| Circuit Momi Català (embarcador) | |
|
+14alejandro sasplugas lluis7 fve ignasibaga josepmaria Sisu tram47 4000Talguera MALLET73 Mitjans ODAKIM Olot el terrat de margarit TramBlau 18 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Ds Set 15, 2018 1:25 am | |
| - Olot escrigué:
- Et proposo, Pere, que ho congelis fins el dia de Cal Gavatx i en parlem allà.
Gràcies Amadeu, no anava a fer res fins a final de mes, i volia assegurar-me bé parlant-tot a Cal Gavatx perquè encara tinc alguns dubtes sobre on posar els interruptors i altres cosetes dels mòduls Pere | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| |
| |
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dt Set 18, 2018 8:59 am | |
| Daniel no sé res d'electrònica, podria ser un bon sistema, per poder-ho fer nesesito tenir tota la informació i el dibuix de l'esquema molt clar, o que no sigui car per poder-lo comprar Quan tornem a casa si tinc l'esquema m'ho estudiaré
Daniel je ne sais pas res d'electrònica, cela pourrait être un bon système, par nesesito de pouvoir-pouvoir avoir toutes les informations et le scheix du régime mue clar, ou qui n'a pas suivi par puissance-quoi acheter Quan rentre à la maison si tinc l'scheme m'ho je vais étudier
Pere | |
|
| |
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dt Set 18, 2018 10:18 am | |
| Pere, els dos esquemes: 1) el retard 2) L'ajust de la brillantor és molt senzill Busco patrons i veig si tinc tot el material disponible per construir una altra còpia.el model és un model autònom dissenyat per executar un tren en un aparador. la fotorresistència va quedar atrapada al vidre i la seva ocultació va provocar el funcionament del tren. l'ajustament de brillantor atura el tren a la nit. le modèle phographié est un système autonome destiné à faire fonctionner un train dans une vitrine de magasin. la photorésistance était collée sur la vitre et son occultation déclenchait le fonctionnement du train. le réglage de la luminosité permet d'arrêter le train la nuit. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dc Set 19, 2018 2:26 am | |
| Aneu fent que jo vaig mirant!!!
mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dc Set 19, 2018 6:06 am | |
| | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dj Set 20, 2018 6:01 am | |
| - MALLET73 escrigué:
- Aneu fent que jo vaig mirant!!!
mallet73 + 1 | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dg Set 23, 2018 6:07 am | |
| | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dg Set 23, 2018 8:05 am | |
| Bravo Pere! Ara només cal solucionar l'accionament de les barreres i ja ho tens! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dg Set 23, 2018 8:40 am | |
| Estic esperant els 10 interruptors de làmines per si no arriba a temps Daniel amb la cèl·lula fotovoltaica, ara començaré a corregir errors en el decorat tapant la separació entre mòduls i altres canvis que tinc pensats
Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dg Set 23, 2018 9:16 am | |
| Pere, Encara estic buscant un circuit complet i operatiu! | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dg Set 23, 2018 9:30 am | |
| Ets un geni, Pere.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
| |
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dg Set 23, 2018 6:15 pm | |
| Et felicito per la feina que fas, per treure's el barret!!!!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dg Set 23, 2018 8:36 pm | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dg Set 23, 2018 11:02 pm | |
| siaquests temporitzadors estan bé, feu una visita a CHARLES, que us aconsellarà els models adequats. Vaig trobar un circuit de cronòmetre complet en els meus calaixos, ho provo aquesta tarda. però tinc més circuit sensible muntat i complet! Solució CHARLES o altres botigues! i també: Daniel. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dl Set 24, 2018 1:55 am | |
| Fa uns 16 anys vaig comprar aquest per a un mòdul en H0 que tenia, no ho vaig fer funcionar i no sé si pot servir ara Il y a environ 16 ans j'ai acheté ça pour un module en H0 que j'avais, je ne l'ai pas fait fonctionner et je ne sais pas si ça peut servir maintenantDaniel em poden orientar com muntar-lo. Daniel peut me guider comment le monter. Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dl Set 24, 2018 2:47 am | |
| excel·lent !!!Acabo de llegir el manual d'usuari ràpidament. és tot el mòdul que es necessita per a l'operació; per a la detecció, un altre sistema interessant: l el sensor de pressió.( force capturer ) Utilitzo aquest sistema per operar la il·luminació de la producció de fàbrica de la petita unitat tractor la palet (el sensor) és lliscar sota un travesser. el sistema ha estat funcionant molt bé durant anys. és un sensor recuperat en un objecte publicitari. però aquí hi ha alguns models: excellent !!!je viens de lire rapidement le mode d'emploi . c'est tout à fait le module qu'il faut pour le fonctionnement; pour la détection , un autre système intéressant :l le capteur de pression .( capteur de force ) j'utilise ce système pour faire fonctionner l'éclairage de la sortie de l'usine du petit loco-tracteur la palette (le capteur) est à glisser sous une traverse. le système fonctionne très bien depuis des années. c'est un capteur récupéré sur un objet publicitaire. mais voici des modèles : | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dl Set 24, 2018 5:45 am | |
| No entenc què passa amb el mòdul temporitzador, li poso l'alimentació a 12V, li he posat el polsador, i he regula el potenciòmetre gairebé al mínim, apreto el polsador, s'encén el led però no he aconsegueixo fer funcionar cap dels motors que li he posat, he provat amb leds i bombeta de 12v i tampoc Je ne comprends pas ce qui se passe avec le module de minuterie, j'ai mis la puissance à 12V, j'ai mis le bouton, et je règle le potentiomètre presque au minimum, j'appuie sur le bouton, la led est allumée mais J'ai mis, j'ai testé avec des LED et ampoule 12v et ni Pere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dl Set 24, 2018 6:17 am | |
| 1) ce 12 V.est bien stabilisé ? quel est ce transfo d'alimentation ?
