TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
... i una vegada més, els magnífics kits de Pola WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDg Ago 14, 2022 10:59 am

Mireu que m'ha passat!

Ara fa uns dies que mirava totes les feines que tinc pendents de kits per a muntar i tot això... traginava diversos kits de Pola...

(A saber el dipòsit de màquines o Lockshuppen, el dipòsit d'aigua cobert o Wasserhaus, la torre de guarda-agulles que vaig tenir durant molt de temps a la terrassa, i que al final en una ventada va anar per a terra i cal refer, una altra torre que vaig comprar fa ben poc -tota nova per a muntar, i també el WC de l'oeste americà).

O sia que anava molt carregat... i en aquell moment no sé pas amb que redimonis vaig ensopegar, que tot va anar per terra. Apa, totes les peces barrejades, les instruccions també ... !

Ai Déu méu quin embolic que em vaig fer!!

Mireu si em vaig embolicar que us he de preguntar si creieu que vaig bé, perquè em sembla que estic muntant malament algun kit... o potser no són les instruccions que corresponen... ?!?!?

Per a començar, ara ja no sé quines peces eren de la torre antiga o de la nova...

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img_7911

A demés, aquesta em sembla que es devia deformar de la trompada per que la veia massa ample, així que la he tallat una mica...

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img_7912

Amb les peces del la torre, crec que la he ben pifiat, perquè potser he pres les instruccions de la Wasserhaus.... oi que no es munta pas així?:

pensativ

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img_7910

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img_7913

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img_7914

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img_7915

Si, si, segur que la he pifiat a base de be, perquè no em sembla pas que tingui l'aspecte que hauria de tenir...

triste6

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img_7917

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img_7918

I l'embolic més gran va ser amb les altres peces, que a demés de barrejades em penso que se m'han trencat per aquí o per allà... En aquesta foto us ensenyo les peces que em sembla que han estat les més perjudicades:

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img_7916

Jo he mirat de muntar-ho com he sabut, algunes peces encaixen be i per tant això deu ser bo, oi? o no?

triste6

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img_7919

Bé reconec que per a que encaixin, alguna peça he tingut de retocar, perquè sinó ni a trets!

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img_7920

Algunes peces es deuen haver perdut, perquè ara em faltes finestres i sostres... però mira que he buscat i no les trobo. Sort que vaig posar un fil a TRENS.CAT dient que em fa falta, i sabeu què? Very Happy

Dons que aquesta gent de TRENS.CAT són magnífics: en poques hores ja hi havia qui me les oferia impreses en 3D, però sobre tot, el més bo és que ja he pogut refer el meu estock de peces perdudes, gràcies a la bona voluntat d'un dels membres de TRENS.CAT.

Llarga vida a TRENS.CAT!!

Very Happy

Us en tindré el corrent, a veure com acaba tot això!

Wink

A TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDl Ago 15, 2022 8:02 pm

trenscat2 trenscat2 trenscat2 trenscat2 trenscat2 trenscat2 trenscat2 trenscat2

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDl Ago 15, 2022 11:45 pm

Nois, està ben vist que això de muntar kits no és pas lo meu: per molt que m’hi esforço no em queda pas igual, ni tan sols semblant, com a la foto de les instruccions

I no sigueu pas compassius i em digueu que m’està quedant molt bé, ni res, que jo sé que no es tractava pas d’arribar a on he anat a parar.

Per sort, les següents fotos només són un plantejament, no ens escandaitzem. La major part de peces ncara no estan encol·lades, per tant es poden fer arreglos.

Very Happy

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola D50c1010

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola 1c570110

A TramBlau, MALLET73 y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDt Ago 16, 2022 5:02 am

és molt bo !!
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDt Ago 16, 2022 6:56 am

Diria que la teva escapada als paisos Britanics  t han inspirat per realitzar aquest enclavament , i esta molt ben conseguit , partin de materials standar,   Es que els enclavaments Anglesos son una pasada !!!!!

