TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
9 de març trobada modular momi catalans WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

9 de març trobada modular momi catalans

+12
peps
bantren
manolo0101
TramBlau
AdminTRENS.CAT
Pau
Sisu
ostman
jaume
Olot
tram47
MALLET73
16 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

9 de març trobada modular momi catalans Empty
MissatgeAssumpte: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDj Nov 15, 2012 1:04 am

hola amics!

la funifira tenia que ser la posta en escena dels nostres moduls, però degut al aconteixements no ho va esser, fa temps que venim construin-los, pero cal possar-nos d'acord per veure'ns un cap de setmana, com en pere es va oferir per fer-ho acasa seva.
en la funifira en varem parlar plegats, ja que el fet de que falli algú de nosaltres no em de deixar de assistir-hi, aixì sempre hi haura un minim de gent en escala g i poder jugar a trens i ensenyar a tothom la nostra l'estimació per els trens de jardí....i playmobils es clar en trens....

així que faig aquest proposta per animar-nos a quedar un dia...però li cedeixo la paraula a en PERE qui es el que ens farà d'anfitrió....

salutacions

mallet73

Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dl Gen 14, 2013 4:33 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 77
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2513

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDj Nov 15, 2012 4:23 am

Arrow le réseau "MOMI Français" est d'accord pour FUNIFIRA 2013.
Les amis "MOMI Catalans" doivent s'informer de la logistique .( hébergement , défraiement , etc...)
Nous attendons les coordonnées de la personne responsable .
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Arrow xarxa "Momi francès" està d'acord FUNIFIRA 2013.
Amics "catalans Momi" ha de ser conscient de la logística. (Allotjament, sufragar, etc ...)
  Estem a l'espera de les dades de la persona responsable.
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDj Nov 15, 2012 11:29 pm

resposta molt ràpida !!
Gràcies per la seva oferta, ho incloc en la meva base de dades de contactes quan s'inicia la preparació de FUNIFIRA 2013.
Demano disculpes per la falta de gramàtica o d'escriptura, a causa d'un coneixement insuficient de la llengua.
atentament,

Maite Claramunt .

réponse très rapide !!!
Je vous remercie de votre offre, je l'inclure dans ma base de données de contact lorsque vous commencez à préparer FUNIFIRA 2013.

Je m'excuse de tout défaut de grammaire ou d'écriture, à cause de pas assez de connaître la langue.
Cordialement,
Maité Claramunt.

9 de març trobada modular momi catalans Contac10

Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDv Nov 16, 2012 3:17 am

hola amics!

Pere quin dia et va bé per quedar tots a casa teva com deies?? en ostman i en jaume diuen el dia 2, a mi també aniria bé..en lluis7 faria tot el posible per venir...com et va a tú??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDs Nov 17, 2012 4:06 am

bon dia de treball!
esperarem a que totes les fotos!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDs Nov 24, 2012 6:22 am

Aquest fil no prospera. Sembla que encara no heu concretat pas la trobada.

Que potser ja no hi ha interès en els mòduls? nose

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDs Nov 24, 2012 8:26 am

En aquests moment nosaltres tenim algun problema personal i no sabem si podrem anar.
Ja informarem poc a poc.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDg Nov 25, 2012 4:51 am

La cosa s'ha complicat... El mòdul està a punt... Però tinc la mare a l'UCI... I per tant, l'agenda s'ha complicat...
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: SEPARAT   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDj Des 20, 2012 11:39 am

MALLET73 escrigué:

cada dia que passa més hi penso en organitzar una trobada modular momi els catalans...

Ens agrada la idea... Posem-nos-hi...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDv Des 21, 2012 9:02 pm

ostman escrigué:
MALLET73 escrigué:

cada dia que passa més hi penso en organitzar una trobada modular momi els catalans...

hola amics!!!

doncs ja fa temps que envolta per el cap..però volia madurar-la igual que els nostres mòduls...però veien que la posta en marxa s'allarga, no voldria que quedes en el no res..aixì també aportar un granet.... seria a BCN city aprop de sants estació..., encara tinc que demanar l'espai, que de segur no hi haurà problema....podria ser en un sol dia, dissabte(tot el dia), de 9 a 21hores.....que us sembla??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDv Des 21, 2012 9:32 pm

Home, muntar la parada per dues hores, valdrà la pena?

De totes maneres, en Daniel m'ha dit que està en converses amb l'organització de la fira de Gelida de cara a l'any vinent.

El que si que seria necessari és de trobar-vos i fer els primers assaigs de muntatge.
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDv Des 21, 2012 9:55 pm

MALLET73 escrigué:
ostman escrigué:
MALLET73 escrigué:

hola amics!!!

doncs ja fa temps que envolta per el cap..però volia madurar-la igual que els nostres mòduls...però veien que la posta en marxa s'allarga, no voldria que quedes en el no res..aixì també aportar un granet.... seria a BCN city aprop de sants estació..., encara tinc que demanar l'espai, que de segur no hi haurà problema....podria ser en un sol dia, dissabte(tot el dia), de 9 a 21hores.....que us sembla??

salutacions

mallet73

Ens sembla fantastic...
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDv Des 21, 2012 11:13 pm

MALLET73 escrigué:
ostman escrigué:
MALLET73 escrigué:

hola amics!!!

salutacions

mallet73

Perfecte!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDs Des 22, 2012 12:33 am

Olot escrigué:
Home, muntar la parada per dues hores, valdrà la pena?

