El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: [A vendre] Venda de la meva col·lecció Dj Nov 10, 2022 6:52 pm
MISSATGE DE PROVA:
Aquest missatge és una prova destinada a un nou format experimental que li proposo a en Carles. No en feu cas, donat que encara falta corroborar-lo i actualitzar-lo per en Carles.
Mak escrigué:
Hola a todos. Por circunstancias de salud y mudanza voy a vender mis colecciones de escala N, H0 y G. Tengo mucho material, sobre todo H0 y LGB. Si alguno de vosotros estáis interesados o sabéis de alguien, os agradecería mucho. Un saludo, Javier Ajona. Mak. P.D. O lo tiene mi teléfono y wassaps.
MALLET73 escrigué:
Bona tarda amics!!
encara no hi ha llista però si algunes imatges, que he rebut per watsap...en Mak m'ha comentat que no pot pujar-les al forum així que m'he ofert ajudar-lo a pujar-les..
...com podeu veure es una senyora colecció!!
Si hi ha alguna cosa que us interesi contacteu amb ell per MP.
També aprofito per comentar que en Mak també esta venen el seu material H0 per wallapop..
Material a vendre restant:
Possibilitat d'afegir un comentari general, com per exemple que en Mak ofereix un descompte d'un 15 per cent en tots els articles. O també per exemple aquest:
(Clicant les imatges es poden veure més grans)
Locomotores:
Possibilitat d'afegir aquí un comentari general sobre aquest tipus de material.
LGB 2080 VENUDA
Possibilitat de posar aquí la referència de cada peça, un petit text explicatiu, o simplement que s'ha venut. També, en cas de ser venut, simplement es pot suprimir l'imatge.
Vagons de mercaderies:
Material Rodant (vagons de viatgers):
VENUT
Tractors:
Possibilitat d'afegir aquí un comentari general, com per exemple aquest: De les imatges que us poso a continuació, el material que es ven són els tractors..el vagó NO... nomès es per les fotos per que veien com queda sobre el vagó!!
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: [A vendre] Venda de la meva col·lecció Dj Nov 10, 2022 9:44 pm
ok em sembla bé però puc modificar jo? d'aquestes imatges ja hi ha que s'han de treure per que ha venut el material, fins ara el que feia era anar al missatge que havia penjat les imatges i editava eliminant la foto del material que ja no estava a la venda, posant un avis en vermell del que era i venut.
gràcies
mallet73
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: [A vendre] Venda de la meva col·lecció Dc Gen 11, 2023 1:11 am
anunci encara vigent, encara te material a la venda, mireu les imatges del fil...si algú està interessat envieu MP
gràcies
mallet73
Mak Trenjardinaire
Ubicació : Estella-Lizarra Edat : 72 Data d'inscripció : 03/10/2013 Nombre de missatges : 178
Assumpte: Re: [A vendre] Venda de la meva col·lecció Dc Maig 10, 2023 4:51 am
Bona tarda a tots. Tengo nuevas ofertas en wallapop. Salud pero tots. Xabier Mak.
A Olot li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: [A vendre] Venda de la meva col·lecció Dc Maig 10, 2023 11:37 pm
Mak escrigué:
Bona tarda a tots. Tengo nuevas ofertas en wallapop. Salud pero tots. Xabier Mak.
Gràcies mak, veig que les ofertes són de material de H0..