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDt Ago 16, 2022 8:39 am

Daniel, Alejandro... gràcies per la vostra compassivitat!

riuuu

Certament, Alejandro, deus tenir raó. Justament uns dies abans de marxar de viatge vaig encarregar dues torres d'enclavament, una per a muntar (la ref 1709), i l'altre muntada que és la ref. 914.

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Pola-lgb-scale-1709-switching-station_1_cc7001b9a52b3b4b8c1efdd5e57a3b57

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola S-l1600

La veritat és que volia modificar la que venia muntada però em costaria molt perquè, per una vegada, ve ben encolat un kit que compro de segona ma!! Very Happy

En quant a la que venia per a muntar, ja tenia previst fer-hi algun invent... però aquesta forma que m'està sortint... no sé pas de a on ve...

pensativ

... vols dir que és influència anglesa?

Bé, podria ser...

pensativ

... potser si...

A demés d'això, no tenia pas previst de fer cap encalvament per a ¨Sot del Bac, però ara, després d'anar a Anglaterra i veure que allà cada estació tenia el seu, per petita que fos, he decidit que a Sot del Bac també n'hi haurà.

I prepara't per que tinc al cap fer un enclavament semblant a aquest que tu dius que trobes tan anglès, però a demés utilitzant una cabina de regulador vell de LGB, que no funciona, per fer-hi una mena de balcó...

(vull dir una d'aquestes:

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola S-l1600 )



Bé, d'idees no me'n falten pas!

Rolling Eyes




Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDc Ago 17, 2022 7:59 pm

em recorda aquestes que he vist per ebay.

signal

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola S-l1600

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDc Ago 17, 2022 8:06 pm

Aquesta la tinc jo   , es anglesa pero es comporta malament a la intemperie .L he restaurat dues vegades en 5 anys, res a veure amb Pola
Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDc Ago 17, 2022 10:26 pm

Ah, dons mira, és molt bonica aquesta. I ben anglesa!

Very Happy

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDv Ago 19, 2022 7:53 am

Recordeu que de vegades he dit que l’últim Lockschuppen que vaig comprar de segona mà, estava molt mal encolat i que cada cop que l’agafava semblava que se m’anava a desmuntar?

Dons avui he solucionat aquest problema: l’he desenvolat peça a peça per a refer-lo. Very Happy

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Fd0bfe10

Ha sigut molt fàcil desenganxar les peces, que en realitat ho estaven demanant. Després he passat una mica de paper de vidre per els cantos per a treure restes de cola. I finalment he començat a reen colar-lo.

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola 0d8d8a10

Una feina de bufar i fer ampolles. Very Happy

A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDv Ago 19, 2022 9:37 am

Ho diuen aixi , pero bufar i fer ampolles no es gens facil , ho dic perque ho he probat , i no en vaig sortir .
Molt be la feina feta , has pres la decisio correcta , millor fer ho ara que despres un cop instalat.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDv Ago 19, 2022 9:52 am

Gràcies, Alejandro.

(lo de bufar i fer ampolles era un "guiño de ojo" a tu) Very Happy

Efectivament, de forma generalitzada sembla que per a tothom és molt fàcil això, que en realitat no ho és tant:

https://rodamots.cat/escreix/bufar-i-fer-ampolles/

Però en realitat, tothom qui ho ha provat diu el mateix que tu:

https://tocatdelbolet.cat/tag/bufar-i-fer-ampolles-significat/
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDs Ago 20, 2022 9:03 am

És cosa seria, però és ben cert que no sé muntar un kit tal com diu a les instruccions. De fet, ni tan sols sé muntar-lo tal com era abans de que el desmuntés!

Aquest Lockschuppen ha sofert una petita modificació en previsió a que rebrà un annex:

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola 499f3310

Cantó interior...

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Dd10d610

De fet el dipòsit llarg també ha sofert la mateixa modificació, tot i que en diferents finestres:

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Db272810

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola 36c19b10

Per cert, sabíeu que Pola ha tret un pont "metàl·lic"?

Trobo que és molt car. Tot i aixi l'he comprat per a veure com es.

