El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dl Feb 26, 2024 7:37 pm
ignasibaga escrigué:
RailwayManiac escrigué:
També la seva originalitat, però aquests espais requereixen el seu espai per preservar la teva intimitat i poder tibar de la cadena quan has acabat la feina i després poder-te rentar les mans, veig la pica i el wc però no veig on hi ha el dipòsit per l'aigua.
És una broma ! Però veig que l'objectiu s'ha assolit!
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12352
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dl Feb 26, 2024 8:16 pm
Doncs jo no vull explicar com eren les sales de 100 WC, 25 a cada costat, quatre files, on centats veiem els caps de la resta i sense portes, però et donaven una galleda d'aigua per llençar-la al final, era al servei en militar a Tenerife, així ens van tenir 3 mesos. Això era l'exèrcit espanyol La caserna de Lanzarote era més decent i era 1 wc 1 persona
Pere
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dl Feb 26, 2024 9:09 pm
Tonton escrigué:
RailwayManiac escrigué:
... Si vols, en tornaré a parlar però en un tema concret.
...
Si!
Està fet ! Com diria la Régie Renault!
Has de cercar amb la paraula "Aussichtswagen"
Amicalment,
Christophe
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dl Feb 26, 2024 9:12 pm
TramBlau, vau formar el vostre exèrcit durant l'època dels Reis Catòlics?
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dt Feb 27, 2024 3:51 pm
RailwayManiac escrigué:
Segurament en l'època dels reis catòlics estaven més ben equipats segons els costums de l'època, en Pere es refereix al gloriós exercit del general Paco franco, on també els soldats que calçaven sabates del n.42 els posaven botes del 52, segur que no els feien mal de peus.
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 29/01/2009 Nombre de missatges : 12352
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dt Feb 27, 2024 6:09 pm
ignasibaga escrigué:
RailwayManiac escrigué:
Segurament en l'època dels reis catòlics estaven més ben equipats segons els costums de l'època, en Pere es refereix al gloriós exercit del general Paco franco, on també els soldats que calçaven sabates del n.42 els posaven botes del 52, segur que no els feien mal de peus.
Del 09/76 al 01/77 L'exèrcit de Paco i ell recent mort, i els seus amics vius, Paco encara estava calent a la caixa, els del Sàhara recollint, el referéndum, l'aprovació del PC i les 1ª eleccions, i nosaltres amb WC comunitaris i dutxes de passadís No em causa cap trauma, però m'agrada més CARGOLIA
Pere
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dt Feb 27, 2024 7:24 pm
KTK escrigué:
Febrer és el mes de la floració de l'ametller. l'Any Nou Tradicional de Kargòlia se celebra amb una circulació especial.
Salut Xavi -KTK-
Aquesta estació Xavi??? No l havia vist mai!!!
Salutacions
Mallet73
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dt Feb 27, 2024 7:32 pm
Carles, crec que en parlem a la pàgina 18. I em vaig adonar que el cotxe obert ja es veia a la pàgina 15!
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dt Feb 27, 2024 8:05 pm
Merci!! No ho havia vist..
Salutacions
Mallet73
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7377
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dc Feb 28, 2024 9:44 pm
Jo si que ho vaig veure, responc a sota, però ja no ho recordava, deu ser coses de la edat
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Feb 29, 2024 7:26 am
TramBlau escrigué:
ignasibaga escrigué:
RailwayManiac escrigué:
Del 09/76 al 01/77 L'exèrcit de Paco i ell recent mort, i els seus amics vius, Paco encara estava calent a la caixa, els del Sàhara recollint, el referéndum, l'aprovació del PC i les 1ª eleccions, i nosaltres amb WC comunitaris i dutxes de passadís No em causa cap trauma, però m'agrada més CARGOLIA Pere
Vaig tenir sort de lliurar-me de tota aquest merda. Tenia peus plans.
Ara em sento ben orgullós d'haver sabut escapar-me de fer un Servicio a la Patria d'en Franco, i de no haver jurat mai cap bandera que no sigui meva.
RailwayManiac escrigué:
Carles, crec que en parlem a la pàgina 18. I em vaig adonar que el cotxe obert ja es veia a la pàgina 15!
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Feb 29, 2024 10:36 am
Hola Amadeu,
Només volia dir a la pàgina 15 d'aquest mateix tema...
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Ds Mar 02, 2024 9:47 pm
Més fotos de l'Any Nou Tradicional de Kargòlia.
Salut
Xavi -KTK-
A Olot, TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Ds Mar 02, 2024 9:57 pm
Espectacular
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 09/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dg Mar 03, 2024 7:51 am
Preciós!
Només una pregunta ràpida: Amb 5 vehicles remolcats, cal tenir doble tracció?
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dg Mar 03, 2024 11:06 am
ignasibaga escrigué:
Espectacular
+1
Mallet73
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dg Mar 03, 2024 4:54 pm
Tonton escrigué:
Preciós!
Només una pregunta ràpida: Amb 5 vehicles remolcats, cal tenir doble tracció?
Crec que una sola Stainz amb 5 vagons, ja començaria a anar una mica justa d'adherència en el sentit ascendent del circuit, però encara podria. (hi ha pendent de prop el 4%). Aquestes dues locomotores, les tinc acoblades elèctricament, i per tant la presa de corrent també és més fiable sobre tot quan la via no és molt neta. Ara fa més d'un any que les tinc permanentment al circuit.
Salut
A Olot, TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 09/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dg Mar 03, 2024 5:36 pm
Okaaay!
A KTK li agrada aquesta publicació.
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dg Mar 03, 2024 10:36 pm
més encara
Salut
Xavi -KTK-
A TramBlau, lluis7, TOG, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
KTK Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dc Mar 06, 2024 11:25 pm
...i van més fotos de L'Any Nou de Kargòlia
Salut Xavi -KTK-
A TramBlau, RailwayManiac y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dc Mar 06, 2024 11:39 pm
KTK escrigué:
...i van més fotos de L'Any Nou de Kargòlia
Salut Xavi -KTK-
Imatge bonica ! La perspectiva és perfecta i, per l'ambient, és tan bonic com un quadre japonès!
A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Companyia KTK (Carrils i trens de Cargolia)-II Dj Mar 07, 2024 7:40 am