TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II

Ir abajo 
+29
Joelgb
AdminTRENS.CAT
Tonton
Mak
gobling
Olot
ulises
OG22
dvdtren
TramBlau
TOG
KTK
jordi
TJV
peps
X+
Sisu
mikado
ODAKIM
ignasibaga
alejandro sasplugas
fve
tram47
Sonderzug
lluis7
el terrat de margarit
Mitjans
josepmaria
MALLET73
33 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Següent
AutorMissatge
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 12, 2023 7:12 pm

MALLET73 escrigué:
Gràcies Xavi per tan boniques imatges..no pateixis tots anem de corcoll...la feina.. família... etc etc..ja hi haurà una altra oportunitat...

Salutacions

Mallet73

Si Carles, el cas és que entre que la Edurne era fora, i jo m'havia d'operar un peu el 13 d'abril, anava de bòlid per deixar algunes feines de casa enllestides. Ara encara estic fent rehabilitació, però ja em puc moure prou. Espero que cap a la tardor poguem retrobar-nos a Kargòlia. 😉

Salut


Editat per darrera vegada per KTK el Dc Jul 12, 2023 11:07 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 12, 2023 10:36 pm

No pateixis per no haver pogut fer la trobada de primavera. De fet si et sents malament per això, la solució és ben fàcil: en fas dues a la tardor, i ja està.

angell

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 12, 2023 11:00 pm

Olot escrigué:
No pateixis per no haver pogut fer la trobada de primavera. De fet si et sents malament per això, la solució és ben fàcil: en fas dues a la tardor, i ja està.

angell  

riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu Tren Tren Tren Tren

salutacions

mallet73

P.d. i un altre nocturna al hivern... por

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDj Jul 13, 2023 3:55 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDj Jul 13, 2023 4:55 am

Només faltaria Xavi, només veient les teues fotos ja és com si hi fòssim.
Que tinguis una millora ràpida!!!

A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 19, 2023 7:11 am

Aquest vagó tremuja estava retirat des de fa dos anys, degut a un greu accident causat per una ventada. Ara torna a estar operatiu. Amb el color de via i obres de KTK.

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Img_2071

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Img_2072

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Img_2073

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Img_2074

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Img_2075

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Img_2076



Salut
Xavi -KTK-

A Olot, TramBlau, MALLET73, TOG, alejandro sasplugas, el terrat de margarit, mikado y a Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Tonton
Trenjardinaire
Tonton


Ubicació : Frameries (Bèlgica)
Edat : 58
Data d'inscripció : 08/10/2022
Nombre de missatges : 942

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 19, 2023 7:24 am

Molt més realista amb aquesta bonica pàtina

aplaudir aplaudir

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 19, 2023 9:11 am

super12 super12 super12 super12 super12

M'agrada, molt ben treballada

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1037

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 19, 2023 11:18 am

Bon dia,

Perdoneu aquesta pregunta ingènua (però jo no sóc del país! smiley-angelic004 ): quina és aquesta meravella de la xarxa? affraid affraid affraid affraid affraid affraid affraid

Vaig pensar que reconeixia els cotxes PV40 / PV51 de Mallet73... scratch


Salutacions,

Christophe

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 19, 2023 10:50 pm

Xavi, un repintat de primera, m'encanta!!!. Veig que el vent ha fet mal en més d'una ocasió!!

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDc Jul 19, 2023 11:52 pm

Sisu escrigué:
Xavi, un repintat de primera, m'encanta!!!. Veig que el vent ha fet mal en més d'una ocasió!!
Gràcies Narcís
Si. Aquest va volar i va caure daltabaix del mur al veí de sota.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu


Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 54
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 6861

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDj Jul 20, 2023 3:37 am

KTK escrigué:
Sisu escrigué:
Xavi, un repintat de primera, m'encanta!!!. Veig que el vent ha fet mal en més d'una ocasió!!
Gràcies Narcís
Si. Aquest va volar i va caure daltabaix del mur al veí de sota.
Salut.

Coi!, sort que no ho va fer el meu automotor triste6

A Olot y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDj Jul 20, 2023 4:07 pm

RailwayManiac escrigué:
Bon dia,

Perdoneu aquesta pregunta ingènua (però jo no sóc del país!  smiley-angelic004 ): quina és aquesta meravella de la xarxa?
...

Aquest circuit, amic Christophe, és el d'en Xavi (KTK).

(si mai vens a Catalunya, de visita obligada!)

Al inici del fil es poden veure fotografies de com estava en el moment en que en Xavi va conèixer aquest Fòrum. L'estat d'abandó feia pensar que era una línia desafectada...

triste6

En Xavi se sentia una mica desmotivat perquè estava sol. Afortunadament va conèixer TRENS.CAT, i va començar a compartir alguna foto i rebre alguna visita de membres d'aquest fòrum. Fins i tot, de tant en tant, rebia la visita d'amics que vivien en llocs ben llunyans.

