El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Ds Ago 27, 2011 4:55 am
M'agrada tot, però els remaches em tenen el cor robat, penso que és l'elememt definitiu de realisme que el farà no distingiir-lo del de debó. Una feïna de panificació extraordinària i execució metòdica. Poses el llistó massa alt Amadeu
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Ds Ago 27, 2011 1:10 pm
Jbmarcos escrigué:
M'agrada tot, però els remaches em tenen el cor robat, penso que és l'elememt definitiu de realisme que el farà no distingiir-lo del de debó. Una feïna de panificació extraordinària i execució metòdica. Poses el llistó massa alt Amadeu
i esstic totalment d`acord
SALUTACIONS
PEP
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Dg Ago 28, 2011 12:49 am
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Dg Ago 28, 2011 9:46 am
Moltes gràcies. Els vostres amables comentaris m'afalaguen.
Ubicació : Vallirana - Baix Llobregat "frontera" amb el Penedès Edat : 56 Data d'inscripció : 07/04/2011 Nombre de missatges : 276
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Dg Ago 28, 2011 10:16 am
Olot escrigué:
Jbmarcos escrigué:
... Poses el llistó massa alt Amadeu
De fet, tu també amb la teva màquina Talgo
A la màquina li queden al menys dos anys per rodar, i encara és un projecte, Amadeu no siguis humil, quan dic que poses el llistó alt vull dir que ets una inspiració, fas que la resta volguem estar al teu nivell, i ara deixo de fer elogis que si no acabaré dient la frase del sr. lobo a Pulp Fiction .
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Dj Set 01, 2011 5:49 am
Be, i per a acabar l'estructura del pont encara un petit detall. Deixo que la vostra imaginació descobreixi de que es tracta.
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Dj Set 01, 2011 9:16 am
Si Veiessim la mida poder seria més fàcil
He mirat els plànols i no em manca res, no més les voltes de ceràmica, per cer la clàsica volta catalana que es pot veure a les teulades de moltes massies, com no sigui per això ni idea.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Dj Set 01, 2011 9:29 am
No, no penso pas fer-hi les voltes de totxanes. Això no forma part del pont, ni hi varen ser mai mentre el tren era en funcionament. Les varen posar més tard, per a aprofitar el pont com a camí veïnal, i també com a carril bici.
La peça de la foto és igual de llarga que el pont; l'amplada és d'uns 34 cms. En el pont original no hi eren, però us recordo que el que ho he fet no és pas el pont de Sant Feliu de Pallerols, sinó un pont inspirat en aquell. Per tant és una peça implantada per mi.
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Dg Set 11, 2011 9:56 am
¡¡¡¡¡¡exel-lent Amadeu !!!!!!!!
un treball fantastic i molt real
felicitats
SALUTACIONS
PEP
Denis66 Jardinaire
Ubicació : Perpinyà-Catalunya Nord (França) Edat : 61 Data d'inscripció : 21/01/2009 Nombre de missatges : 70
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Dj Set 15, 2011 6:52 am
Superbe travaill
manolo0101 Trenjardinaire
Ubicació : Lliçà d'Amunt Edat : 55 Data d'inscripció : 16/09/2009 Nombre de missatges : 285
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Dj Set 15, 2011 10:00 am
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Dc Abr 13, 2022 7:40 am
Alguna cosa s'està despertant als FFCC de La Terrassa:
Avui, aprofitant que he estat soldant una altra coseta, he soldat per fi la estructura de la passarel·la del pont, en vistes a que sigui imprimat per a pintar-lo abans de la seva imminent instal·lació definitiva al seu lloc.
Nois, no sé pas que em passa amb el temps. Deixo un moment el pont per a acabar més tard, em giro un moment per a fer un parell de coses, surto un parell de cops de viatge, i quan torno al fil per a posar la següent foto (aquesta) em trobo que ja han passat 11 anys!!!
A TramBlau, Shay, lluis7, KTK y a OG22 Els hi agrada aquesta publicació.
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa) Dj Abr 14, 2022 8:52 pm
En el ben entes de que totom pot fer el que vulgui amb les seves obres, nomes faltaria !!!! Em permeto opinar sobre aquesta obra d art , Per a mi , pintar i colocar aquest pont en un circuit on sera un detall mes i estara exposada a les inclemencies del temps i al pas de gats i altres animalons .........es una llastima. Oy que quan construim una maquina o un vago , l exposem si podem dins una vitrina per poder ser admirat ??? Donçs aquest pont te el mateix merit o poder mes , que les teves obres en material rodant I en elcircuit si posa un vulgar pont de LGB que son macos i resistens .
He dit . !!!!!
Alexandre
A Olot, TramBlau, lluis7 y a OG22 Els hi agrada aquesta publicació.
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)
Divagacions sobre la construcció d'un pont metàl·lic-(FFCC de la Terrassa)