TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

Trobada tècnica pre-Molins a Bagà

+13
fve
jordi
tram47
Sisu
Shay
Mitjans
josepmaria
TramBlau
lluis7
Francesc
Olot
ignasibaga
MALLET73
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AutorMissatge
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 26, 2018 3:23 am

Ja he endreçat tot el material al seu lloc i repassat els incidents ( a falta d'un que serà més entretingut i el deixo per més endavant), però m'han sortit unes fulles amb els plànols dels mòduls MOMI que no son meus, algú els deu haver trobat a faltar, no és pel seu valor en metàl·lic, però si que poden fer falta.
Ja està tot a punt per la propera.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 26, 2018 5:39 am

ignasibaga escrigué:
 ......
 Ja està tot a punt per la propera.

Fins aviat, Ignasi.

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu només falta tenir la data!! i parlar amb el senyor alcalde!!!! riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDc Gen 31, 2018 3:41 am

Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33793

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDc Gen 31, 2018 3:49 am

genial
applaud applaud applaud applaud

Enhorabona!!

La única cosa és que per dues vegades diuen que va ser diumenge, mentre que va ser el dissabte. Però em sembla que no té més importància.

Editat per darrera vegada per Olot el Dc Gen 31, 2018 3:55 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans

Ubicació : Barcelona
Edat : 45
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7624

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDc Gen 31, 2018 3:53 am

Jo també m'hi he fixat, però com dius, ara mateix ja no té importància. Diferent seria que estiguessin anunciant-ho.

El que més m'ha agradat és que qui ha fet el reportatge s'ha informat molt bé, a diferència de la majoria de reporters d'avui en dia. Un 10 per a qui l'ha instruït... super12
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDc Gen 31, 2018 3:55 am

Només hi he trobat a faltar que anomenessin TRENS.CAT.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDc Gen 31, 2018 4:11 am

És un reporter local que havia treballat a radio Manresa i ara ja jubilat fa reportatges per la televisió de Bagà, però ara està tancada per les retallades i els reportatges els passa per la televisió de Berga. Si us hi fixeu les imatges estan barrejades, quan va entrar no va dir res i es va posar a gravar, després se'm va adreçar i em va renyar perquè no l'hi havia dit res, en aquell moment en Carles va anunciar que començàvem a recollir, hi han coses que no han sortit.

Si ho fem una altra vegada l'haurem de convidar a fer un reportatge, a ell l'hi agrada molt i en fa de força interessants.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDc Gen 31, 2018 4:16 am

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud genial genial genial genial genial genial genial

ja l'he reenviat als meus amics i coneguts!!! i l'he descarregat per tenir de record per si algun dia l'eliminen...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau

Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 69
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12351

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDc Gen 31, 2018 6:12 am

Tren genial genial genial genial genial applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud Cosa bona de cara a l'any vinent

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDc Gen 31, 2018 7:07 am

I jo l'he compartit al mur del fòrum a Facebook:

https://www.facebook.com/Trens.cat.forumcatala/posts/1551891564848358?notif_id=1517413109214102¬if_t=feedback_reaction_generic&ref=notif

ignasibaga escrigué:
...
 Si ho fem una altra vegada l'haurem de convidar a fer un reportatge, a ell l'hi agrada molt i en fa de força interessants.
.

1er, em sembla que hi ha molts indicis de que es tornarà a fer, sempre que tu i l'ajuntament hi estigueu disposats.

2on, si vols li pots dir que anem a Molins de Rei.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDc Gen 31, 2018 9:42 am

Olot escrigué:

1er, em sembla que hi ha molts indicis de que es tornarà a fer, sempre que tu i l'ajuntament hi estigueu disposats.

2on, si vols li pots dir que anem a Molins de Rei.

Ja sabeu que jo hi estic disposat i a punt per demà mateix i l'ajuntament ja vau parlar amb l'alcalde, es tracta de que no es refredi.

A en Jaume n'hi puc parlar, potser l'hi pot fer gràcia, si el veig l'hi comento.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitimeDj Feb 01, 2018 3:02 am

ignasibaga escrigué:
   És un reporter local que havia treballat a radio Manresa i ara ja jubilat fa reportatges per la televisió de Bagà, però ara està tancada per les retallades i els reportatges els passa per la televisió de Berga. Si us hi fixeu les imatges estan barrejades, quan va entrar no va dir res i es va posar a gravar, després se'm va adreçar i em va renyar perquè no l'hi havia dit res, en aquell moment en Carles va anunciar que començàvem a recollir, hi han coses que no han sortit.

Fins aviat, Ignasi.

Doncs jo no hem vaig adonar de la gravació..si que ara veig que surto recollins els teus vagons del central català... es clar vaig dri replegar, per que ja era l'hora de recollir, però d'haver sabut que venien a fer un reportatge podiem haver se continuat fins que haguessin pres les imatges necesaries...tot i així m'ha sorprès i m'ha agradat!!

Jo estic conten i com no, m'agradarà tornar a repetir...sigui per un o dos dies....!!!

salutacions

mallet73

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà   Trobada tècnica pre-Molins a Bagà - Página 8 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Trobada tècnica pre-Molins a Bagà
Tornar a dalt 
Pàgina 8 de 8Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8