Very Happy

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola 331889_156198

Aquí hi podeu trobar el full d'instruccions de muntatge, que us pot arribar a donar una idea de com és:

https://medien.faller.de/xs_db/DOKUMENT_DB/www/anleitungen/331889_anl_01.pdf

A TramBlau, MALLET73 y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDs Ago 20, 2022 7:35 pm

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud molt bona feina.. m'agrada molt la paret de "totxo"..

No sabia que han tret un pont metàl.lic gràcies ja ens diràs com és i on tens pensat posar-lo pensativ study pensativ

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDs Ago 20, 2022 8:22 pm

No tinc cap lloc a on posar-lo. Quan el rebi el muntaré, i si m'agrada, ja ho veurem.

De totes maneres, veien els dibuixos de les instruccions de muntatge, i pensant en el meu pont metàl·lic, aquest em sembla de joguina. El veig feble per les meves Alsthom, i a demés han ideat que l'estreb de pedra queda encastat dins del pont. Això és un error garrafal, perquè el pont es recolza SEMPRE a sobre del pedestal, amb uns coixinets per tolerar les dilatacions. A qualsevol que s'hagi fixat una mica com són els ponts, això li farà mal als ulls, i potser també al ventre i tot.

Al mateix temps veig l'estructura del pont massa ample.

Al muntar-lo veuré com es pot arreglar això... saltant-me les instruccions una vegada més!

Ara, això si, l'aspecte general del pont sembla interessant.

I si de cas, després potser el posaré en venda... o sigui que estigueu al cas. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDg Ago 21, 2022 8:05 am

Aquestes fotos dels treballs fets avui, són pre-pedregada. Just ha sigut posar la última peça del Lockschuppen i caure la primera pedra!

Acabament de l'interior, després d'haver pintat i encolat el sostre.

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola 21-8_110

L'edifici ha quedat completament acabat, si bé no en tinc cap foto perquè he estat prou enfeinat amb la pedregada.

Apa, passeu passeu...!

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola 21-8_910

Així és com ha quedat l'interior. No trobeu que és molt diferent de l'altre? Very Happy

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola 21-8_810

A TramBlau, MALLET73 y a RailwayManiac Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDl Ago 22, 2022 12:19 am

No recordo on vareu pengar foto d aquest enclavament , jo vaig comentar que no el recomano per exterior , veieu com va quedar despres de la segona restauracio en5 anys . ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Dsc05160

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDl Ago 22, 2022 2:55 am

Que havia passat?, que el sol s'havia menjat el color? perquè no sé veure que hi hagi res deformat
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: provisional   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDl Ago 22, 2022 3:13 am

Les teulades curvadades mes de 3 cm..les vaig reforçar posan Pvc de 3mm.per sota . Tambe vaig reforçar per dins les parets verticals.
Ara aguante bastan be

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDl Ago 22, 2022 5:17 am

Cu-CUT!! Ja tinc el pont!!

Very Happy

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Ed5a4d10

bounce bounce bounce bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDl Ago 22, 2022 6:23 am

Caram que ràpid!

ja ens explicaràs!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDl Ago 22, 2022 9:47 am

Si, Carles. Aquesta gent són molt ràpids. Vaig fer la comanda el dijous passat i ja ha arribat avui. Entrega per DHL.

Ai, si tots els paquets enviats per DHL fossin tan ràpids!!!!

Demà l'obriré, tot i que no he tingut temps d'acabar tot el que tinc a mitges... Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDl Ago 22, 2022 11:08 pm

Aqui una foto de les peces que composen el kit. A primera vista, si no pensem en el que ja he dit, es una peça molt interessant i potser podria quedar ben guapa... ah! novetat a can Pola: hi ha uns cargols per a collar determinades peces, que no s’encolen.

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Ccd9cd10

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDt Ago 23, 2022 11:11 am

Tot i a risc de que em renyeu, adjunto fotos del començament del pont.

Ja sé que no toca, i que no té res a veure amb el triangle, però no me'n he pogut pas estar, nois.

Very Happy

Després de familiaritzar-me amb les peces, he muntat la base del pont.

