El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Gen 20, 2018 11:07 pm
Veig que hi havia molta bèstia grossa......
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Gen 20, 2018 11:14 pm
Moltes m'han quedat borroses, però les poso perquè es vegi la continuïtat del circuit
Pere
jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Ds Gen 20, 2018 11:18 pm
Impresionant tot el que heu possat, donen molt bon rotllo, a més amb dos circuits
anem pujan de nivell.
Semblem un club profesional dels que pagan cuota i tot. Quina pena no haver pugut asistir.
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dg Gen 21, 2018 12:10 am
Sisu escrigué:
No puc veure les fotos Amadeu, surt un prohibit.....
Pel que veig, has utilitzat un compte de Google. Jo ho feia servir, però van canviar alguna cosa i van deixar de veure's. Les antigues no donen problema, però ja no es podia publicar més d'aquesta forma, i mira que era pràctic...!
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dg Gen 21, 2018 12:10 am
I les úniques fotos de detalls del circuit que no em van quedar molt borroses
Pere
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dg Gen 21, 2018 1:57 am
Amadeu , a la pàgina 4 hi ha un munt de fotos teves que no puc veure. És un problema meu o és general?
fve Comptador de reblons
Ubicació : Jafre / Barcelona Edat : 66 Data d'inscripció : 22/10/2012 Nombre de missatges : 3146
Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dg Gen 21, 2018 2:13 am
El bucle de retorn viaducte, és magnífic. Felicitats a tots.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dg Gen 21, 2018 2:59 am
Mitjans escrigué:
Sisu escrigué:
No puc veure les fotos Amadeu, surt un prohibit.....
Pel que veig, has utilitzat un compte de Google. Jo ho feia servir, però van canviar alguna cosa i van deixar de veure's. Les antigues no donen problema, però ja no es podia publicar més d'aquesta forma, i mira que era pràctic...!
fve escrigué:
Amadeu , a la pàgina 4 hi ha un munt de fotos teves que no puc veure. És un problema meu o és general?
Efectivament, Joan, aquest cop vaig fer un "copiar i enganxar" des de google fotos. Tot anava massa be i semblava massa fàcil. És clar, el que deu passar és que si la carpeta a on tinc les fotos dins de Google fotos no és compartida, les fotos no es poden veure.
Donat el cas, properament tornaré a fer els mateixos missatges i tornaré a pujar les fotos de la manera tradicional.
Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dg Gen 21, 2018 7:58 am
A que ningú s'ha adonat que m'he equivocat en l'any en el vídeo, he posat 2017 i és 2018, estic processant un altre vídeo amb mes materian per posar-lo Pere
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dg Gen 21, 2018 8:25 am
TramBlau escrigué:
A que ningú s'ha adonat que m'he equivocat en l'any en el vídeo, he posat 2017 i és 2018, estic processant un altre vídeo amb mes materian per posar-lo Pere
Ara ho acabo de veure. Tot i el canvi de data, gràcies pel recorregut.
I gràcies per les fotos
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Trobada tècnica pre-Molins a Bagà Dg Gen 21, 2018 8:40 am