El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Transformació de vagó amb cabina H0m Dt Abr 30, 2019 1:11 pm
Els trens suïssos solen tenir un vagó amb cabina a l'extrem. Bemo el fa, però se me'n va de pressupost. Mirant el que té en Pep , vaig veure que, a excepció de la cabina, la resta és idèntic a un vagó que tinc.
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Transformació de vagó amb cabina H0m Dg Des 08, 2019 1:15 pm
Després de temps amb això a mitges, fa uns dies vaig enganxar la cabina i li vaig donar una capa d'imprimació, per igualar. Ahir vaig pintar-lo amb esprai vermell de Tamiya. El resultat ha quedat prou polit.
Donant voltes a la decoració que li faré, he vist que al MGB el tenen actualment en servei amb aquesta, que es la que duen els dos vagons que han arribat a Núria.
Això m'ha fet plantejar una ampliació de projecte, que inclourà repintar tres vagons del Furka i una màquina, per fer aquesta composició
Assumpte: Re: Transformació de vagó amb cabina H0m Ds Gen 25, 2020 12:30 pm
Ahir em van arribar les calques i avui m'he posat a decorar el vagó cabina
En primer lloc, ha calgut pintar el sostre
Després, calques. Estic molt satisfet de com queden de bé sobre el vagó
Per últim, li he posat llum
Per a fer-ho, he fet una petita placa on hi he soldat els tres leds i una resistència. Quan arribi el moment, aquest vagó durà un decoder per encendre el llum sempre que el tren el dugui a davant.
He pintat la placa de negre per a dissimular-la una mica
Quan acabi de fer-li els quatre detalls que li falten, ja començaré amb els tres vagons, que duran la mateixa decoració, i finalment, la màquina.
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Transformació de vagó amb cabina H0m Ds Feb 22, 2020 10:47 am
una gran feina
OG22 Trenjardinaire
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
Assumpte: Re: Transformació de vagó amb cabina H0m Ds Feb 22, 2020 9:15 pm
Magnífic.
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Transformació de vagó amb cabina H0m Dt Maig 03, 2022 12:00 am
Després de força temps, fins i tot vaig perdre la calques que em faltaven per posar... tot i així, després de buscar, van aparèixer i vaig poder acabar els dos vagons que tenia a mitges. No n'he fet fotos perquè és el mateix que ja us havia ensenyat.
A continuació, l'última fase del projecte, la màquina.
La vaig pintar a sobre de la decoració original, però em va quedar malament, així que la vaig deixar uns dies en alcohol i amb un fregall de plats li vaig poder treure tota la pintura, fins i tot l'original.
Un cop ben net, pintada de vermell i la franja inferior gris
I a mig posar les calques, ara llueix així.
Quan acabi, només em faltaran els detalls del vagó cabina, que encara no estan fets.
A Olot, TramBlau y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
OG22 Trenjardinaire
Ubicació : Madremanya Edat : 55 Data d'inscripció : 19/09/2018 Nombre de missatges : 695
Assumpte: Re: Transformació de vagó amb cabina H0m Dt Maig 10, 2022 9:26 pm
Un gran treball, sense cap dubte. En tots els aspectes, té un magnífic acabat.
A Olot y a Mitjans Els hi agrada aquesta publicació.
Mitjans Mestre 3D
Assumpte: Re: Transformació de vagó amb cabina H0m Dl Maig 16, 2022 6:13 pm
Aquests dies he estat fent proves amb la resina translúcida. Com bé diu el nom, no és transparent, però un cop ben net, si es vernissa, canvia a un aspecte prou acceptable.