El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19522
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dt Maig 29, 2018 10:10 pm
peps escrigué:
Anirem a vilalleons Es a 2 km d casa ino fan molt bbbbbb Un bon esmorzar i trens. Qui si a punta? Carles el 10 es diumenge Salutacions PEP
Si gràcies! l'Amadeu ja m'ho va fer veure..es que en el fil vaig llegir el dia 9 que és dissabte i ja hem vaig quedar amb aixó.... ens veurem allà tot i que segurament aniré directe al circuit..
salutacions
mallet73
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1587
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dc Maig 30, 2018 2:09 am
peps escrigué:
Anirem a vilalleons Es a 2 km d casa ino fan molt bbbbbb Un bon esmorzar i trens. Qui si a punta? Carles el 10 es diumenge Salutacions PEP
un plà perfecteeeee Amadeu: et pasaré a buscar a les 9 per casa ( i si, m'he guanyat un zas en toa-la-boca: portaré un rodet BUIT )
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dc Maig 30, 2018 2:11 am
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Jun 10, 2018 7:16 am
Esperem les fotos!!!
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33806
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Jun 10, 2018 8:06 am
Home, podia haver sigut molt pitjor. Han caigut algunes gotes, però no massa. I després fins i tot hem vist el sol.
Jo m'he quedat sense bateria a la càmera només d'engegar-la. Si que he fet alguna foto amb el mòbil, però aquesta tarda no he tingut temps per a posar-les.
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1587
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Jun 10, 2018 9:16 am
serà per fotos !! me'n he fet un fart !! però primer de tot, haig d'agrair la hospitalitat d'en Pep. Ha estat una visita fantàstica ... que ha començat amb un senyor esmorçar a Vilalleons. valgam deu com ens hi hem posat i tot seguit, a gaudir de trens. ha estat la meva primera visita a casa seva, així que ha quedat ben "retratada" . comparteixo amb vosaltres, i amb el seu permís, algunes d'elles ...
Només entrar, ja s'ha vist a venir que teniem molt per veure ...
el circuit està farcit de petits racons i detalls preciosos
i no tant petits
i de seguida han començat a circular trens
el nostre anfitrió ... fent veure que controlava el tema
i aqui tota la colla (Pep, Josep, Roger, Amadeu i Joan), tramant ves a saber què ...
res de bo. això segur ...
i a sobre, en acabar, encara em fet una breu parada a casa d'en Bantren ... però això serà un altre historia
Mil gràcies Pep i fins la propera !!!
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12355
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Jun 10, 2018 9:23 am
Pere
alvarop Trenjardinaire
Ubicació : Madrid Edat : 51 Data d'inscripció : 11/01/2018 Nombre de missatges : 449
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Jun 10, 2018 9:25 am
Com diu un amic meu... BRUTAL!!!!!
Álvaro.
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Jun 10, 2018 9:37 am
Apa que us ho passeu bé !!
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Jun 10, 2018 9:43 am
Fantàstic!
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Jun 10, 2018 9:54 am
ODAKIM escrigué:
Apa que us ho passeu bé !!
I esmorzem millor!!
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: El tren d`en Pep Dg Jun 10, 2018 10:03 am
Gràcies Pep ,com ha comenat en Lluis,per ser tant bon amfitriò. Jo també estrenava visita a casa teva.!! He gaudit molt!!