El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Casa xinesa de fusta Dv Des 31, 2021 6:25 am
El Pare Noel em va deixar a casa de la meva filla aquesta casa de fusta xinesa per muntar
la meva filla a casa té moltes muntades i queden molt bé, les menja per AliExpress, no posa l'escala que són, han de ser 1/25 +/- , ja aniré posant el muntatge
Pere
A Olot li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Casa xinesa de fusta Dv Des 31, 2021 9:55 pm
felicitats..com diria el meu para això és que has estat bo durant l any!! A mi sempre em porten carbó.
Salutacions
Mallet73
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Casa xinesa de fusta Ds Gen 01, 2022 12:41 am
Bon dia, Segons vikipèdia: La casa, tot i que segurament està feta a la Xina, no es tal si no una taverna japonesa. L'izakaya, de vegades escrit isakaya, ocupa al Japó la plaça del bar de vins, del pub a Anglaterra o del restaurant de tapes a Espanya. Hi ha aproximadament 20 000 izakaya al Japó. Literalment, l'izakaya és un lloc on se serveix begudes alcoholitzades, el caràcter 酒 en posició central significant alcohol. Tot i que pel que interessa está molt bé i dona el "pego". Els bidonetd que es veuen a la foto son recipients de sake. Apali, a muntar que ho estem esperant. Salut i feina, Albert
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Re: Casa xinesa de fusta Ds Gen 01, 2022 1:00 am
Si tens raó, són cases de Japó, però fabricades a la Xina. Aquesta setmana la tinc molt ocupada amb proves mèdiques del meu genoll i visites a casa, i per no perdre peces crec que començaré després de festes, encara que no descarto abans, avui no, segur.
Pere
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: Casa xinesa de fusta Ds Gen 01, 2022 6:54 am
i per demà:
Roscón de Reyes !!
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Casa xinesa de fusta Ds Gen 01, 2022 7:16 am
Crec que són una sèrie de kits per muntar..
Salutacions
Mallet73
Assumpte: Re: Casa xinesa de fusta Ds Gen 01, 2022 7:41 am
Sí, hi ha diverses marques, és un món que he mirat i havia fet alguna cosa d'OCCRE, però a escales petites, ja fa temps que no feia res.
Aquest és un tipus de material que una mica tunejat per a la nostra escala pot servir, i a més econòmic, encara que és un material dinterior.
Se m'està acumulant la feina i ara gairebé no puc treballar entre una cosa i l'altra
Pere
Assumpte: Re: Casa xinesa de fusta Dv Gen 07, 2022 9:46 am
He hagut de parar la construcció, hi ha un error molt greu, falten peces vitals i n'hi ha de repetides, amb les quals falten obria que construir el sostre, la meva filla les reclamarà, a veure què passa
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Casa xinesa de fusta Dv Gen 07, 2022 6:08 pm
Pere, a veure su és que t’han enredat com a un xino!