El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Gen 10, 2021 3:33 am
més imatges fresques!!
a la petita suïssa...moviments
imatges cedides per en Peps i autoritzades a ser publicades al foro trenscat
salutacions
mallet73
A TOG, alejandro sasplugas, mikado y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Gen 11, 2021 3:53 am
MALLET73 escrigué:
mallet73
Aquesta és nova?
A Francesc, KTK y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dj Gen 14, 2021 5:33 am
bones a tots despres de molt de temps per no entrar per el forum vull demanar disculpes i donar gracies els companys per posar fotos Motius de feina i quan arribas una hora ja no tens ganes d`ordinador si q fet moltes coses a la màqueta i espero amb uns dies pasar les fotos d`uns canvis q alguns ja sabeu i q crec q la màqueta ha guanyat ara aquest dies la de fora la tin parada per la climatalogia ,just x jugar,pero encara i queda molta feina a fer.Si que qun fa bo i jugo una estona i o penjo a instagram .si voleu mirar estic a "jordapep" i alla veureu el meu perfil i algunes fotos. la de hom tambe i treballo aquest dies i tambe hos pasare fotos espero q tots estigueu be i q quan s`acavi aquesta pendemia ens podem retrobar salutacions
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dj Gen 14, 2021 5:37 am
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dt Jun 08, 2021 6:00 am
Hola Amadeu en Peps em diu que te problemes per penjar les imatges passar-les del telefon al ordinador, llavors em quedat de que li faci el favor de penjar-les i ell si s'escau ja comentarà o us contestarà si algú te alguna pregunta.
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dt Jun 08, 2021 7:15 am
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dc Jun 09, 2021 1:53 am
Les fotos totes estan fetes per en Peps!! m'ha dit que ell comentarà o contestarà a les preguntes de les imatges que penjo..
salutacions
mallet73
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dj Jun 10, 2021 7:50 am
imatges primaverals..
sense neu el verd i la claror donen vida a la petita suïssa osonenca!
salutacions
mallet73
A Olot, Francesc, TramBlau, MALLET73, TOG, alejandro sasplugas, mikado y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dj Jun 10, 2021 11:42 pm
fotografies de primera hora del matí, els que matinen esperen a l'estació l'arribada del primer tren.
per ara ja no en quedent més!
salutacions
mallet73
A Olot, Francesc, TramBlau, TOG y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dv Jun 11, 2021 9:09 am
Molt bones fotos, gràcies a en Pep i el seu representant
La il·luminació ha quedat molt bé
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dv Jun 11, 2021 7:59 pm
Estic esperant ara que he penjat les fotos, qu ens expliqui com ha fet aquetes faroles..semble led..però no se com ha fet la conexió..a veure si ens ho explica tinc curiositat!!
salutacions
mallet73
peps Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Jun 13, 2021 6:59 pm
Bon dia a tothom gracies Carles per posar les fotos realment mes un problema lo de descarregar del mobil a l`ordinador les faroles q veieu ,son tires de leeds de tres metres.Llavors les vaig tallant a mida. La part de sobre, son tires d plastic molt prim d pvc. Els pals son trets de la catanaria de lgb dels tranvies,ja que el ser mes baixets no i e tingut de fer quasi cap retoc. el cablejat queda amagat per una tira de cinta ,senblant al paper de vidre. Es tallada a mide i ven enganxada. llavors vaig pasar filks amagats i tot conectat cap a la caseta de fusta ,on alla i a el tranformador. a la caseta i e fet uns "petits" canvis dels quals ja hos ensanyare mes endavant. Ara en respecta al circuit ,pasada l`estacio de baix i estic fen uns retocs ,del que fins ara no i epogut treballar gaire, motius de feina i tambe de salut,ja que he tingut molts problemes d´esquena salutacions
A mikado li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Jun 13, 2021 7:35 pm
Pep:
Jo tinc comfigurat el mobil de manera que totes les fotos em pugen automaticament a Google fotos, quan estic amb connexio WI-FI. D’aquesta manera les tinc disponibles a l’ordinador, nomes accedint a Google fotos. Podriem dir que amb aquest sistema les fotos passen soles al teu ordinador. No hi ha cosa més fàcil al món.
Google fotos és un arxiu privat al que només hi accedeixes tu des de qualsevol ordinador, tablet, mobil, etc etc.
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Jun 14, 2021 4:58 am
Molts gràcies per les explicacions..interesant...i amb la pluja o la humitat no tens problemes?? jo de cara al circuit també vull iluminar trams per poder gaudir a la nit o al hivern del tren..
Amadeu jo també ho tinc configurat així... es molt pràctic per que a més tens la copia de seguretat per si perts el telefon...s'espatlla o te'l foten...
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Jun 21, 2021 2:36 am
espero que us agradi
A TramBlau, Shay, TOG, mikado y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Jun 21, 2021 2:52 am
imatges molt boniques i una realització molt bonica !!!
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Jun 21, 2021 3:58 am
peps Trenjardinaire Plus
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Jun 21, 2021 5:15 am
bones moltes gracies Carles crec que de nit, la llum q te es genial no vol dir q en posi alguna mes a l`andane central. pero ara tin d`anar x l`estacio de baix i tambe acabar el circuit. tambe el poble central falta la col.locacio dels carrers tot ven posat. salutacions PEP
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Jun 21, 2021 5:32 am
Peps ja saps!!
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dl Jun 21, 2021 6:38 am