El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Prototip Màquina neteja-vies Dj Des 27, 2018 6:08 am
Ahir al matí vaig poder fer una escapada a Kargòlia, on vam poder comprovar si la màquina neteja o no.
El resultat de les proves va ser molt bo i vam treure diverses conclusions.
La via es neteja al nivell de la de LGB, amb la cosa que posant el regulador amb poca diferència de velocitat, la màquina circula com una convencional però sempre va polint una mica la via. A aquesta màquina li havia tret els fregadors i per a les proves li'n vaig posar al bogi motor. Caldrà posar-li els de l'altre bogi per ajudar amb la presa de corrent.
Ahir al matí hi havia rosada, així que amb les tasques de neteja es va anar creant un fanguet que dificultava la captació de corrent.
Per últim, en Xavi em va fer caure en compte que instal·lant-hi un Arduino, podria millorar el procés de neteja, fent anar les rodes de neteja en sentit contrari, com fa LGB, i podria fer diverses configuracions, segons em convingui.
Us deixo un video de la màquina en funcionament. Per a fer-vos-en una idea, al circuit feia mesos que no s'hi circulava.