NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Modificació vagons de portes laterals de LGB | |
| | Autor | Missatge |
---|
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Modificació vagons de portes laterals de LGB Ds Mar 21, 2020 9:00 pm | |
| | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Modificació vagons de portes laterals de LGB Ds Mar 21, 2020 10:23 pm | |
| | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Modificació vagons de portes laterals de LGB Dg Mar 22, 2020 9:55 pm | |
| Molt bona feina..a primera vista semblaven els d en Josep de TONA que en te de similars..
Segur q serveixen d inspiració...veig q son 3 eixos pero no es veu clar com ha solucionat el desplaçament del eix central??
Salutacions
Mallet73
#QuedataCasa #QuedataCasaiFesTrens | |
| | | Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
| Assumpte: Re: Modificació vagons de portes laterals de LGB Dl Mar 23, 2020 5:05 am | |
| Aquesta és una feina molt ben feta!, si senyor!!!. El detall el furgó és fora de dubte.
D'aquests cotxes de departaments, en via estàndard, n'hi havia de tres eixos, que després de la II GM vàren rebre nova carrosseria (cotxes Piko 37600 i següents). De tres eixos no en recordo en via mètrica o estreta.
El de sis compartiments jo en vaig fer un parell -de tres > dos- a mitjans dels 80s; és relativament fàcil de fer. | |
| | | Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
| Assumpte: Re: Modificació vagons de portes laterals de LGB Dl Mar 23, 2020 5:41 am | |
| L'he trobat!!! La foto la vaig fer per a en Josep de Tona, que me la va demanar en fer-se el seu. El cotxe de 6 departaments amb bogis, té bon aspecte i una llargada operativa (437 mm.) per a qualsevol radi de corba. Equipat amb bogis (LGB 67300), rodes metàl·liques de radis (LGB 67319) i il·luminació interior (LGB a bombetes grogues) amb bananes d’interconexió per a tota la composició. L'interior dels que vaig fer son estàndards. | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: Modificació vagons de portes laterals de LGB Dl Mar 23, 2020 6:12 am | |
| Dons mira, casualment jo també tinc una foto dels vagons que es va fer en Josep, de l'ultim diumenge que a Cal Gavatx va ser obert: No es veuen gaire perquè no són a primer pla, però es veu perfectament l'aire que tenen. | |
| | | X+ Jardinaire
Ubicació : Pontos Edat : 46 Data d'inscripció : 25/04/2019 Nombre de missatges : 78
| Assumpte: Re: Modificació vagons de portes laterals de LGB Dl Mar 23, 2020 7:44 am | |
| | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Modificació vagons de portes laterals de LGB | |
| |
| | | | Modificació vagons de portes laterals de LGB | |
|