TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc

Ir abajo 
AutorMissatge
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 928

Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc Empty
MissatgeAssumpte: Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc   Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc I_icon_minitimeDt Nov 10, 2020 6:59 am

Amb dues vagonetes LGB 4047-4 com aquestes vaig fer el meu primer vagó recompossant peces i amb la mínima intervenció possible, data de 1985.

Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc Lgb_4022

Vaig prescindir dels  xassís, i amb les plataformes retallades per un extrem i enganxades per testa -sumant 30 cm- les vaig posar damunt d'un xassís de dos eixos de tester estret.
Fa 35 anys n'estava prou pagat del resultat obtingut.

Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc Fcb-t_51

L'altre dia vaig decidir desmuntar-lo, car no recordava com l'havia fet. No em va agradar el que vaig trobar i el vaig desmuntar. Vaig substituïr la plataforma de les vagonetes per una caixa de un LGB 4010 i que vaig retallar 10 mm. a cada cantó, i em va quedar així:

Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc Fcb-t_54

Les cantoneres son Evergreen 296 (4,8 mm.) i rematen prou bé el tester. El resultat final m'ha deixat prou satisfet

Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc Fcb-t_61

Comentaris: 1r. La vagoneta de bocois LGB té -a dia d'avui- sis versions. Les dues primeres no duen lletreros, les altres quatre, si.

2n. Un vagó amb dos bocois és una idea que se'ls pot ocòrrer a moltes persones, com al nostre company Training Dutchman en 2002.

Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc Dsc_1310

o a l'artesà -fabricant de sèries curtes- Baumann

Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc Bauman10

i que en un vagó de vores baixes hi fa cabre fins i tot tres bocois

Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc Bauman11

3r. I fins i tot als d'LGB; del 2002 al 2006 varen tenir en catàleg la referència 45230. El mateix vagó de en Training Dutchman però en xassís de 33.5 cm, es a dir amb plataforma guardafrens

Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc Lgb_4513

4t. Ara bé, si hom és partidari d'un vagó de bocois..., el fet per en RAVEN és insuperable!!!

Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc Joan_a10

Si hom creu què és massa llarg pot optar per l'LGB 41693 que és més modest; sols tres bocois! aquí el teniu!

Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc Lgb_4113

no queda gens malament.., oi?



Salutacions
______________________________________________________________

Francesc

A TramBlau li agrada aquesta publicació.

Tornar a dalt Ir abajo
 
Vagó de dos bocois; un clàssic de tallers Francesc
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Cotxe de sis compartiments; un clàssic de tallers Francesc
» vagó grua tallers Alejandro
» Classic vagó amb formigonera, material playmobil
» Vagó de vores baixes del FO; una modificació de tallers Francesc
»  Vagó plataforma a bogis; un free lance de tallers Francesc

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Modelisme a escala 1/22'5 :: Material mòbil (artesà, personalitzat, modificacions)-
Canviar a: