TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
Circuit classificador MOMI - Página 14 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 Circuit classificador MOMI

Ir abajo 
+18
mikado
Francesc
josepmaria
peps
Sisu
ignasibaga
TramBlau
Mitjans
MALLET73
ostman
el terrat de margarit
jordi
ODAKIM
lluis7
tram47
Shay
albertoquattrotre
Olot
22 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26  Següent
AutorMissatge
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDc Nov 28, 2018 7:16 am

lluis7 escrigué:
Els dos desviaments es podrien sustituir per dues corves. Aquests ramals sense un modul de 900 on acoblarse no servirian de massa.
El que no veig clar es el gàlib de las vies centrals. No hi ha perill si coincideixen dos trens?? enfadat
Cal tallar una mica el tram de recta perquè guanyi distància, i mes coincidint en proximitat en corba, és un muntatge de prova sense haver-ho fixat encara

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33130

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDc Nov 28, 2018 7:17 am

super12
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDc Nov 28, 2018 9:12 am

Jo he muntat diverses vegades estacions amb agulla i contra-corba de r1 i no m'ha donat problemes. Això sí, han de quedar ben paral·leles, que sinó, ja no es manté la geometria.
Parlo de memòria, però les últimes vies de l'estació d'Olesa són així.

A la foto, la de la màquina negra i la de cremallera.

Circuit classificador MOMI - Página 14 20180720

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDc Nov 28, 2018 9:16 am

Acabo de veure que no era referent a les vies de l'estació, sinó les corbes d'entrada...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDc Nov 28, 2018 9:54 am

Si Joan, em temo que no he deixat massa clar que em referia a les corbes d'entrada Embarassed
Perfecte Pere, ja veig que tens solucions per tot !! ok
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDj Nov 29, 2018 7:34 am

Aquesta serà la forma definitiva, he tret els dos desviaments laterals que no servirien per a gran cosa i em complicarien la construcció i maneig d'estació

Circuit classificador MOMI - Página 14 Pb290010

El mòdul per als desviaments 1,40 metres, haura de ser dos mòduls per a poder-lo utilitzar.
Per als trams de via curba hare dos petits mòduls només per a les dues vies que seran els que connectaran amb, l'o els, mòduls que faci Carles.
Encara que treballaré en ell a estonetes, ara toca reparar les barreres i aqui ho deixo per un temps.

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDj Nov 29, 2018 7:36 am

Guai
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDj Nov 29, 2018 7:53 pm

Shocked Shocked
un cop més: BRAVO, Pere, queda de conya ok
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDv Nov 30, 2018 10:14 am

L'estació classificadora entre la via interior de la MOMI, on estan els desviaments i el final del mòdul 6 metres, així és com crec que hagués quedat a Bagà, no hagués cabut d'una altra manera

Circuit classificador MOMI - Página 14 Plamo110

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDv Nov 30, 2018 10:20 am

genial genial genial genial genial

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM


Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDs Des 01, 2018 1:52 am

Però la proposta de l'ignasi no era a la segona via per la dreta? o en aquesll posició hi ha un problema per "enganxar" a bies dels moduls=
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDg Des 16, 2018 9:12 am

ODAKIM escrigué:
Però la proposta de l'ignasi no era a la segona via per la dreta? o en aquesll posició hi ha un problema per "enganxar" a bies dels moduls=
Aquesta és una de les proposta de muntatge, sempre per la via de retorn, per la via amagada, dependrem sempre d'on es munti i l'espai.

Avui he muntat les marmites dels desviaments, els he posat els servos i he prevado que funcionin correctament amb la nova placa que em permetrà controlar als sis indistintament.

Circuit classificador MOMI - Página 14 Pc160011

Circuit classificador MOMI - Página 14 Pc160010

Circuit classificador MOMI - Página 14 Pc160012

Aquesta és la placa que anirà al tauler de control.
Tauler de control que he de dissenyar i on posar la resta de interuptores de control de l'estació


Pere


Editat per darrera vegada per TramBlau el Ds Des 29, 2018 7:08 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDg Des 16, 2018 10:28 am

Pere. en el mòdul de connexió amb el circuit el faràs amb la via de servei sola o un mòdul sencer amn tota la allarga de la via d'entrada i sortida, ho dic perquè la llargada és considerable i amb una mida explicita, on hi podria cabre un mòdul estret amb la via d'exposició publica amb la reproducció de un pont real de obre de fabrica.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDg Des 16, 2018 10:41 am

El mòdul o mòduls els fa Carles, jo hare fins als 2 petits mòduls amb dos trams de corba de 30º per a la connexió amb els desviaments, la distància entre els finals dels desviaments són 1,40 metres, molt per a un sol mòdul, hauria possibilitat de fer dos petits mòduls on posar res mes els desviaments i un pont com mòdul, aquesta és una posivilidad que estic pensant per a la meva a casa.
A veure que farà Carles, esperem a que ens sorprengui

