TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta

PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
d'una stainz a una locomotora de maniobres WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT

Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.

Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.

Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions

d'una stainz a una locomotora de maniobres

+3
Olot
Sisu
MALLET73
7 participantes
AutorMissatge
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 51
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 19505

d'una stainz a una locomotora de maniobres Empty
MissatgeAssumpte: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDl Jul 18, 2016 10:33 pm

hola ja fa temps que volia fer aquesta locomotora per la seva cabina i caldera molt "peculiar" d'una antiga stainz "chillona" que tenia fent com en Narcís una peça a cost "0", bé no es així ja que tenia auesta motorització comprada dins una caixa sense poder donar-li una nova vida..

d'una stainz a una locomotora de maniobres 21b24qa
he preparat el material per les vacances de l'estiu anant fent però auqest dies he fet coses..

d'una stainz a una locomotora de maniobres 10fvt5z

ja te l'interruptor possat

d'una stainz a una locomotora de maniobres 2pq3sph

d'una stainz a una locomotora de maniobres Ixaxzo

d'una stainz a una locomotora de maniobres 14ng2uh

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà)
Edat : 55
Data d'inscripció : 01/05/2012
Nombre de missatges : 7271

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDt Jul 19, 2016 1:43 am

És una màquina més que peculiar.....sembla petiteta no?
La caldera has hagut de fer un motlle?, veig que és feta en resina.
I la cabina doblegues el PVC de 4 mmm???????!!!!, jo no m'atreveixo.....en calent???. Perquè no mires de fer la cabina amb planxa de 2 mm que potser és més fàcil, no?

Crec que serà una cucada de màquina super12 super12 super12 aplaud aplaud aplaud
El motor és "udolant" com el de l'Amadeu?. L'has pogut arreglar?, com que dius que és "chillona"...

Quantes preguntes...... silent silent silent
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDt Jul 19, 2016 2:17 am

si es petitona tot i així he fet concesions..!!
la caldera es un pot de campú amb aquesta forma que sembla que te la caldera omplert de resina i trossos de plom que tenia de sobres d'altres construccions. La cabina, si la doblego escalfant-la amb un secador. Si, es la mateixa loco "udolant", la veritat es que en el seu dia va venir fatal, bruta de nassssoooossssss, per no dir co censura censura ... tenia fang i tot... però després de desmuntar-la rentar les peces i tornar a engrasar va funcionar sense problemes..el que passa es que la tenia pendent pe fer servir fins que vaig pensar en ella al voler fer aquesta locomotora.

tranquil pregunta si puc respondre encantat!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDt Jul 19, 2016 4:29 am

Felicitats per el nou projecte. Una màquina ben cuca, com diu en Narcís.

Ara, per altra banda, pensar que jo faig les mil i una per a suprimir aquests motors de les meves!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ODAKIM
Trenjardinaire Plus
ODAKIM

Ubicació : Barcelona
Edat : 46
Data d'inscripció : 02/05/2016
Nombre de missatges : 1522

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDt Jul 19, 2016 8:27 am

Tenies massa pocs projectes en marxa i s'et podía seguir massa de prop... riuuu

Espero que a l'agost ja estigui en servei. I a cost 0 el viatge.

Editat per darrera vegada per ODAKIM el Dt Ago 09, 2016 7:36 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDt Jul 19, 2016 8:31 pm

Jo veua una cosa rara a la caldera, i resulta que es resina amb plom... Molt bona pensada...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDt Jul 19, 2016 9:27 pm

Olot escrigué:
Felicitats per el nou projecte. Una màquina ben cuca, com diu en Narcís.

Ara, per altra banda, pensar que jo faig les mil i una per a suprimir aquests motors de les meves!!

jo tinc un parell d'aquestes locomotores que he comprat fetes caldo... les apofito pe fer locos com aquestes...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDt Jul 19, 2016 9:28 pm

ostman escrigué:
Jo veua una cosa rara a la caldera, i resulta que es resina amb plom... Molt bona pensada...

tenia que fer la caldera d'aquesta forma, com tenia retallets de ploms que he anat acumulant, vaig pensar que per subgectar-los millor fer de ficar-los amb la resina, tinc la forma i el pes que necesito

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDc Jul 20, 2016 12:40 am

MALLET73 escrigué:
ostman escrigué:

tenia que fer la caldera d'aquesta forma, com tenia retallets de ploms que he anat acumulant, vaig pensar que per subgectar-los millor fer de ficar-los amb la resina, tinc la forma i el pes que necesito

salutacions

mallet73

Ben fet, s'han d'aprofitar els recursos que hi ha molta crisi!! super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDc Jul 20, 2016 1:49 am

Sisu escrigué:
MALLET73 escrigué:
ostman escrigué:

salutacions

mallet73

Ben fet, s'han d'aprofitar els recursos que hi ha molta crisi!! super12 super12 super12

si la veritat es que no es el mateix sou el d'ara que el de fa anys enrera, cal filar prim...

bé ahir vaig fer alguna cosa mes..

d'una stainz a una locomotora de maniobres 2py2n7k

d'una stainz a una locomotora de maniobres 1zbc413

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDc Jul 20, 2016 5:06 am

M'encanta aquesta màquina!

Una cosa: el lateral de la cabina el faràs com a la foto?. Ho dic per lo que veig que tens fet i penso com ho faria jo. Només curiositat!!
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay

Ubicació : sabadell
Edat : 59
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDc Jul 20, 2016 10:46 pm

formidable
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman

Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 53
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7077

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDv Jul 22, 2016 7:16 am

Això ja pita...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDs Jul 23, 2016 3:25 am

Sisu escrigué:
M'encanta aquesta màquina!

Una cosa: el lateral de la cabina el faràs com a la foto?. Ho dic per lo que veig que tens fet i penso com ho faria jo. Només curiositat!!

d'una stainz a una locomotora de maniobres 1z8yon

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDs Jul 23, 2016 4:40 am

Molt bé, ara a repassar cantos i aviat a pintar! super12 super12 super12
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga

Ubicació : Bagà
Edat : 71
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7376

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDg Jul 24, 2016 10:12 am

No deixes de sorprendrem constantment.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDl Ago 01, 2016 4:58 am

Sisu escrigué:
Molt bé, ara a repassar cantos i aviat a pintar! super12 super12 super12

ja esta fet i ja està pintada!!!

ignasibaga escrigué:
 No deixes de sorprendrem constantment.

Fins aviat, Ignasi.

gràcies sempre hem mantinc ocupat tot i no ser material de catalans quant veig una peça que ,m'agrada allà que vaig... els meus ferrocarrils son un pupurri de material divers tan de la peninsula, frança, italia i de casa nostra..

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDl Ago 01, 2016 5:50 am

Fotos!
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot

Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 65
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33792

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDl Ago 01, 2016 9:12 am

I les fotos???

foot101

Fotos! Fotos! Fotos! Fotos!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Sisu
Cap de Tallers
Sisu

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitimeDl Ago 01, 2016 6:18 pm

MALLET73 escrigué:

gràcies sempre hem mantinc ocupat tot i no ser material de catalans quant veig una peça que ,m'agrada allà que vaig... els meus ferrocarrils son un pupurri de material divers tan de la peninsula, frança, italia i de casa nostra..

salutacions

mallet73

Crec que et deixes països..... riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: d'una stainz a una locomotora de maniobres   d'una stainz a una locomotora de maniobres I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

d'una stainz a una locomotora de maniobres
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1