho va demanar les vaig fer cromar i funcionen prou be , el cromador va cobrar 5 Eu, per roda , si t interessa et dona la adressa . Alexandre
Sí, m'aniria bé si és a Barcelona
Aquest matí li he posat la imprimació i aquesta tarda ho he pintat. Al taller els operaris després de molt debat van decidir que un verd fosc era el més adequat, més que mes perquè en esprai és l'únic que tenia, ara fins que s'assequi bé, per fer a la instal·lació elèctrica dels focus i dels llums vermells de posició
Pere
A Shay y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 14, 2022 8:02 am
Es a Hospitalet carrer cultura 2 i es diu Zincrom demanar per l Oscar Tel.934220820
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 14, 2022 9:06 am
alejandro sasplugas escrigué:
Es a Hospitalet carrer cultura 2 i es diu Zincrom demanar per l Oscar Tel.934220820
Ho apunto, per quan comenci amb el motor
Pere
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Ds Feb 19, 2022 6:09 am
Ja tinc preparada la il·luminació per posar al sostre, tinc poc espai i el que he fet a ser soldar a una placa uns cables amb connectors on endolleu les diferents llums, i amb un cargol estarà fixat al sostre pel centre
demà buscaré com fer les connexions al motor
Pere
A Olot, Shay, lluis7, el terrat de margarit y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 21, 2022 4:54 am
Aviat, el següent!
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 21, 2022 6:18 am
La il·luminació de la cabina ja està acabada, ara ja estic treballant amb el motor. De moment li he posat carbonets, no és difícil.
He perforat els dos trossos d'alumini i hi he posat els carbonets amb un tros de mànega de reg de gota a gota de 4 mm. li he fet un tall perquè entrin els carbonets ia la part central ho he buidat una mica per posar silicona amb la pistola, en aquesta zona toca lleugerament amb l'engranatge sense fi, amb una mica de llima ha quedat solucionat.
Els carbonets són PIKO, els de LGB són massa llargs i donen poblemes amb l'engranatge sense fi
Pere
A Shay, lluis7 y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 21, 2022 6:41 am
Una foto més propera dels carbonets
Els carbonets no estan enganxats al tub
Pere
A el terrat de margarit li agrada aquesta publicació.
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 21, 2022 9:52 am
Molt enginyòs Pere!!
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Ds Feb 26, 2022 6:57 am
He tingut innombrables problemes amb el motor, principalment amb els engranatges. El plàstic que subjecta les rodes està esquerdat i per fixar els eixos he hagut de posar cianoacrilat perquè no s'obrin més les esquerdes del plàstic, la tapa del motor, les pestanyes d'una banda estaven esquerdades i s'han acabat trencant. una peça feta d'alumini per subjectar-la que m'ha quedat molt bé a estat la solució .
Amb el transformador que tinc de LGB, si funciona sola es pot ajustar bé la velocitat, però si ho poso amb la Stainz, o no es mou la Stainz o si es mou el tractor en un volit. Per al meu circuit està força bé però no per fer-lo circular en altres amb més trens. Quan estigui acabat de pintar ja faré un vídeo circulant
Pere
A MALLET73 li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 28, 2022 9:40 am
Ja es va veient el tunejat, falten coses per posar que s'estan assecant o que encara no tinc acabats
Pere
A Olot, Shay, lluis7, josepmaria, TOG, Mitjans y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 28, 2022 7:31 pm
M'agrada molt com queda, amb aquest aspecte com metàl·lic.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dl Feb 28, 2022 9:28 pm
m encanta com l has Personalitzat..
Mallet73
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dt Mar 01, 2022 1:18 am
De moment porta aquestes dues pintures, primer el verd que serveix d'imprimació i després un escombrat amb la purpirina plata, el tub d'escapament la base és negra amb escombrat també, encara no he acabat de posar peces, quan acabi li donaré uns tocs d'òxid i una capa de base mat o setinat, ja veuré
Pere
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dt Mar 01, 2022 6:22 pm
Entenc dins que el de la dreta és un verd normal de spray, que en realitat no és una imprimació? I que el de l’esquerra és el de purpurina? Ho sento és que no es veu cap etiqueta ni cap preferència. Per tant tampoc no sé de quina tonalitat és el verd.
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Dc Mar 02, 2022 1:48 am
El verd és un verd pi marca MTN que agafa molt bé en plàstic, era per deixar-lo com a color desgastat, el compro en una casa de pintures, és barat, cosa de 4€ i m'estalvio la imprimació, la purpurina crec que es veu bé , or i plata i un parell de tonalitats cadascuna, almenys en aquesta botiga que vaig
Pere
A Olot li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER Ds Mar 05, 2022 8:02 am
El vídeo de la personalització de G2100 BIG HUSTLE DIESEL SWITCHER, crec que ha quedat millor que el tunejat , no li queda espai per posar un imant, a les corbes en no poder-se moure els enganxalls depèn del que arrossegueu sé solta, però bé per al meu circuit ja serveix
Pere
A MALLET73, TOG y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.