Amb dues vagonetes LGB 4047-4 com aquestes vaig fer el meu primer vagó recompossant peces i amb la mínima intervenció possible, data de 1985.
Vaig prescindir dels xassís, i amb les plataformes retallades per un extrem i enganxades per testa -sumant 30 cm- les vaig posar damunt d'un xassís de dos eixos de tester estret.
Fa 35 anys n'estava prou pagat del resultat obtingut.
L'altre dia vaig decidir desmuntar-lo, car no recordava com l'havia fet. No em va agradar el que vaig trobar i el vaig desmuntar. Vaig substituïr la plataforma de les vagonetes per una caixa de un LGB 4010 i que vaig retallar 10 mm. a cada cantó, i em va quedar així:
Les cantoneres son Evergreen 296 (4,8 mm.) i rematen prou bé el tester. El resultat final m'ha deixat prou satisfet
Comentaris: 1r. La vagoneta de bocois LGB té -a dia d'avui- sis versions. Les dues primeres no duen lletreros, les altres quatre, si.
2n. Un vagó amb dos bocois és una idea que se'ls pot ocòrrer a moltes persones, com al nostre company
Training Dutchman en 2002.
o a l'artesà -fabricant de sèries curtes- Baumann
i que en un vagó de vores baixes hi fa cabre fins i tot tres bocois
3r. I fins i tot als d'LGB; del 2002 al 2006 varen tenir en catàleg la referència 45230. El mateix vagó de en
Training Dutchman però en xassís de 33.5 cm, es a dir amb plataforma guardafrens
4t. Ara bé, si hom és partidari d'un vagó de bocois..., el fet per en RAVEN és insuperable!!!
Si hom creu què és massa llarg pot optar per l'LGB 41693 que és més modest; sols tres bocois! aquí el teniu!
no queda gens malament.., oi?
Salutacions