NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Automotors portuguesos | |
| | Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Automotors portuguesos Dl Mar 30, 2020 7:47 pm | |
| A Portugal hi havia una sèrie d'interessants automotors. En un altre fil vaig posar fotos de dos d'ells, però ara veig que estarien millor en un fil a part. Són aquestes: - Olot escrigué:
- ...
... Aquestes són les fotos dels automotors portuguesos. El primer era aquest (no hi havia gaire espai raó per la que la foto no permet veure tot el vehicle sencer):
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo]
| |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Automotors portuguesos Dl Mar 30, 2020 7:47 pm | |
| - Olot escrigué:
- I aquest era el segon automotor:
[Tienes que estar registrado y conectado para ver este vínculo] | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Automotors portuguesos Dl Mar 30, 2020 9:51 pm | |
| Bonics automotors, llàstima que el segon li falta una mica de pintura
Pere | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Automotors portuguesos Dg Maig 24, 2020 11:14 pm | |
| Com m'ha dit un amic fa uns dies.. tot i tenir aquestes formes tan dificils de fer per un modelista a mà..potser amb el 3D serà més facil de fabricar-los... salutacions mallet73 | |
| | | el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: Automotors portuguesos Dg Maig 31, 2020 3:55 am | |
| Molt macos. Sòn fetes per tú les fotografíes Amadeu?? | |
| Assumpte: Re: Automotors portuguesos Dg Maig 31, 2020 8:13 am | |
| Si, si: són meves. Les vaig fer la única vegada que he estat a Portugal, en un museu que vaig visitar, donat que aquest material ja no està en circulació. No em faria res de tornar-hi a Portugal. Recomano vivament visitar-lo. | |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Automotors portuguesos Dg Maig 31, 2020 7:37 pm | |
| - Olot escrigué:
- Si, si: són meves. Les vaig fer la única vegada que he estat a Portugal, en un museu que vaig visitar, donat que aquest material ja no està en circulació. No em faria res de tornar-hi a Portugal. Recomano vivament visitar-lo.
Hauriem de fer una agencia de viatges especialitzada en Ferrocarrils!!!! salutacions mallet73 | |
| Assumpte: Re: Automotors portuguesos Dl Jun 01, 2020 12:24 am | |
| Això ja existeix. Primer vaig conèixer una agència anglesa que ho feia. Mes tard, he vist que els viatges de la “soci” de Barcelona, ja els munta una agència d’aquí, precisament especialitzada en viatges ferroviaris. | |
| Assumpte: Re: Automotors portuguesos Dl Jun 01, 2020 12:36 am | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Automotors portuguesos | |
| |
| | | | Automotors portuguesos | |
|