El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dl Oct 23, 2023 1:53 am
Molt més maca
Tonton Trenjardinaire Plus
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dl Oct 23, 2023 5:13 am
Moltes graciès!
Quina bona adaptació, decoració!
Aquí estic amb una feina extra d'hivern, només tinc aquest cotxe grua ToyTrain!
Però com tots nosaltres, ja tinc una llarga llista d'espera!
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dl Oct 23, 2023 9:36 am
Tonton escrigué:
Moltes graciès!
Quina bona adaptació, decoració!
Aquí estic amb una feina extra d'hivern, només tinc aquest cotxe grua ToyTrain!
Però com tots nosaltres, ja tinc una llarga llista d'espera!
Thierry, has de copiar les coses bones i bons costums no pas les males virtuts, si comences com tots els altres a fer una llarga llista de codes per fer i una altra encara més llarga de coses començades i que mai no s'acaben vol dir que estàs ben integrat al grup, però no anem bé
A Tonton li agrada aquesta publicació.
Ubicació : Frameries (Bèlgica) Edat : 59 Data d'inscripció : 08/10/2022 Nombre de missatges : 1064
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dl Oct 23, 2023 6:35 pm
ignasibaga escrigué:
..., però no anem bé
Estic salvat!
Per això no començo res fins que els meus 11 treballadors estiguin tots pintats! Primer acaba una cosa abans de començar una altra!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dc Oct 25, 2023 4:57 pm
A TramBlau y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dg Des 31, 2023 5:12 am
Molt realistes.
ARIA Jardinaire aprenent
Ubicació : Toulouse Edat : 75 Data d'inscripció : 14/08/2019 Nombre de missatges : 25
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dl Gen 01, 2024 4:04 am
M'agrada molt aquest tema i totes les fotos incloses.
Aquí teniu la meva primera contribució amb un vagó de transport de càrrega pesada aquí un transformador Té 1,10 metres de llarg. Realitzat íntegrament en impressió 3D amb el meu amic Joël Lesage (VML). Ens va costar 2 anys fer tot això.
Ho podeu veure al meu circuit en aquest vídeo:
ha un article publicat a la revista pdf MRH l'agost de 2023 que descriu la construcció amb detall. Si algú està interessat puc enviar-li un pdf d'aquest article per missatge privat per correu electrònic.
A TramBlau, MALLET73, TOG y a Tonton Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dl Gen 01, 2024 7:10 am
Un tema dedicat de la seva construcció (que vaig seguir a VML) interessaria a més d'un amic català! oi?
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Exemples de carrega de vagons Dl Gen 01, 2024 7:40 am
Tonton escrigué:
Un tema dedicat de la seva construcció (que vaig seguir a VML) interessaria a més d'un amic català! oi?