1) què 12 V. està ben estabilitzat? Quin és aquest transformador de potència? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dl Set 24, 2018 6:35 am | |
| És un transformador que utilitzo per a proves, és similar al que aquesta posat al mòdul, el relé fa la seva funció, fa contacte C'est un transformateur que j'utilise pour des tests, il est similaire à celui qui est placé dans le module, le relais fait sa fonction, fait contactPere | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dl Set 24, 2018 7:31 am | |
| aquest transformador està molt ben estabilitzat. Vaig desmuntar molts d'aquests dispositius i he trobat que els components es redueixen al mínim i sovint són de mala qualitat. el corrent de sortida (12 V.) sovint es veu alterat per "pics" de tensió que molesten i danyen els circuits mal protegits. ce transfo n'est certainement très bien stabilisée. j'ai démonté beaucoup de ces appareils et j'ai constaté que les composants sont réduits au minimum et souvent de mauvaise qualité. le courant de sortie (12 V.) est souvent perturbé par des "pics" de tension qui perturbent et détériorent les circuits mal protégés . | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dl Set 24, 2018 9:38 am | |
| Serà que els motors tenen més consum que el que aguanta el circuit? És el que se m'acut... | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dl Set 24, 2018 9:51 am | |
| el muntatge i el suport del relé 5 A. 1) Comproveu que el circuit "555" estigui connectat al seu sòcol (si hi ha un suport). 2) segurament és el transformador, el circuit "555" és molt sensible als pics i variacions de tensió. una font d'alimentació regulada per un regulador "7812", un condensador és essencial 3). El transformador sens dubte no té regulació suficient.
le montage et son relais supportent 5 A. 1) bien vérifier que le circuit "555" est bien enfiché sur son support (si il y a un support). 2 ) c'est surement le transfo, le circuit "555" est très sensible au crêtes et variations de tension. une alimentation régulée par un régulateur "7812", un condensateur est indispensable . 3 ) le transfo ne possède certainement pas une régulation suffisante. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dt Set 25, 2018 2:27 am | |
| - Mitjans escrigué:
- Serà que els motors tenen més consum que el que aguanta el circuit? És el que se m'acut...
No és el problema m'han dit a Metro Ràdio que és un altre, l'hi he explicat i que he provat amb leds i bombetes de filaments de 12v i em diuen que no és un problema del mòdul Ce n'est pas le problème qu'ils m'ont dit dans Metro Radio que c'est différent, je le leur ai expliqué et que j'ai essayé avec des LED et des ampoules à filament 12v et ils me disent que ce n'est pas un problème du module - tram47 escrigué:
- el muntatge i el suport del relé 5 A.
1) Comproveu que el circuit "555" estigui connectat al seu sòcol (si hi ha un suport). 2) segurament és el transformador, el circuit "555" és molt sensible als pics i variacions de tensió. una font d'alimentació regulada per un regulador "7812", un condensador és essencial 3). El transformador sens dubte no té regulació suficient.
le montage et son relais supportent 5 A. 1) bien vérifier que le circuit "555" est bien enfiché sur son support (si il y a un support). 2 ) c'est surement le transfo, le circuit "555" est très sensible au crêtes et variations de tension. une alimentation régulée par un régulateur "7812", un condensateur est indispensable . 3 ) le transfo ne possède certainement pas une régulation suffisante. Ara no tinc temps de donar moltes explicacions però es tracta de les connexions de la sortida de corrent, bé l'entrada 12V, bé l'interruptor, però em cal un cable amb conexsion a corrent a la sortida Maintenant je n'ai pas le temps de donner beaucoup d'explications mais ce sont les connexions de la sortie courant, soit l'entrée 12V, soit le switch, mais j'ai besoin d'un câble avec connexion au courant dans la sortie Pere | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) | |
| |
|
| |
| Circuit Momi Català (embarcador) | |
|