TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional

Ir abajo 
+5
MALLET73
lluis7
TramBlau
Sisu
Olot
9 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional   Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 I_icon_minitimeDv Maig 18, 2018 1:13 am


Olot escrigué:
Tens raó que la norma no diu específicament que la vora del mòdul ha de ser recta, però em sembla que queda prou implícit. Crec que ja es dóna per entès. Tu mateix vares fer els dibuixos dels mòduls de la norma en forma recta. Very Happy

Vaig fer el bàsic... angell

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional   Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 I_icon_minitimeDv Maig 18, 2018 5:01 am

Jo crec que l'has de fer. al rime que aneu, acabareu fent dues exposicíons en paralel.

Això ja comença a semblar els fires medievals o les festes de la cerveza, 3 per cap de semana, riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional   Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 I_icon_minitimeDv Maig 18, 2018 11:12 am

Tota persona humana te uns límits, d'espai, de temps, de diners...

Aquest mòduls no els puc fer. Els hagués fet si podia fer-los com tenia previst inicialment, en tres mòduls petits. D'altra manera no puc perquè em superen en tots els límits:

D'espai per a emmagatzematge i transport

De temps perquè la meva primera obligació és acabar els ferrocarrils de la terrassa, i els mòduls de la fàbrica, a demés de molts projectes que tinc encallats des de fa massa temps. No tinc temps per a fer tantes coses. Ni tan sols viuré prou anys.

De diners, perquè fer aquests mòduls amb suposa haver de comprar un remolc, posar un ganxo al cotxe i passar la conseqüent ITV, i trobar un lloc a on guardar el remolc. Tot això costa un grapat de bitllets.

M'agradaria molt, però a la meva edat ja tinc una mica la obligació de conèixer els meus límits i saber acceptar-los.

Que els faci un altre.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional   Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 I_icon_minitimeDs Maig 19, 2018 2:33 am

El podem comentar en privat per si has comprat material, jo segueixo en aquest mòdul ja que em cap al costat del embarcador al cotxe

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional   Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 I_icon_minitimeDs Maig 19, 2018 9:41 am

OK. Parlat avui a la tarda. Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional   Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional - Página 2 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Projecte de mòdul MOMI amb pas a nivell funcional
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Mòdul de pas a nivell amb casa guardabarrera (MOMI Català)
» Pas a nivell - MOMI Català
» mòdul momi riu Ebre
» El mòdul "silenciòs" del Momi
» Mòdul Rally Catalunya - Projecte cancel·lat

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: