El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants Ds Des 18, 2021 9:13 am
Els ”cinc minuts” d’avui ha donat molt de si, com podeu veure les següents imatges. Gairebé el dipòsit ja l'he acabat. Només li falta algun petit detallet i ja estarà:
Pintat del sostre amb els meus propis colors, per unificar tons i millorar-ne L’aparença.
En treure el paper de diari protector ens trobem amb això:
Mentrestant sebla que alguna cosa s'ha rovellat...
Editat per darrera vegada per Olot el Ds Des 18, 2021 9:33 am, editat 2 cops en total
A TramBlau, TOG, Mitjans, mikado y a ARIA Els hi agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Re: Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants Ds Des 18, 2021 9:24 am
Ara li falta l'estrena, amb les màquines i quedar al lloc definitiu
Pere
A Olot li agrada aquesta publicació.
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants Ds Des 18, 2021 9:52 pm
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants Ds Des 18, 2021 9:58 pm
Bueno, ara a tu que t agrade envellir i embrutar el material , auras de fer lo propi no ??? Realment a quedat precios !!!!! teva es la decisio. .
Alexandre
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants Dg Des 19, 2021 2:38 am
Gràcies per les respostes, amics.
Realment per acabar-lo només em falta els tubs de desaigua i els baixants. A part també hi ha l’il·luminació i alguns detallets més, com ara la porta petita per al Personal, com la del següent dibuix:
Hi ha molts de detalls més que se li podrien fer, entre els que hi hauria l’embrutar o de envellir, però tot això queda més endavant, en una segona etapa que es produirà quan pugui posar-la al Seu lloc, a la terrassa, quan vingui el bon temps. Mentrestant es quedarà aturat tal com ja està, per a poder passar al següent peojecte.
A TramBlau y a betulo237 Els hi agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12350
Assumpte: Re: Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants Dg Des 19, 2021 6:29 am
Heu fet la prova d'aigua de les baixants
Pere
betulo237 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Badalona Edat : 72 Data d'inscripció : 29/11/2020 Nombre de missatges : 1514
Assumpte: Re: Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants Dg Des 19, 2021 7:28 am
Fa goig
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants Dl Des 20, 2021 6:08 am
Gràcies amics.
No, Pere. No he fet cap prova de l’aigua en els baixants perquè només són decoratius i no pas funcionals.
Bé, tal com havia promès, aquí venen algunes fotografies fetes el millor llum. Hi han fotos molt semblants unes amb les altres, però són fetes amb diferents angles de llum:
A TramBlau, MALLET73, TOG, alejandro sasplugas y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants Dc Des 22, 2021 9:14 pm
Ho tinc que preguntar...
Com tens pensat fer la porta petita?? De postís amb evergreen?? La pintura que has fet servir serveix per l'exterior O li ha de donar una capa per els efectes del sol?? Segueixo dient que és horriblement maca i molt real tot i que la imatge arribi tard...
Salutacions
Mallet73
OG22 Trenjardinaire
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
Assumpte: Re: Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants Dc Des 22, 2021 9:50 pm
Molt bé! M'agrada com ha quedat.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants Dj Des 23, 2021 6:42 pm
Moltes gracies, amics.
MALLET73 escrigué:
Ho tinc que preguntar...
I és clar que sí home!!! Només faltaria! És el sentit del fòrum: poder explicar i preguntar. Si us plau no te n’estiguis pas!
Carles, encara no he pensat com faré la porta petita. Pot ser que la faci amb Evergreen, pot ser que la faci amb restes de plàstics poble que tinc guardat una caixa, pot ser que la faci de qualsevol altra manera. En el moment de fer-la jo ho veuré.
Les pintures que he aplicat són de spray, o Humbrol Pinzell a pinzell., que normalment resisteixen bé el sol. Com que l’edifici ja dorm fora des de que és acabat, ja veurem amb quina freqüència de tornar a pintar. Segons els qui jo fa anys que tenen edificis de Pola a fora, s’ha de pintar cada dos anys.