El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Dt Jun 08, 2021 7:02 am
Doncs feu-li un truc a veure com està.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Dv Jun 11, 2021 9:36 am
Hauríem de mirar de saber alguna cosa, algú o altra de la colla hi pot tenir contacte
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Ds Jun 12, 2021 12:37 am
Si us plau, no us alarmeu: en Lluis està bé!
Davant l'alarma suscitada a rel del meu post en el seu fil, finalment l'he trucat. Sapigueu que en Lluís està bé, tret d'alguns afers que el tenen una mica atabalat per manca de temps. Per això no es connecta, de moment.
Agraeix el vostre interès i preocupació, i m'ha demanat que us digui que a la que pugui us respondrà ell mateix, però que això segurament serà més endavant.
Amics, jo tinc costum de postejar en aquells fils que semblen inactius des d'algun temps, per a veure si l'autor respon. Si no ho fa, normalment ja no passo d'aquí per a respectar el dret que teniu tots a NO connectar-se si no voleu, sense sentir-vos perseguits. Lamento que el meu missatge "de reactivació" hagi causat aquesta alarma, tot i que és bonic veure que us preocupeu per els demés membres. És natural la vostra preocupació, perquè en Lluis és una persona molt apreciada dins del fòrum.
Editat per darrera vegada per Olot el Ds Jun 12, 2021 12:40 am, editat 1 cop en total
A TramBlau, alejandro sasplugas, Sonderzug y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Ds Jun 12, 2021 12:39 am
salutacions
mallet73
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Ds Jun 12, 2021 5:06 am
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Dt Jun 15, 2021 4:24 am
Hola amics !! A rel de la tucada d'en Amadeu i al llegir els vostres missatges, m'en adono (si no ho sabia ja ) de les grans persones que formen part d'aquest forum, del que estic honrat i agraït de formar part. Es cert que per culpa de la covid i d'uns problemes de salut que arroseguem per casa, estic molt desconectat del mon dels meus hobbies. Tampoc el estat animic m'ajuda. I la mancança de fires i de trobades fa que la flama es vagi apagant. No se ben be com expresar-ho. Obviament, el circuit el tinc aturat, i els moduls MOMI, que ara els trobo massa pesats per vellugar-los, he començat a reduirlos a la meitat ... pero estan per rematar desde fa messos. En Carles li dec una disculpa molt gran, perque li vaig dir que miraria de recopilar fotos ... i no he estat capaç. disculpa'm Carles. Espero que las coses canviin per be, i pugui reprendre el contacte amb tots vosaltres ben aviat. Mentres tant, os envio una forta abraçada !!! Gràcies per ser com sou.
A Olot, TramBlau, MALLET73, josepmaria, TOG, alejandro sasplugas, Sonderzug y a Els hi agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Dt Jun 15, 2021 6:48 am
Bona tarda Lluís..res a disculpar...no passsssa res..quant tu estiguis bé i vulguis me les fas arribar..tot i q fa uns mesos q va ser el contacte m 'alegra sapiguer q estàs bé..jo tampoc he tingut un bon any i un maig per oblidar....aixi q me en faig càrrec.
Cuideu-vos molt.
Salutacions
Mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Dt Jun 15, 2021 9:02 am
Unes paraules molt boniques i molt ben trobades, amic. No et preocupis que cap flama s’apaga a TRENS.CAT, a on t’esperem.
Vindran temps millors i, per descomptat, tornarem a fer trobades, expos, sortides, i tot el que calgui. Ho tornarem a fer!
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 63 Data d'inscripció : 05/12/2014 Nombre de missatges : 489
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Dc Jun 16, 2021 2:24 am
lluis7 escrigué:
Mentres tant, os envio una forta abraçada !!! Gràcies per ser com sou.
Que bé llegir-te!!!!
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Dv Jun 18, 2021 4:10 am
Me'n alegro que et trobis millor, t'esperem ben aviat.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Ds Oct 02, 2021 6:49 am
doncs com tot i que les feines del circuit porten força temps aturades, alguna novetat hi ha, com ara aquest pont, per el que he aprofitat per "estrenar" la Stainz recentment adquirida
la Climax la faré corre en breu, tot i que ja li he fet un petit test de funcionament, que m'ha deixat molt satisfet. la unica pega que li trobo en aquesta màquina son el nou tipus d'engantxall americà que porta, i que no els veig gens segurs. aixi que no tinc clar encara si mantindrel's o sustituirlos. ja m'asesorareu, si us plau
saluts !!
A Olot, TramBlau, Shay, TOG, Sonderzug y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Ds Oct 02, 2021 6:51 am
Felicitats!
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Ds Oct 02, 2021 6:55 am
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: Un tren a la terrassa [Lluis7] Ds Oct 02, 2021 8:58 am