El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dv Abr 21, 2023 6:11 am
doncs vaig parlar amb ell en una trobada a Kargolia ... i li vaig recordar lo del esmorzar que varem fer a la ultima visita a casa seva. recordeu aquell "restaurant" perdut a la muntanya?? BRUTAL doncs em va dir que cara al bon temps podriem repetir ... si algu te contacte amb ell el podriem "burxar"
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Maig 01, 2023 9:24 pm
En peps m'envia unes imatges d'ahir dilluns...
salutacions
mallet73
A TramBlau, lluis7 y a TOG Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dc Maig 03, 2023 2:29 am