El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dl Gen 02, 2023 3:53 am
Al veure la góndola amb la pala carregadora me'n vaig recordar que quan vaig fer les maquetes de la mina de Saldes que eren a escala 1/22,5 vaig repetir un seguit de màquines que també poden ser motiu de càrrega. A Saldes hi havia una empresa que treballava com a subcontractada per fer treballs de manteniment i obertura de galeries. Aquesta empresa va ser promoguda per Carbons de Berga per donar sortida a part del seu personal en el tancament de les mines de Fígols i on hi tenia com a principal suport l'enginyer de seguretat que tenia molts contactes en diverses mines de l'estat. Així va passar a fer feines per altres empreses mineres tant del ram del carbó com de potassa, fet feines a Saldes, Sallent, Súria, Calaf, León, ... ... Aquesta empresa es deia "Montages Rus" Quan Sallent va canviar la extracció de potassa de Sallent a Súria van fer reducció de personal de Rus afectats pel canvi però una part va ser traslladat a Súria amb la seva maquinària.
Tot aquest rollo és perquè se'm va acudir escenificar aquest trasllat de les màquines que tinc en plataformes dels Catalans en el trasllat de Sallent a Súria arrossegat per la 254, seria un altra exemple de càrrega
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dc Gen 18, 2023 8:23 am
No recordo si ja l'havíem posar aquesta..!?
Salutacions
Mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dc Gen 18, 2023 8:41 am
Dons NO, poden posar unes escales de gat i posar-los en servei,
N'estic preparant un altra.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dc Feb 22, 2023 7:55 am
No sé si ja havia sortit..O potser un de similar..
Salutacions
Mallet73
A TOG y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dc Feb 22, 2023 10:00 am
Aquí el tens, un tren pur de sacs
13 vagons
A TOG li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dc Feb 22, 2023 10:40 pm
He agafat el original que teniem en 3D dels sacs i les piles de sacs un retoc per aquí,..un per allà...
5minuts després..
salutacions
mallet73
A TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dc Feb 22, 2023 11:05 pm
una paraula, un gest o... una foto.
Mallet73 fa la resta
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dj Feb 23, 2023 12:24 am
Tonton escrigué:
una paraula, un gest o... una foto.
Mallet73 fa la resta
al tenir els arxius en 3D es ràpid si ho hagués de fer sac a sac...
però per tinir-lo hauré d'esperar 21 hores de impressió...
salutacions
mallet73
A TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dj Feb 23, 2023 4:10 am
Molt bé Carles.
Aquesta càrrega ha deixat d'existir, tornat de Molins vaig repassar i endreçar el material que hi vaig portar, en els moviments de un prestatge a l'altre aquest vagó es va precipitar i va caure a terra, el resultat va ser que la "Berga" va quedar esmicolada, de moment irrecuperable.
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dj Feb 23, 2023 5:24 am
ignasibaga escrigué:
...
Aquesta foto em dóna una idea de la càrrega de Mallet73 per si la seva locomotora 131 Newqida és irrecuperable!
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dj Feb 23, 2023 8:32 am
bona aquesta gràcies
Salutacions
Mallet73
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dj Feb 23, 2023 10:51 pm
2 exemples més de carregues
salutacions
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dv Feb 24, 2023 6:46 am
Hi ha un vagó de LGB de retics que dur un contenidor el 40895.. Que m'agrada el contenidor per ara no he trobat a ningú que en tingui un per pendre mesures o clonar lo en resina...
Però si vaig tenir la oportunitat de tenir un d un altre fabricant a Molins de rei
Així que he encarregat al torn de cap de setmana que el faci..a veure si ho fa bé i dilluns està llest.
Salutacions
Mallet73
A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dv Feb 24, 2023 6:48 am
Dues càrregues més
A TramBlau, MALLET73, lluis7, TOG y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.