El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
El sostre és de xapa?, com ho has acoseguit? Em fas enveja Pere amb aquest ritme de treball i aquesta qualitat, tens molt bones mans, felicitats
El sostre és cartró ondulat, es pinta amb cola blanca rebaixada 50% amb aigua, es deixa assecar perquè s'endureixi i després es pinta. No cal comprar cartró ondulat, compra galetes amb xocolata, el cartró ondulat és millor i de pas que pintes el cartró te les menges les galetes, per exemple galetes El Principe.
Pere
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Avui m'han arribat de la Xina les peces que esperava i m'he posat a fixar les barreres a les bases, hi ha molta feina i de paciència perquè tot funcioni correctament
Això és com quedarà el mecanisme de traccion, però serà per sota
Pere
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dj Jul 26, 2018 7:51 am
Amb les dues barreres es veu millor, cal ajustar-les perquè funcionin alhora
Olot escrigué:
És genial. Només hi trobo a faltar el so:
Per posar so de campana caldria posar un altre motor amb una campaneta tipus timbre de bicicleta, ja ho estudiaré. De moment cal col·locar l'interruptor de final de carrera i acabar la instal·lació elèctrica
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dj Jul 26, 2018 10:05 am
Hi ha elements electrònics capaços de reproduir qualsevol soroll.
Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dj Jul 26, 2018 10:16 am
Olot escrigué:
Hi ha elements electrònics capaços de reproduir qualsevol soroll.
No el conec, tens alguna idea?
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dj Jul 26, 2018 10:28 am
També hi ha kits electrònics que reprodueixen un so determinat. El del link reprodueix el so d'un pas a nivell, encara que suposo que no és la campana clàssica antiga, sinó és soroll moder electrònic que es fa servir avui dia.
Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dv Jul 27, 2018 12:02 am
L'Amadeu, m'és més senzill posar una campaneta de veritat, un motor que en girar de cops a alguna cosa semblant a un timbre de bisicleta, però per a la zona on aquest l'interruptor, zona d'xiulet de la barrera, aquí pot ser que si Pere
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dv Jul 27, 2018 12:09 am
Mira de fer alguna cosa que el que piqui sigui una molla, així, podrà girar, picant, però sense enganxar-se.
Imagina't un eix amb una molla fixada en perpendicular. És una idea.
Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dv Jul 27, 2018 12:49 am
Si, alguna cosa així tenia pensat, però no em pondre amb ell fins que no posi els imterruptores de final de carrera. Vaig molt lent, això de ser avi dóna molta feina
Pere
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dv Jul 27, 2018 3:16 am
La manera més senzilla és un timbre de Faller (el venen com a campana d'església) comandat per un temporitzador normal i corrent i un interruptor.
Fins aviat, Ignasi.
TramBlau Mestre tramviaire
Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dv Jul 27, 2018 8:58 am
Aquesta tarda he posat, encara que estan provisionals i falta acabar-los de fixar, els interruptors de final de carrera, el mateix cargol on està fixat el cable que guia la barrera l'utilitzo com a pestanya per impulsar l'interruptor,
he posat dos interruptors, un per aturar la barrera dalt i l'altre a baix, en principi com he ajustat els dos motors perquè funcionin al uníson nomes els poso en un motor. Però m'ha sorgit un problema, tenia un esquema per fer les connexions i per un error l'he llançat i no me'n recordo com les he de fer, em podeu donar un cop de mà
Pere
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Circuit Momi Català (embarcador) Dv Jul 27, 2018 9:33 am