El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: vagó 4 eixos Feliuet Dv Jul 13, 2018 12:48 am
Dons si és així, primer de tot dir-te que et felicito per com està quedant aquest vagó. Té un aire inconfusible del vagó real.
La llàstima és que utilitzis aquest plàstic tant gruixut com a passamà rodó. El trobo massa bast. No quedaria millor utilitzar un fil de llautó. Així podria ser molt més conforme en quant a escala.
I encara una altra pregunta: estas segur de que aquests baixants rodons arriben fins al pis del balconet passant per davant del passamà en angle?
Això no és més que una crítica constructiva amb l'ànim de donar-te idees per a millorar l'aspecte del vagó, per altra banda bastant difícil de millorar.
No vaig dir res per no ser torracoll......però opino igual que l'Amadeu. Els baixants cilíndrics més primets li donarien un aspecte millor. I això suposo que ho pots canviar més o menys fàcil.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
gràcies amics aquestes alçades de la vida i l'amistad no tindrieu que tenir problemes per dir me les vostres opinions, sabeu de sobres que les tinc en molt alt respecte!
fins la propera
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
gràcies amics aquestes alçades de la vida i l'amistad no tindrieu que tenir problemes per dir me les vostres opinions, sabeu de sobres que les tinc en molt alt respecte!
fins la propera
mallet73
Crec que només volem que et quedin les peces lo més boniques possible, com si fossin per nosaltres.
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
fins la propera
mallet73
Crec que només volem que et quedin les peces lo més boniques possible, com si fossin per nosaltres.
jo us agraeixo!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
I ara que ja hem parlat d’alçades de la vida, d’amistats, de confiances, i de respecte, que en penses del que et vaig dir? És bona idea? Ho trobes encertat? És factible? O potser millor com està? ...
I ara que ja hem parlat d’alçades de la vida, d’amistats, de confiances, i de respecte, que en penses del que et vaig dir? És bona idea? Ho trobes encertat? És factible? O potser millor com està? ...
faré el que hem dieu amb l'altre balconet a veure com queda i comparem....
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: vagó 4 eixos Feliuet Dc Jul 18, 2018 4:32 am
MALLET73 escrigué:
Olot escrigué:
faré el que hem dieu amb l'altre balconet a veure com queda i comparem....
salutacions
mallet73
Molt bona pensada
Assumpte: Re: vagó 4 eixos Feliuet Dl Nov 05, 2018 6:03 am
el tinc una mica aturat fins que no tregui l'entrellat dels balconets....pintura..
salutacions
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: vagó 4 eixos Feliuet Dv Feb 19, 2021 10:55 pm
Reprenc aquest projecte aturat per problemes tecnics per seguir-lo ara que ja domino una mica més el tema del 3D i aprofitan el confinament..
seguin el concell d'amics que en el seu moment em van donar...treballo en re fer els balconets..
una nova foto que no tenia localitzada de la web del iguadix, on es pot veure millor el balconet
salutacions
mallet73
A TramBlau y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: vagó 4 eixos Feliuet Ds Feb 20, 2021 5:47 am
L'hi hauràs de treure la pols,
Assumpte: Re: vagó 4 eixos Feliuet Ds Feb 20, 2021 6:17 am
si i tan feia ja uns anys que estava a mitges..fins i tot falta pintar...
però crec que amb aquest autoconfinament de cap de setmana m'ajuda a acabar temes pendents..
salutacions
mallet73
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: vagó 4 eixos Feliuet Ds Feb 20, 2021 8:16 am
Quina filigrana de detall a imprimir. Per tenir una idea de proporcions, el "triangle " embellit quina mida té.