Això el va motivar i va reprendre la construcció del circuit. Actualment és el membre que ens ofereix més possibilitats de fer trobades de membres, que tots ells aporten, cadascú el seu material. Fins al punt en què en Xavi se sentia malament perquè no ens va poder oferir cap trobada aquesta primavera, donat que va ser operat del peu i no es trobava en condicions!

Very Happy

Segur que en Xavi ens en podrà explicar molts més detalls... Wink

Aquí tens algun altre fil que explica treballs o trobades d'aquest mateix circuit:  Very Happy

https://trenscat.forosactivos.net/search?mode=searchbox&search_keywords=karg%C3%B2lia&show_results=topics

https://trenscat.forosactivos.net/search?mode=searchbox&search_keywords=cargolia&show_results=topics

Sense cap mena de dubte, un dels fils que més m'agrada és aquest, a on en Xavi ens explica com fa els seus pont i túnels:

https://trenscat.forosactivos.net/t2101-obres-de-fabrica-de-ciment-kargolia?highlight=karg%C3%B2lia

Enamorat somriu Enamorat

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1037

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDj Jul 20, 2023 10:11 pm

Hola Amadeu,

Moltes gràcies per totes aquestes explicacions i enllaços!  Wink

Per descomptat, podria haver pujat les 35 pàgines d'aquesta assignatura però, des de fa temps, internet funciona tan bé que una pàgina triga 5 minuts a obrir-se! Tritura, tritura, tritura... Així que multiplicat per 35... és molt més enllà de la meva paciència!  diable  supernul  supernul  supernul  supernul  supernul

Quan Internet vulgui funcionar molt millor, buscaré aquest tema amb molt de gust! I potser algun dia el Ferrocarril de Tractopell a Marcorell per estirar les cames, perdó: les rodes!


Amicalment,

Christophe


Editat per darrera vegada per RailwayManiac el Dj Jul 27, 2023 10:07 am, editat 2 cops en total

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDv Jul 21, 2023 4:18 am

RailwayManiac escrigué:
Hola Amadeu,

Moltes gràcies per totes aquestes explicacions i enllaços!  Wink

Per descomptat, podria haver pujat les 35 pàgines d'aquesta assignatura però, des de fa temps, internet funciona tan bé que una pàgina triga 5 minuts a obrir-se! Tritura, tritura, tritura... Així que multiplicat per 35... és molt més enllà de la meva paciència!  diable  supernul  supernul  supernul  supernul  supernul

Quan Internet vulgui funcionar molt millor, buscaré aquest tema amb molt de gust! I potser algun dia el Ferrocarril de Tractopell a Marcorell per estirar les cames, perdó: les rodes!


Amicalment,

Christophe

El circuit d'en Xavi és la meravella de trenscat sens dubte, val molt la pena seguir-lo i sobre tot la seva construcció, d'ell hi ha les millors fotos.

El que cpmentes de internet jo també he notat que al entrar a Trenscat va molt lent, no sé si és problema de internet o de forosactivos

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDv Jul 21, 2023 5:08 am

és normal, la via estreta no passa tan ràpid com un TGV!!!!! por

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12085

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDv Jul 21, 2023 5:12 am

Si, teniu raó, fa uns dies no carrega gens bé el fòrum, a les altres web's no tinc problemes

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDv Jul 21, 2023 6:53 am

Efectivament, hi deu haver problemes a Can Foroactivo, perquè jo també m'hi trobo. Vindrà un dia en que funcionarà millor... espero.

En quant al que dius Ignasi de que aquest circuit és una de les meravelles de TRENS.CAT, dons be, potser si que ho podem considerar així, si en Xavi ho vol... però no és pas de TRENS.CAT!

És una qüestió de lèxic més aviat el que vull precisar, perquè algun dia algú potser es podria sentir ofès si parlem de la seva obra com "... de Trens.cat".

Si que és una obra mestre que tenim la sort de que es mostra aquí. Però no és la única: tu també fas meravelles, que també ens has exposat a TRENS.CAT, motiu per el que sempre més t'estaré agraït.

Com Trens de Kargòlia, i com les teves obres, totes, hi ha una infinitat d'altres meravelles que també s'exposen aquí, i d'entre les que no seria possible triar-ne cap d'elles com a la millor, ni tampoc com "l'estrella a TRENS.CAT".

Val a dir que aquest circuit va ser estimat per un membre estranger, com el millor circuit del Sud d'Europa, cosa amb la que jo estaria ben d'acord...

