| d'una stainz a una locomotora de maniobres | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dl Jul 18, 2016 10:33 pm | |
| hola ja fa temps que volia fer aquesta locomotora per la seva cabina i caldera molt "peculiar" d'una antiga stainz "chillona" que tenia fent com en Narcís una peça a cost "0", bé no es així ja que tenia auesta motorització comprada dins una caixa sense poder donar-li una nova vida.. he preparat el material per les vacances de l'estiu anant fent però auqest dies he fet coses.. ja te l'interruptor possat salutacions mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dt Jul 19, 2016 1:43 am | |
| | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dt Jul 19, 2016 2:17 am | |
| si es petitona tot i així he fet concesions..!! la caldera es un pot de campú amb aquesta forma que sembla que te la caldera omplert de resina i trossos de plom que tenia de sobres d'altres construccions. La cabina, si la doblego escalfant-la amb un secador. Si, es la mateixa loco "udolant", la veritat es que en el seu dia va venir fatal, bruta de nassssoooossssss, per no dir co ... tenia fang i tot... però després de desmuntar-la rentar les peces i tornar a engrasar va funcionar sense problemes..el que passa es que la tenia pendent pe fer servir fins que vaig pensar en ella al voler fer aquesta locomotora. tranquil pregunta si puc respondre encantat!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dt Jul 19, 2016 4:29 am | |
| Felicitats per el nou projecte. Una màquina ben cuca, com diu en Narcís.
Ara, per altra banda, pensar que jo faig les mil i una per a suprimir aquests motors de les meves!! | |
|
| |
ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dt Jul 19, 2016 8:27 am | |
| Tenies massa pocs projectes en marxa i s'et podía seguir massa de prop... Espero que a l'agost ja estigui en servei. I a cost 0 el viatge.
Editat per darrera vegada per ODAKIM el Dt Ago 09, 2016 7:36 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dt Jul 19, 2016 8:31 pm | |
| Jo veua una cosa rara a la caldera, i resulta que es resina amb plom... Molt bona pensada... | |
|
| |
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dt Jul 19, 2016 9:27 pm | |
| - Olot escrigué:
- Felicitats per el nou projecte. Una màquina ben cuca, com diu en Narcís.
Ara, per altra banda, pensar que jo faig les mil i una per a suprimir aquests motors de les meves!! jo tinc un parell d'aquestes locomotores que he comprat fetes caldo... les apofito pe fer locos com aquestes... salutacions mallet73 | |
|
| |
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dt Jul 19, 2016 9:28 pm | |
| - ostman escrigué:
- Jo veua una cosa rara a la caldera, i resulta que es resina amb plom... Molt bona pensada...
tenia que fer la caldera d'aquesta forma, com tenia retallets de ploms que he anat acumulant, vaig pensar que per subgectar-los millor fer de ficar-los amb la resina, tinc la forma i el pes que necesito salutacions mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dc Jul 20, 2016 12:40 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dc Jul 20, 2016 1:49 am | |
| - Sisu escrigué:
- MALLET73 escrigué:
- ostman escrigué:
- Jo veua una cosa rara a la caldera, i resulta que es resina amb plom... Molt bona pensada...
tenia que fer la caldera d'aquesta forma, com tenia retallets de ploms que he anat acumulant, vaig pensar que per subgectar-los millor fer de ficar-los amb la resina, tinc la forma i el pes que necesito
salutacions
mallet73 Ben fet, s'han d'aprofitar els recursos que hi ha molta crisi!! si la veritat es que no es el mateix sou el d'ara que el de fa anys enrera, cal filar prim... bé ahir vaig fer alguna cosa mes.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dc Jul 20, 2016 5:06 am | |
| M'encanta aquesta màquina!
Una cosa: el lateral de la cabina el faràs com a la foto?. Ho dic per lo que veig que tens fet i penso com ho faria jo. Només curiositat!! | |
|
| |
Shay Trenjardinaire Plus
Ubicació : sabadell Edat : 59 Data d'inscripció : 15/09/2011 Nombre de missatges : 1479
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dc Jul 20, 2016 10:46 pm | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dv Jul 22, 2016 7:16 am | |
| | |
|
| |
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Ds Jul 23, 2016 3:25 am | |
| - Sisu escrigué:
- M'encanta aquesta màquina!
Una cosa: el lateral de la cabina el faràs com a la foto?. Ho dic per lo que veig que tens fet i penso com ho faria jo. Només curiositat!! mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Ds Jul 23, 2016 4:40 am | |
| | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dg Jul 24, 2016 10:12 am | |
| No deixes de sorprendrem constantment.
Fins aviat, Ignasi. | |
|
| |
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dl Ago 01, 2016 4:58 am | |
| - Sisu escrigué:
- Molt bé, ara a repassar cantos i aviat a pintar!
ja esta fet i ja està pintada!!! - ignasibaga escrigué:
- No deixes de sorprendrem constantment.
Fins aviat, Ignasi. gràcies sempre hem mantinc ocupat tot i no ser material de catalans quant veig una peça que ,m'agrada allà que vaig... els meus ferrocarrils son un pupurri de material divers tan de la peninsula, frança, italia i de casa nostra.. salutacions mallet73 | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dl Ago 01, 2016 5:50 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33792
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dl Ago 01, 2016 9:12 am | |
| | |
|
| |
Sisu Cap de Tallers
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres Dl Ago 01, 2016 6:18 pm | |
| - MALLET73 escrigué:
gràcies sempre hem mantinc ocupat tot i no ser material de catalans quant veig una peça que ,m'agrada allà que vaig... els meus ferrocarrils son un pupurri de material divers tan de la peninsula, frança, italia i de casa nostra..
salutacions
mallet73 Crec que et deixes països..... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres | |
| |
|
| |
| d'una stainz a una locomotora de maniobres | |
|