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img20130

Com que em semblava feble, li he posat uns perfils en U de llautó, tal com m'ha suggerit en Alejandro. Si us hi fixeu be, a l'imatge anterior s'hi veuen. Realment ha sigut una bona idea, perquè ara ja no em sembla gens feble. M'agrada. Very Happy

A continuació he plantejat les peces laterals del pont, amb els nervis interiors.

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img20131

Ara puc confirmar el que ja havia previst: és excessivament ample.

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img20132

A mi em fa una mica de mal als ulls. Els larguers del pont normalment recolzen directament els carrils (per sota de la travessa). Això vol dir que normalment els llarguers estan separats per una distància igual a l'ample de via que sostenen. En aquest cas són 11'5 cm de separació, el que a escala serien 2'68 metres!! És a dir que no valdrien ni per via RENFE!!
En aquest cas els llarguers són més enllà dels extrems de les travesses. Cap pont és així en realitat. És clar que ara el pont és invertit... però quan està del dret es nota massa, i fa alguna cosa estranya.

A veure si es pot arreglar, perquè resulta que la base del pont en realitat no té pas cap encaix per ells llarguers... i si el muntés d'una altra manera, més com tocaria d'acord amb la realitat?

Dons si, mira, si es muntés d'aquesta manera estaria més d'acord amb la realitat:  Very Happy

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img20133

Muntat així el pont fa la mida que ha de fer: 45 mm!!

Això és que les instruccions estan malament!!    riuuu

Deixaré reposar la idea durant alguns dies, a veure com ho veuré passat aquest temps.
Mentrestant passo una foto a Faller, explicant que hi ha una peça defectuosa. Estic segur de que me la reposaran tant ràpid com vaig rebre la comanda.

Very Happy

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img20129

Conclusions que trec sobre el pont de POLA:

El kit val uns 130 euros, cost que a mi em sembla molt car. Si tenim en compte que dues terceres parts són els pedestals, que jo no faré servir... encara el trobo més car, si penso que només amb el pont ja hagués passat. El pont en sí són només els llarguers (4 peces) els travessers (12 peces) i la base (2 peces).

El pont és de joguina, si mirem el sobre-ample que té i que els pedestals van encastats a dins de l'estructura "metàl·lica". Es diria que qui ha dissenyat aquest pont no té pas gaire idea de com són els ponts metàl·lics!
No obstant el pont és senzill de muntatge, i per a una persona que no sigui gaire exigent és una peça molt bonica. A demés, la peça ofereix muntar-ne només la meitat, separades, cosa que permet muntar dos ponts curts o el llar (o un de més llarg si es compren les peces adients)

Òbviament miraré de corregir aquests defectes i... la vida continua!  Very Happy

Però això serà més endavant. Ara he d'anar per el triangle, que sinó encara m'esbroncaran!!  riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitimeDt Ago 23, 2022 6:59 pm

I a continuació el treball que si que tocava! Very Happy

Plantejant les peces, actualment la caseta de guarda, prevista per al triangle, ofereix actualment aquest aspecte. És a un tris de acabar-se.

Aquí el despiece:... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Nueva_24

Very Happy

Aquí un muntatge amb pinces, abans de ser encolada tota ella:

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img20134

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img20136

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img20135

Aquest és el conjunt de peces fetes a partir de peces sobrants de tres kits diferents, retallant per aquí, llimant per allà... tot quadra perfectament!

... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Img20137

Aquest projecte també es queda congelat. Avui he encarregat els vidres i també caldrà construir tot l'interior... Però això en la següent etapa. Tal com estarà un cop posi els vidres i enganxi tot potser ja no hi haurà cap problema.

Very Happy

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





... i una vegada més, els magnífics kits de Pola Empty
MissatgeAssumpte: Re: ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola   ... i una vegada més, els magnífics kits de Pola I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
... i una vegada més, els magnífics kits de Pola
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» PERSONATLITZACIÓ "aguada POLA 330942"
» Personalització edifici Wasserhaus Pola ref 331005
» Dipòsits de màquines LOKSCHUPPEN POLA ref 330910 o altres edificis semblants

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Edificis, personatges i altres accessoris-
Canviar a: