NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Trobada tècnica pre-Molins a Bagà | |
|
+13fve jordi tram47 Sisu Shay Mitjans josepmaria TramBlau lluis7 Francesc Olot ignasibaga MALLET73 17 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dv Gen 26, 2018 3:23 am | |
| Ja he endreçat tot el material al seu lloc i repassat els incidents ( a falta d'un que serà més entretingut i el deixo per més endavant), però m'han sortit unes fulles amb els plànols dels mòduls MOMI que no son meus, algú els deu haver trobat a faltar, no és pel seu valor en metàl·lic, però si que poden fer falta. Ja està tot a punt per la propera.
Fins aviat, Ignasi. | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dv Gen 26, 2018 5:39 am | |
| | |
| | | ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dc Gen 31, 2018 3:41 am | |
| | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dc Gen 31, 2018 3:49 am | |
|
Editat per darrera vegada per Olot el Dc Gen 31, 2018 3:55 am, editat 2 cops en total | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dc Gen 31, 2018 3:53 am | |
| Jo també m'hi he fixat, però com dius, ara mateix ja no té importància. Diferent seria que estiguessin anunciant-ho. El que més m'ha agradat és que qui ha fet el reportatge s'ha informat molt bé, a diferència de la majoria de reporters d'avui en dia. Un 10 per a qui l'ha instruït... | |
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dc Gen 31, 2018 3:55 am | |
| Només hi he trobat a faltar que anomenessin TRENS.CAT. | |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dc Gen 31, 2018 4:11 am | |
| És un reporter local que havia treballat a radio Manresa i ara ja jubilat fa reportatges per la televisió de Bagà, però ara està tancada per les retallades i els reportatges els passa per la televisió de Berga. Si us hi fixeu les imatges estan barrejades, quan va entrar no va dir res i es va posar a gravar, després se'm va adreçar i em va renyar perquè no l'hi havia dit res, en aquell moment en Carles va anunciar que començàvem a recollir, hi han coses que no han sortit.
Si ho fem una altra vegada l'haurem de convidar a fer un reportatge, a ell l'hi agrada molt i en fa de força interessants.
Fins aviat, Ignasi. | |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dc Gen 31, 2018 4:16 am | |
| | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dc Gen 31, 2018 6:12 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dc Gen 31, 2018 7:07 am | |
| | |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dc Gen 31, 2018 9:42 am | |
| - Olot escrigué:
1er, em sembla que hi ha molts indicis de que es tornarà a fer, sempre que tu i l'ajuntament hi estigueu disposats.
2on, si vols li pots dir que anem a Molins de Rei. Ja sabeu que jo hi estic disposat i a punt per demà mateix i l'ajuntament ja vau parlar amb l'alcalde, es tracta de que no es refredi. A en Jaume n'hi puc parlar, potser l'hi pot fer gràcia, si el veig l'hi comento. Fins aviat, Ignasi. | |
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dj Feb 01, 2018 3:02 am | |
| - ignasibaga escrigué:
- És un reporter local que havia treballat a radio Manresa i ara ja jubilat fa reportatges per la televisió de Bagà, però ara està tancada per les retallades i els reportatges els passa per la televisió de Berga. Si us hi fixeu les imatges estan barrejades, quan va entrar no va dir res i es va posar a gravar, després se'm va adreçar i em va renyar perquè no l'hi havia dit res, en aquell moment en Carles va anunciar que començàvem a recollir, hi han coses que no han sortit.
Si ho fem una altra vegada l'haurem de convidar a fer un reportatge, a ell l'hi agrada molt i en fa de força interessants.
Fins aviat, Ignasi. Doncs jo no hem vaig adonar de la gravació..si que ara veig que surto recollins els teus vagons del central català... es clar vaig dri replegar, per que ja era l'hora de recollir, però d'haver sabut que venien a fer un reportatge podiem haver se continuat fins que haguessin pres les imatges necesaries...tot i així m'ha sorprès i m'ha agradat!! Jo estic conten i com no, m'agradarà tornar a repetir...sigui per un o dos dies....!!! salutacions mallet73 | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà | |
| |
| | | | Trobada tècnica pre-Molins a Bagà | |
|