El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Vagó porta contenidor de 2 eixos Dt Oct 11, 2022 8:14 pm
Amb la feina de taxista pocs 5 minuts em queden..menys mal que les màquines 3D de vegades em donen un cop de mà i m ajuden..
Salutacions
Mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: Vagó porta contenidor de 2 eixos Dv Oct 14, 2022 6:52 pm
El dia del sant de la Pilar,vaig aprofitar que el taxi no treballava i vaig potser fer el muntatge dels 2 vagons..
Ahir i avui he fet algunes peces que faltaven. La setmana propera ja he preparat els contenidors per imprimir...
Salutacions
Mallet73
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
Assumpte: Re: Vagó porta contenidor de 2 eixos Dv Oct 14, 2022 8:31 pm
Suposso que son vagons per a contenidors de 20'. En la nostra escala [1/22,5] tens -que jo sàpiga- el de LGB i el de Piko, essent el Piko el més ajustat de mides i el més ben detallat.
Assumpte: Re: Vagó porta contenidor de 2 eixos Dv Oct 14, 2022 9:56 pm
Imatges de santa Eulàlia d uns vagons de piko d en Xavi Però he de dir que no m agradens els vaig trobar....mooooolt llargs per el meu gust..tot i que me agraden els trens llargs...
Gràcies Francesc..just tinc un contenidor de piko..tot i que aviat en tindré en 3d..de la mateixa mida
També treballo per fer vagons de 4 eixos..però això ja serà un altre història..
Salutacions
Mallet73
Assumpte: Re: Vagó porta contenidor de 2 eixos Dl Oct 17, 2022 12:48 pm
Primera unitat llesta...
pintura..
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Vagó porta contenidor de 2 eixos Dl Oct 17, 2022 8:41 pm
Francament, i amb tots els respectes per els que us agraden, però jo no entenc que els hi trobeu a aquests vagons. No són més que una caixa quadrada... !
Assumpte: Re: Vagó porta contenidor de 2 eixos Dt Oct 18, 2022 8:59 pm
Tu respecto...a mi personalment m agraden molt els trens de mercaderies més que de passatgers..
Desde ahir sembla que la màquina vol fer les peces que li demano..
Salutacions
Mallet73
Si tot va bé demà ja tindré un contenidor fet..
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33792
Assumpte: Re: Vagó porta contenidor de 2 eixos Dt Oct 18, 2022 9:11 pm
I a mi també, Carles. Prova d'això és que tinc tres vegades més vagons de mercaderies que de viatgers, a demés de que tinc un ramal de mines a la meva instal·lació de la terrassa, i el meu mòdul és La Fàbrica, amb previsió de moure vagons de mercaderies, i no pas de viatgers.
I tinc vagons tancats (coberts) de vores mitges, vores altes, plataformes, vagons amb garita de frè i sense, vagons grua i petites plataformes de servei... i no parlem dels furgons!
Però entre ells no compto amb cap vagó porta contenidors.
I sé que a molts us agraden. I de vegades he vist trens molt llargs de contenidors... tots quadradíssims.
No recordo qui va ser, em deia que tenia tota una composició de la COOP!!!
En fi, que ho respecto, però no entenc què li trobeu...
Assumpte: Re: Vagó porta contenidor de 2 eixos Dc Oct 19, 2022 7:50 pm
Avui ja he muntat el contenidor.... també he fet el disseny del vagó de 4 eixos.....però no sé per què no puc posar la al fòrum...haureu de esperar a demà.
Salutacions
Mallet73
Assumpte: Re: Vagó porta contenidor de 2 eixos Dj Oct 20, 2022 8:34 am
avui sense problemes informàtics...aquí teniu les imatges..
el disseny del xassis del vagó porta contenidors de 4 eixos.
Com s'acosta Halloween he muntat la carbassa!!
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: Vagó porta contenidor de 2 eixos Ds Oct 22, 2022 9:28 am
apa esperar per anar a pintura...
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: Vagó porta contenidor de 2 eixos Dc Nov 02, 2022 10:51 am