| transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB | |
|
+9KTK Shay Mitjans MALLET73 ostman Sisu Olot ODAKIM alejandro sasplugas 13 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dg Set 11, 2016 4:05 am | |
| Ja sabeu que lo meu es transformar, aquests dies per problemes familiars , tinc moltes hores , i remenant els caixons he trobat els components que permeten embarcarme a montar aquesta " cosa" . no sè que sortirà perque no tinc planells ni projecte , pero anirè fent i desfent si convè. Si algù veu similituds amb alguna cosa real li agrairè pengi fotos , intentarè igualar ho. Tampoc tinc clar quin esquema de colors li escauen millor , Vinga doneume idees , i veurem que faig. Mentres, veig el curs de La Diada . que serà la millor !!!! Salut i bona diada a tots !!!!!! Alexandre. | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dg Set 11, 2016 7:50 am | |
| Bona diada. Això no és escala més gran que la G? | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dg Set 11, 2016 7:53 am | |
| Be, la idea és brillant. Ara, per trobar fotos que et serveixin de model no és fàcil perquè totes les "boite à sel" o amb morros són B o BB. I si tenen bisells i porten morro, tenen moltes més rodes tractores. Ara be, en miniatura s'ha fet: I en la realitat també ha existit aquest rodatge: Però és fotut de trobar una foto de la màquina que tu vols fer en la realitat. Llavors, perquè no fer un creuament o un híbrid d'entre totes aquestes? Encara que no tenen el rodatge que tu vols, estaré content si aquestes et poden servir d'inspiració per a fer aquest " cruse": | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dg Set 11, 2016 7:54 pm | |
| Hola. Si el bogi motor és el del mig, una opció seria deixar-lo allà i posar un bisell a cada extrem del vehicle. El rodatge que tens plantejat crec que no queda bé. Una altra opció seria un bogi motor en un extrem i un bogi normal a l'altra, però hauries de posar les rodes del mateix diàmetre. No m'agrada posar-me en la feina dels altres però com que demanes ajuda et dic lo que veig a primera vista. Endavant i ja saps que m'encanten les teves construccions. | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dg Set 11, 2016 10:13 pm | |
| És una bona idea... a més és una màquina molt agradable a la vista... | |
|
| |
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dg Set 11, 2016 10:46 pm | |
| Gracies, les fotos son testimoni que al ferrocarril s`ha provat gairebè tot , m`ajudaran a decidir que faig finalment. Respecte al rodatge, com que sols tinc un grup motor el deixarè al mig i mirarè de posar els dos bogies de forma menys aparotosa .La vostra opiniò m`ajuda molt i forma part del entreteniment. La maquina no serà gran cosa, pero valoro molt el intercambi de opinions entre nosaltres.
Alexandre | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dg Set 11, 2016 11:53 pm | |
| No creus que el rodatge serà excessiu per lo que és la locomotora Alexandre? | |
|
| |
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dl Set 12, 2016 12:15 am | |
| Es un dupte que tinc, ja vaig probar de posar un bisell de loc. 131 a cada costat i va semblar que era poc , per la llargada de la maquina , ho tornarè ha provar i veurem.
Alexandre | |
|
| |
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dl Set 12, 2016 12:20 am | |
| Es un dupte que tinc, ja vaig probar de posar un bisell de loc. 131 a cada costat i va semblar que era poc , per la llargada de la maquina , ho tornarè ha provar i veurem. Alexandre | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dl Set 12, 2016 6:00 am | |
| Dons jo estic segur de que en sortirà una peça ben interessant i agradable de veure. Ja s'ha vist amb altres peces que has fet. | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dl Set 12, 2016 6:04 am | |
| Ei, caram!!! al meu parer m'agrada més la primera imatge..el que passa és que les mides de les rodes són molt iguales tan les tractores com les dels bisells... però m'agrada més que no pas amb les de 131, pot ser si foren de mides diferents les rodes s'assemblaria més a la imatge que ha penjat l'Amadeu...
però bé es una opinió, i ja sabeu que penso de les llicencies....
salutacions
mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dl Set 12, 2016 7:03 am | |
| Sí, una idea seria fer uns bogis amb les rodes petites com les dels bisells, seria una solució intermitja i que crec que podria quedar bé. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dl Set 12, 2016 10:45 am | |
| Tot és qüestió d'anar fent proves. .. | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dl Set 12, 2016 7:56 pm | |
| Per cert, pels administradors: | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dl Set 12, 2016 9:12 pm | |
| Tens raó Narcís, amb la versió mòbil no és fàcil veure on està ubicat. Ja està solucionat. | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dt Set 13, 2016 7:56 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dc Des 07, 2016 9:12 am | |
| Aquests dies he avançat en aquesta transformaciò , encara no està acabada i faltan molts detalls ,tampoc està montada ,solsament presentada, va donant aquest aspecte. Amb un altra empenta la acabaré aviat. Alexandre. | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dc Des 07, 2016 9:27 am | |
| Home, dons al meu parer queda un bitxo raro, però m'agrada molt. Té un aspecte molt peculiar però mantenint-se en un àmbit perfectament creïble, i per tant, realista. Has aconseguit un vehicle singular i original. M'agrada. M'agrada molt. | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dc Des 07, 2016 9:28 am | |
| Molt bé! M'agrada veure moviment als tallers Sasplugas. .! | |
|
| |
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dc Des 07, 2016 9:54 am | |
| M'agrada la originalitat ! Una màquina ben curiosa. Salut Xavi KTK | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dc Des 07, 2016 8:50 pm | |
| Això és lo que fa que un circuit sigui original i ferroviari | |
|
| |
jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dj Des 08, 2016 4:36 am | |
| Felicitats has aconsegit un vehicle singular, creible i maco, molt be, no descarto fer una cosa semblant | |
|
| |
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dj Des 08, 2016 9:01 am | |
|
Editat per darrera vegada per el terrat de margarit el Dv Des 09, 2016 9:33 am, editat 2 cops en total | |
|
| |
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dj Des 08, 2016 10:38 am | |
| Aquesta maquina estara destinada al petit circuit amb catenaria que tenim i al ser de interior i sense rampes no necesita gaire lastrat. de tots modos el seu pes no baixarà dels dos kilos. La seva feina solsament serà fer de tractor de maniobres .
Alexandre. . | |
|
| |
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB Dj Des 08, 2016 10:54 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB | |
| |
|
| |
| transformant una electrica "B" en una "2B2", i posteriorment en una BB | |
|