De totes maneres, en Daniel m'ha dit que està en converses amb l'organització de la fira de Gelida de cara a l'any vinent.

El que si que seria necessari és de trobar-vos i fer els primers assaigs de muntatge.
dues hores?? no serien 12 de 9 a 21 hores!!! home també podria mirar d'allargar-ho fins el diumenge a les 14hores..?? però no sè si serà possible...ja us dirè..

m'agrada saber que us fa goig.....el que no tingui moduls també aquí a jugar a trens, eh!!??

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDs Des 22, 2012 3:49 am

felicitacions molt grans per tots els seus esforços,

BCN ciutat (!) = Barcelona, està bé ;

Estació Sants estació de tren o al Metropolitan =, està bé.

Dissabte (tot el dia) de 9 a 21h.
  Què et sembla?
Dissabte i diumenge (instal · lació divendres.)
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDv Des 28, 2012 9:56 pm

tram47 escrigué:
felicitacions molt grans per tots els seus esforços,

BCN ciutat (!) = Barcelona, està bé ;

Estació Sants estació de tren o al Metropolitan =, està bé.

Dissabte (tot el dia) de 9 a 21h.
  Què et sembla?
Dissabte i diumenge (instal · lació divendres.)
hola encara tinc que confirmar la data i les hores....tinc que parlar amb el meu cap ja que es el que m'ha de concedir l'espai per fer-ho...ja que hi ha dies que esta ocupat....per el muntatge podria ser a partir de les 7:30 o 8 del matí, si voleu matinar...jo com ja estaré llevat i "curran..."els que vulguin venir a donar un cop de mà també els que vulguin venir de visita o dur el seu propi material....lliure...

el que hem de preparar són els bucles de retorn....jo puc dur vies de r1

lloc segur a BCN 5 minuts de sants estació...
quin cap de setmana us aniria millor?? febrer no els de molins es clar que aquest aniré a veure'ls
també a veure quin és el que està lliure..!??

ja us tindré informats...
per cert ja ho penjaré en el fils de trobada de moduls momi els catalans....

reprenen el fil de molins de rei..encara no he pogut fer una visita a la associació..per saber més....però qui te pensat anar-hi..???

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDv Des 28, 2012 10:14 pm

Recorda que jo tinc vies i vies, tantes com volgueu...
i canvis, molts canvis de via per deixar trens apartats.

Pels bucles de retorn, cap problema.

nomes calen taules o taulells extra.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDv Des 28, 2012 10:49 pm

jaume escrigué:
Recorda que jo tinc vies i vies, tantes com volgueu...
i canvis, molts canvis de via per deixar trens apartats.

Pels bucles de retorn, cap problema.

nomes calen taules o taulells extra.

bé com que això ja va en ferm......millor seguir el fil de la trobada modular momi aquí i no pas en el de molins de rei....eh??

perfecte jaume! doncs llavors portes tu les corbes, rectes, etc... i jo duré el trafo gran per donar alimentació....per el tema de taules cap problema tindrem les que vulguem....
les dates que em dona el meu cap... són 26 de gener o 9 de març, les altres estan ocupades com us va?? tinc que parlar amb ell personalment,.... ja serà al tornar de reis... us informaré..un cop tot lligat..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDv Des 28, 2012 11:00 pm

Perfecte!!!
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDs Des 29, 2012 2:40 am

En principi qualsevol de les dues dates ens va bé... Amb les ganes que en tinc quan abans millor, no?!
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDv Gen 04, 2013 9:11 pm

Aquesta nit arriben els reis... Ens portaran una trobada de momi?
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDv Gen 04, 2013 9:18 pm

Ah, no: això és una cosa que hem de fer nosaltres !!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDc Gen 09, 2013 6:47 am

Olot escrigué:
Ah, no: això és una cosa que hem de fer nosaltres !!
si tens tota la raó....en principi serà el dia 9 de març que es dissabte tot el dia, ja anirem concretan....com es la primera i ens coneixem tots serà per estar per casa.....i si ens agrada sempre podem repetir un altre dia...jajajaja no cal que us digui que es oberta a tothom del forum....i amans dels trens de jardí.....encara que sigui per el tema dels moduls momi, tohom pot venir a jugar a trens i fer-la petar.....

us va bé???

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDc Gen 09, 2013 6:52 am

A mi si, encara que jo no sóc dels imprescindibles. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitimeDc Gen 09, 2013 7:10 am

caram quina p-----a, el dia 8 és l´aniversari del meu fill, podria ser que el 9 tingui festa d´aniversari. No hi ha més dates hàbils? tristonet
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: 9 de març trobada modular momi catalans   9 de març trobada modular momi catalans I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

9 de març trobada modular momi catalans
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 10Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Següent