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDl Des 17, 2018 4:56 am

TramBlau escrigué:
El mòdul o mòduls els fa Carles, jo hare fins als 2 petits mòduls amb dos trams de corba de 30º per a la connexió amb els desviaments, la distància entre els finals dels desviaments són 1,40 metres, molt per a un sol mòdul, hauria possibilitat de fer dos petits mòduls on posar res mes els desviaments i un pont com mòdul, aquesta és una posivilidad que estic pensant per a la meva a casa.
A veure que farà Carles, esperem a que ens sorprengui

Pere

Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep affraid affraid affraid affraid Sleep Sleep Sleep geek geek geek geek mosegaungles mosegaungles mosegaungles mosegaungles

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1524

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDt Des 18, 2018 3:11 am

aiaiaiiiii, que no sé si en Carles ens vol dir ... que se ha dormido en los laureles ... o que ens té preparada una sorpresa de les grosses riuuuu
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18795

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDt Des 18, 2018 3:54 am

lluis7 escrigué:
aiaiaiiiii, que no sé si en Carles ens vol dir ... que se ha dormido en los laureles ... o que ens té preparada una sorpresa de les grosses riuuuu

Sleep Sleep Sleep Sleep per ara nomès he tallat els calaixos....no l'he començat tinc altres coses a fer abans..tot i que estic amb idees per els nous moduls...

Pere necesitaria que hem fessis un dibuix o fotografia amb la mida que ha de tenir les agulles tan la d'entrada com la de sortida.

gràcies

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDt Des 18, 2018 7:30 am

A la via interna de retorn és on cal muntar els desviaments, en els dos mòduls.
Els dos petits mòduls d'enllaç els faré per poder-los agafar amb sergents, són dos petits mòduls per a 2 trams de R1 que seran desmuntables

Circuit classificador MOMI - Página 14 Pc180010

Circuit classificador MOMI - Página 14 Pc180012

30 cm

Circuit classificador MOMI - Página 14 Pc180011

19,5 cm

Circuit classificador MOMI - Página 14 Pc180015

30 Cm

Circuit classificador MOMI - Página 14 Pc180013

30 cm

Circuit classificador MOMI - Página 14 Pc180014

i 30 cm

Et va bé si Carles? No passa res que el tram de 19,5 com ho fas de 20 cm

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDj Gen 03, 2019 2:15 am

Avui he entrat en un xino a comprar barres de silicona per enganxar i he trobat aquests 'connectors', les meves neurones creatives s'han posat a 100, eren les pantalles de fanals per a l'estació classificadora o on em vingui de gust posar-les, reduint la part posterior, un led, un tros de tub jo paret o posar-lo en un màstil

Circuit classificador MOMI - Página 14 P1020010

Cada paquet conté 20 pantalles a 0,75 €, he agafat els 2 mides que hi ha, aquesta tarda començaré a treballar un, a veure com surt

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7190

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDj Gen 03, 2019 5:03 am

riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu riuuuu

super12 super12 super12 super12 super12 super12

genial genial genial genial genial genial

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2484

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDj Gen 03, 2019 5:48 am

Arrow esperem la resta !!!!!

Arrow nous attendons impatiemment la suite  !!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDj Gen 03, 2019 5:52 am

Caram Pere, quina troballa!

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1837

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDj Gen 03, 2019 10:40 am

Imaginació al poder!
Jo ho hauria vist i ... res de res
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12112

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDv Gen 04, 2019 6:39 am

Una petita explicació de com estic fent els fanals
Dins té un trosset de tub d'alumini que empenyo amb un tornavís al fons fins a fer topall, i al cul li faig un forat d'uns 3 mm., és per després posar el braç de llautó

Circuit classificador MOMI - Página 14 P1040010

el tallo amb el cúter procurant que sigui pel mig del tub, així podré utilitzar-lo com a reforç quan l'una amb l'altra part

Circuit classificador MOMI - Página 14 P1040011

I tallo per l'altre costat un tros deixant entre un mil·límetre i dues per a unir amb el tub d'alumini
Li he posat una mica de cianoacrilato perquè quedi unit

Circuit classificador MOMI - Página 14 P1040012

I això és com va quedant

Circuit classificador MOMI - Página 14 P1040013

No sé si posar el pal de fusta o un tub de plàstic scratch study

Circuit classificador MOMI - Página 14 P1040014

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7529

Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitimeDv Gen 04, 2019 7:02 am

Magnífica idea!

Tens alguna forma de doblegar els tubs sense marcar-los tant?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Circuit classificador MOMI - Página 14 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Circuit classificador MOMI   Circuit classificador MOMI - Página 14 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Circuit classificador MOMI
Tornar a dalt 
Pàgina 14 de 26Anar a pàgina : Previ  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 20 ... 26  Següent
 Temas similares
-
» Control circuit classificador MOMI
» Circuit Momi Català (embarcador)
» ÍNDEX de fils del Circuit modular "MOMI"
» Secció catalana del circuit modular MOMI
» Secció anglesa del circuit modular Momi

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Circuit modular MOMI-
Canviar a: