El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
ahora vaig tenir molts minuts per treballar en els trens...
Vist per pintura detalls i figures.
Salutacions
Mallet73
A Olot y a TramBlau Els hi agrada aquesta publicació.
RailwayManiac Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: vagons cuadra Olot-Girona escala G/IIm Dc Des 29, 2021 12:16 am
Magnífic !
J'en ai plusieurs en chantier pour mon train Playmobil. Je vois que nous avons les mêmes sources d'inspiration !
Bona continuació !
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: vagons cuadra Olot-Girona escala G/IIm Dj Des 30, 2021 6:27 am
Merci!!
He de dir que els que em coneixen saben que m agraden els automotors llargs!! Però en els últims anys li he agafat moltes ganes als petits trens de carrilet..siguin d aquí com de fora en especial de França...vivarais..entre d altres... Villards..renaults.. Dion... .
Salutacions
Mallet73
Ubicació : Sallanches (Haute-Savoie France) Edat : 57 Data d'inscripció : 07/11/2021 Nombre de missatges : 1332
Assumpte: Re: vagons cuadra Olot-Girona escala G/IIm Dj Des 30, 2021 7:56 am
De fet, ja he pogut adonar-me dels teus gustos i de la qualitat dels teus molts èxits ! (Je fais confiance à Google pour la traduction en catalan !)
Mais je suis content, car j'arrive à comprendre à peu près ce que je lis !
A Olot, TramBlau y a MALLET73 Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: vagons cuadra Olot-Girona escala G/IIm Dj Des 30, 2021 7:50 pm
moltes gràcies per les teves paraules..estan correctament has confiat bé amb el traductor..jo tot entendre el francès el faig servir sobre tot alhora d escriure... Els meus tallers estan en contínua producció no m agrada estar aturat..si m aturo es mala senyal..sempre estic en contínua recerca de nou projectes engrescadors( noves provocacions)
Salutacions
Mallet73
Assumpte: Re: vagons cuadra Olot-Girona escala G/IIm Dj Des 30, 2021 10:41 pm
Bonjour MALLET73,
Je suis soulagé que vous compreniez le français car ce sera plus pratique en cas de questions très précises !
Depuis que je suis inscrit sur le forum, j'ai exploré le sujet "constructions et transformations échelle G" et c'est tout simplement fantastique : que de merveilles ! Et j'ai effectivement pu me rendre compte de votre rythme de travail : c'est complètement fou !