Very Happy

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDv Jul 21, 2023 9:08 am

D'acord, t'entenc que vols dir, però el que jo vull dir és que ell és a dins la colla de trens cat com tots nosaltres i comparteix iguals que nosaltres les seves experiències, que això no vol dir que també ho pot compartir amb altres grups?, per descomptat i amb tota la llibertat del mon, però això no vol dir que jo el considero un del nostre grup

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1037

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDv Jul 21, 2023 10:13 am

ignasibaga escrigué:
RailwayManiac escrigué:
Hola Amadeu,

Moltes gràcies per totes aquestes explicacions i enllaços!  Wink

Per descomptat, podria haver pujat les 35 pàgines d'aquesta assignatura però, des de fa temps, internet funciona tan bé que una pàgina triga 5 minuts a obrir-se! Tritura, tritura, tritura... Així que multiplicat per 35... és molt més enllà de la meva paciència!  diable  supernul  supernul  supernul  supernul  supernul

Quan Internet vulgui funcionar molt millor, buscaré aquest tema amb molt de gust! I potser algun dia el Ferrocarril de Tractopell a Marcorell per estirar les cames, perdó: les rodes!


Amicalment,

Christophe

El circuit d'en Xavi és la meravella de trenscat sens dubte, val molt la pena seguir-lo i sobre tot la seva construcció, d'ell hi ha les millors fotos.

El que cpmentes de internet jo també he notat que al entrar a Trenscat va molt lent, no sé si és problema de internet o de forosactivos

Gràcies Ignasi!

Durant més temps, tinc problemes encara més grans amb el fòrum VML (Voie Metrique Libre)...

En voler contestar-te, m'adono que forosactivos està en manteniment. Espero que després sigui millor!


Amicalment,

Christophe
Tornar a dalt Ir abajo
RailwayManiac
Trenjardinaire Plus
RailwayManiac


Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France)
Edat : 57
Data d'inscripció : 07/11/2021
Nombre de missatges : 1037

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDv Jul 21, 2023 10:36 am

El fòrum no és l'únic culpable: a casa, Internet ha estat catastròfica durant gairebé dues setmanes! diable diable
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDv Jul 21, 2023 5:08 pm

ignasibaga escrigué:
D'acord, t'entenc que vols dir, però el que jo vull dir és que ell és a dins la colla de trens cat com tots nosaltres i comparteix iguals que nosaltres les seves experiències, que això no vol dir que també ho pot compartir amb altres grups?, per descomptat i amb tota la llibertat del mon, però això no vol dir que jo el considero un del nostre grup

Entesos.

Very Happy

Però jo tenia de fer aquesta precisió. ok
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDj Jul 27, 2023 3:30 am

RailwayManiac escrigué:
Hola Amadeu,

Moltes gràcies per totes aquestes explicacions i enllaços!  Wink

Per descomptat, podria haver pujat les 35 pàgines d'aquesta assignatura però, des de fa temps, internet funciona tan bé que una pàgina triga 5 minuts a obrir-se! Tritura, tritura, tritura... Així que multiplicat per 35... és molt més enllà de la meva paciència!  diable  supernul  supernul  supernul  supernul  supernul

Quan Internet vulgui funcionar molt millor, buscaré aquest tema amb molt de gust! I potser algun dia el Ferrocarril de Tractopell a Marcorell per estirar les cames, perdó: les rodes!


Amicalment,

Christophe

Perdona Christophe, car s'hem va oblidar contestar els teus comentaris, els quals t'agraeixo molt. Per sort, l'Amadeu s'ha ofert voluntariós a fer una fantàstica descripció de la evolució del circuit de Kargolia -KTK- i la influència tan positiva que va representar conéixer el fòrum TRENS.CAT.

Salut
Xavi -KTK-


Editat per darrera vegada per KTK el Dj Jul 27, 2023 8:00 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 08/10/2013
Nombre de missatges : 1197

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDj Jul 27, 2023 3:39 am

ignasibaga escrigué:
D'acord, t'entenc que vols dir, però el que jo vull dir és que ell és a dins la colla de trens cat com tots nosaltres i comparteix iguals que nosaltres les seves experiències, que això no vol dir que també ho pot compartir amb altres grups?, per descomptat i amb tota la llibertat del mon, però això no vol dir que jo el considero un del nostre grup

Gràcies Ignasi i Amadeu per la vostra preocupació, però del tot inecessària, per que per a mi és un honor que el circuit de Kargòlia estigui "integrat" al fòrum .
Jo em sento molt vinculat i agraït a TRENCAT.Enamorat

Salut
Xavi -KTK-
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7181

Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitimeDj Jul 27, 2023 3:57 am

KTK escrigué:
... ... Jo em sento molt vinculat i agraït a TRENCAT.Enamorat

Salut
Xavi -KTK-


Exactament com jo, Xavi. El entrar a formar part d'aquest grup va representar un gran salt, impensable en el moment que vaig decidir sol·licitar l'ingres

A KTK li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II   Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II - Página 14 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II
Tornar a dalt 
Pàgina 14 de 21Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 17 ... 21  Següent
 Temas similares
-
» Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)
» Companyia ferroviària Guyenne et Gascogne
» Corsega trens
» Circuit de Jardi a Vic [Peps]
» trens i gastronomia

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: