NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 | |
|
+17treneru josepmaria FACTOR Ramon Pont tram47 jaume Francesc ostman alejandro sasplugas ignasibaga Sisu lluis7 Mitjans el terrat de margarit TramBlau Olot MALLET73 21 participantes | |
esteu d'acord en mantenir la data al Gener com fins ara? | 1- si | | 50% | [ 4 ] | 2- no | | 50% | [ 4 ] |
| Vots Totals : 8 | | Sondeo cerrado |
| Autor | Missatge |
---|
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dl Nov 19, 2018 3:30 am | |
| - TramBlau escrigué:
- Gràcies Ignasi, amb nosaltres no compteu ja que els sopars les tenim a l'hotel que m'han dit que si cal em fan sopar per a mi i els àpats les farem freds, no puc menjar coses molt elaborades
Pere La premissa, Pere, hi ha llibertat per a tothom, no faltaria més, jo també he de mirar molt amb el que hi ha en els menús, fa uns dies he estat ingressat una setmana a l'hospital per una pancreatitis. En tots aquests llocs sempre es pot demanar coses a la planxa i que no estiguin prefabricades. - FACTOR escrigué:
- Jo vindré el disapte , espero que el anfitrió recumenerá un lloc adecuat per fer un dineret con Deu mane, després de les circulacions un apat adecuat.
Aixó de la corde -trole-tranviaire- del Pere, crec que promet.
Salutacions-Fins disapte-
Jaume El que he procurat lloc per el grup reservant taula, però el que he de fer és avisar amb temps al Bar o restaurant el número de persones que hi aniran, no pot ser que demani taula per 15 persones i n'hi vagin 6 o 20, hem de procurar ajustar per facilitar-los la feina. Quan dius " recumenerá un lloc adecuat per fer un dineret con Deu mane" això és molt elàstic, que entens per lloc adequat o dineret com deu mana?, de quantes forquilles ha de ser?. El grup el dissabte té taula en un bar que fan menús que em sembla que està força bé, però vindran un grup de Märklín-cafe i que ja no cabríem allà anirem a ca l'Amagat , que hi haurà hostatjat part del grup, és una mica més sofisticat però també una mica més car, també s'ha de tenir en compte que també hi ha cal Batista que també s'hi allotjaran part del grup, que fa poc han canviat de propietaris i no conec tant bé la cuina, les vegades que hi he anat no hi havia en el menú coses a la planxa, els que hi aniran ja ens informaran com va. El trole tramviari d'en Pere semblarà els canvis d'agulles de les estacions. Lluís, ja prendrem nota una estona abans per dir el més aproximat posiible quants en serem en cada moment Fins aviat, Ignasi. | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dl Nov 19, 2018 6:28 am | |
| - lluis7 escrigué:
- Gràcies mil per las gestions, Ignasi. ..../... excepte el dinar de diumenge, que marxaré tant bon punt poguem recollir.
.... Nosaltres també marxarem just recollir Pere | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dl Nov 19, 2018 9:42 am | |
| - TramBlau escrigué:
- lluis7 escrigué:
- Gràcies mil per las gestions, Ignasi. ..../... excepte el dinar de diumenge, que marxaré tant bon punt poguem recollir.
.... Nosaltres també marxarem just recollir
Pere Hi ha un grup que opta per aquesta disposició, al ser diumenge tenim temps de parlar-ne. Fins aviat, Ignasi. | |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dl Nov 19, 2018 9:57 am | |
| Ignasi està preparat també això de la recollida d'aliments?
Pere | |
| | | tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dl Nov 19, 2018 11:15 am | |
| agraeixo a l'amic Ignasi per la seva atenció, el seu assessorament gastronòmic i la informació meteorològica. segons la informació francesa, proporcioneu mitones, bufandes i sabatilles de peluix!!!!
remercions l'ami Ignasi pour sa sollicitude,ses conseils gastronomiques et ses informations météorologiques . d'après les renseignements français , prévoir les moufles,les écharpes et les chaussons fourrés !!! | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dl Nov 19, 2018 10:51 pm | |
| - TramBlau escrigué:
- Ignasi està preparat també això de la recollida d'aliments?
Pere Està previst i demanat a l'Ajuntament, m'han dit que deixaran una caixa per fer la recapta i que desprès passaran a recollir-ho, en aquests dies hi ha cert desconcert a la casa gran. - tram47 escrigué:
- agraeixo a l'amic Ignasi per la seva atenció, el seu assessorament gastronòmic i la informació meteorològica.
segons la informació francesa, proporcioneu mitones, bufandes i sabatilles de peluix!!!!
remercions l'ami Ignasi pour sa sollicitude,ses conseils gastronomiques et ses informations météorologiques . d'après les renseignements français , prévoir les moufles,les écharpes et les chaussons fourrés !!! La previsió que van ahir per TV3 és que hi haurà clars i núvols, però sense ploure, les temperatures una mica ala baixa, però no farà massa fred, no arriben les glaçades, no patiu. Ja queda poc i l'olla comença a bullir. Fins aviat, Ignasi.
Editat per darrera vegada per ignasibaga el Dt Nov 20, 2018 3:34 am, editat 1 cop en total | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dt Nov 20, 2018 2:55 am | |
| - ignasibaga escrigué:
- ...
Ja queda poc i l'olla comença a bullir.
Fins aviat, Ignasi. Si, si... ja se sent la bona olor! | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dt Nov 20, 2018 3:43 am | |
| No hi han caixes específiques per fer la recapta, per tant ja he buscat tres caixes grans per fer-la, he de fer uns cartells. Per la recollida la farà la brigada municipal per dur-la al magatzem que té assistència social a Guardiola.
Ja hi som, els mapes no son clars i poden canviar, però de moment pel cap de setmana clars i núvols per dissabte i més solejat el diumenge.
Fins aviat, Ignasi. | |
| | | treneru Jardinaire
Ubicació : Castellar del Valles (BCN) Edat : 73 Data d'inscripció : 13/02/2018 Nombre de missatges : 62
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dt Nov 20, 2018 5:48 am | |
| Hola a tothom.
Jo tembé ting pensat de venir a Bagá, encara que no esta decidit si dissabte o diumenge. Tot depen de la resta de familia. Ja veurem.
Ens veiem a Bagá!!
Salutacions. J.Coll | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dt Nov 20, 2018 8:09 am | |
| Visca! | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dt Nov 20, 2018 8:12 am | |
| Daniel, creus que podràs arribar fins Bagà, amb tots els talls de carretera que hi ha a França?
Daniel, penses tu que vous pourrez arriver sans succès avec l’actuation des Gilets jaunes? | |
| | | tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dt Nov 20, 2018 8:39 am | |
| Daniel, penses tu que vous pourrez arriver AVEC succès avec l’actualité des Gilets jaunes?
c'est effectivement un problème !!! nous envisageons de circuler sur des routes départementales ( comme MOMI !!!) en direction de Vielha ,puis rejoindre Bagà , Balaguer,Tarrega, Manresa, soit par Lleida ......
à suivre ..... | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dt Nov 20, 2018 9:42 am | |
| Bonne chance, et bonne route.
Bona sort i bon viatge. | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dt Nov 20, 2018 9:58 am | |
| - tram47 escrigué:
- Daniel, penses tu que vous pourrez arriver AVEC succès avec l’actualité des Gilets jaunes?
c'est effectivement un problème !!! nous envisageons de circuler sur des routes départementales ( comme MOMI !!!) en direction de Vielha ,puis rejoindre Bagà , Balaguer,Tarrega, Manresa, soit par Lleida ......
à suivre ..... Daniel, no seria més curta la ruta de Toulose-Foix-BougMadame-Puigcerdà-Bagà. Per Vielha- Balaguer-Manresa dones molta volta. Fins aviat, Ignasi. | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dt Nov 20, 2018 10:14 am | |
| Ho fa per a evitar els talls de carretera que hi ha aquests dies a França, Ignasi. | |
| | | Ramon Pont Trenjardinaire
Ubicació : Vic Edat : 68 Data d'inscripció : 22/07/2018 Nombre de missatges : 488
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dt Nov 20, 2018 12:01 pm | |
| | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dc Nov 21, 2018 2:32 am | |
| | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dc Nov 21, 2018 3:50 am | |
| - Ramon Pont escrigué:
- Hola a tots,
Jo aterraré a Bagà a mig matí. Aniré a deixar la maleta a Cal Batista, es on vaig reservar l'habitació. Si ens trobem amb algú de vosaltres podem anar a dinar, sinó em quedaré a dinar a Cal batista. Pels menjars del grup m'apunto al sopar de divendres, el dinar de dissabte i el sopar de dissabte. Quan haguem sopat i fer la visita a l'exposició ja marxarè xino xano cap a Vic, ja que diumenge no m'es pas possible quedra-me. Ignasi m'interessaria saber a la tarda a quina hora començarà la moguda, més que res per ajudar en el que fagi falta si al matí hi hagués alguna cosa a fer, digueum-ho. Gràcies.
Fins divendres, Ramon Pont M'imagino que arribes el divendres a mig matí?, jo aniré a recollir les claus a l'Ajuntament i començaré a portar material cal al Casal de la Vila, però no podem fer res fins a les cinc de la tarda, ja que el Casal està ocupat. Per venir a Bagà quina ruta vols fer servir? Portes la Garratt? Fins aviat, Ignasi.
Editat per darrera vegada per ignasibaga el Dc Nov 21, 2018 3:59 am, editat 1 cop en total | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dc Nov 21, 2018 3:58 am | |
| - Olot escrigué:
- Ho fa per a evitar els talls de carretera que hi ha aquests dies a França, Ignasi.
Però els talls de carretera deuen ser en les vies principals i potser és més transitada la de Vielha que la de Foix on a més de l'autopista hi ha carreteres secundàries. Fins aviat, Ignasi. | |
| | | Ramon Pont Trenjardinaire
Ubicació : Vic Edat : 68 Data d'inscripció : 22/07/2018 Nombre de missatges : 488
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dc Nov 21, 2018 1:53 pm | |
| Hola Ignasi, Arribarè a mig mati, calculo a partir de les onze. La ruta més directa que tinc des de Vic es C-17 cap a Ripoll, a Campdevànol desviar-me cap a Gombrén, La Pobla de Lillet i Bagà, però com que aquesta nit al telenoticies han dit que segurament plourà, el més segur que faré, serà C-25 desviar-me cap Olost, Prat de Lluçanés, Gironella, Berga cap a Guardiola i Bagà, aquesta carretera es més bona i segura en cas de mal temps. La Garrat ja la tinc embolicada i carregada al cotxe, no pateixis ja la veuràs. Fins divendres, Ramon | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dj Nov 22, 2018 12:50 am | |
| Jo penso arribar cap al migdia. | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dj Nov 22, 2018 12:51 am | |
| Aquest silenci de sepulcre que hi ha al fòrum, em fa pensar que tothom deu estar ocupadíssim amb els preparatius per demà. | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dj Nov 22, 2018 1:32 am | |
| A les 15 hores començaré a carregar el cotxe i sortirem demà sobre les 15h o poc abans, tinc cosetes que s'estan assecant
Pere
Editat per darrera vegada per TramBlau el Dj Nov 22, 2018 1:34 am, editat 1 cop en total | |
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 Dj Nov 22, 2018 1:34 am | |
| Ostres!! 12h carregant el cotxe!!! | |
| | | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 | |
| |
| | | | TROBADA INTERNACIONAL MODULS MOMI, Bagà 24-25 Novembre 2018 | |
|