NO ESTAS CONNECTAT
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT .
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut . Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar. Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres. Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí: Reglament del fòrum / Inscripcions
Aiguades i sistemes d'abastiment d'aigua
+4 TramBlau
alejandro sasplugas
betulo237
Mitjans
8 participantes
Autor Missatge MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni TramEdat : 51Data d'inscripció : 21/03/2011Nombre de missatges : 19469 Assumpte: Re: Aiguades i sistemes d'abastiment d'aigua Dc Gen 12, 2022 8:11 pm Vigila amb els planells q tot sigui que provoqui alguna reacció
Salutacions
Mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès OrientalEdat : 65Data d'inscripció : 16/01/2009Nombre de missatges : 33762 Assumpte: Re: Aiguades i sistemes d'abastiment d'aigua Ds Gen 15, 2022 7:50 pm Despres de posar la torre d’aigua del tren d’Olot...
Olot escrigué: ...[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] ...m’he quedat ben sorprès de veure aquesta fotografia que m’ha fet conèixer l’Ignasi:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] Buscant-ne més fotos, llavors he trobat aquesta altra:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] I aquesta....
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] D’altres dels FFCC catalans:
Monistrol
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] Manresa
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] I aquesta que es de catalans, però no se de a on:
Ramon pont escrigué: [Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
A TramBlau, MALLET73, alejandro sasplugas y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
M’agrada 4 No m’agrada
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès OrientalEdat : 65Data d'inscripció : 16/01/2009Nombre de missatges : 33762 Assumpte: Re: Aiguades i sistemes d'abastiment d'aigua Dc Gen 26, 2022 5:43 am Aquesta n'és una altra del tren d'Olot, però aquesta té la mànega molt més llarga:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
A MALLET73, TOG y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
M’agrada 3 No m’agrada
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Aiguades i sistemes d'abastiment d'aigua
Aiguades i sistemes d'abastiment d'aigua