TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017

Ir abajo 
+19
jordi
alejandro sasplugas
lluis7
mikado
Mitjans
tram47
MALLET73
el terrat de margarit
josepmaria
jaume
Shay
Francesc
TramBlau
Olot
ODAKIM
ignasibaga
Víctorf
Sisu
ostman
23 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
AutorMissatge
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDt Des 20, 2016 9:05 pm

Els dos últims anys, que són els que jo conec, s'ha muntat a baix. En el gràfic d'en Daniel, l'escenari queda a l'esquerra.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDt Des 20, 2016 9:20 pm

MALLET73 escrigué:
Daniel com sempre he dit si manca espai per algun altre membre els meus moduls poden no ser muntats, ja que al dibuix falta en shay (jose antonio), per donar-li espai,els moduls mallet73 nomès vindran amb el modul petit de 30cm..així tots estarem representats..!!

Carles, vols dir que el mòdul d'en Shay no hi cabrà sense treure els teus? Seria una llàstima que en falti algun.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDt Des 20, 2016 10:24 pm

però no !! encara hi ha 1,80 m; Shay,
i hem de conduir si cal !!!

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Dzj82d
Tren bota bota bota bota
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDt Des 20, 2016 11:26 pm

Mitjans escrigué:
MALLET73 escrigué:
Daniel com sempre he dit si manca espai per algun altre membre els meus moduls poden no ser muntats, ja que al dibuix falta en shay (jose antonio), per donar-li espai,els moduls mallet73 nomès vindran amb el modul petit de 30cm..així tots estarem representats..!!

Carles,  vols dir que el mòdul d'en Shay no hi cabrà sense treure els teus? Seria una llàstima que en falti algun.

Bé, jo desde fa temps que ho he dit fins i tot si venia en Brian o els italians...per mi la llàstima es que no es fes la Festa de Molins..per la resta nomès per estar i veure ,membres del foro ja estic molt conten...!!

tram47 escrigué:
però no !! encara hi ha 1,80 m; Shay,
i hem de conduir si cal !!!

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Dzj82d
Tren bota bota bota bota

Daniel si pot ser el modul d'en Narcís(sisu) tindria que anar entre olot i mallet73 per aprofitar el modul de conexió que he fet...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDt Des 20, 2016 11:58 pm

per descomptat, es modificarà l'ordre d'instal·lació dels mòduls.
bien sur, à l'installation l'ordre des modules sera modifiable.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDc Des 21, 2016 4:27 am

Mitjans escrigué:
MALLET73 escrigué:
Daniel com sempre he dit si manca espai per algun altre membre els meus moduls poden no ser muntats, ja que al dibuix falta en shay (jose antonio), per donar-li espai,els moduls mallet73 nomès vindran amb el modul petit de 30cm..així tots estarem representats..!!

Carles,  vols dir que el mòdul d'en Shay no hi cabrà sense treure els teus? Seria una llàstima que en falti algun.

Ep, Carles, cap excusa per no portar els mòduls ! Aquí no val a "rajar-se".

riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDc Des 21, 2016 6:30 am

Olot escrigué:
Mitjans escrigué:
MALLET73 escrigué:
Daniel com sempre he dit si manca espai per algun altre membre els meus moduls poden no ser muntats, ja que al dibuix falta en shay (jose antonio), per donar-li espai,els moduls mallet73 nomès vindran amb el modul petit de 30cm..així tots estarem representats..!!

Carles,  vols dir que el mòdul d'en Shay no hi cabrà sense treure els teus? Seria una llàstima que en falti algun.

Ep, Carles, cap excusa per no portar els mòduls ! Aquí no val a "rajar-se".

riuuu riuuu riuuu

No No no es excusa..jo ho faig sempre amb bona intenció..!!! jo no me "rajo" no hi han "weps!!" riuuuu riuuuu riuuuu

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Shay
Trenjardinaire Plus
Shay


Ubicació : sabadell
Edat : 58
Data d'inscripció : 15/09/2011
Nombre de missatges : 1479

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDj Gen 05, 2017 1:37 am

Hola, bona tarda. no podré anar a la festa de Molins de Rei per motius de treball ja que com estic de tarda i crec que treballaré el dissabte.
Ho sento ja m'agradaria anar però no pot ser, gràcies.
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7023

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDj Gen 05, 2017 2:01 am

Jose és una llastima...
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDj Gen 05, 2017 5:57 am


Arrow tots estem molt tristos per no aconseguir la participació de José Antonio plorar1 plorar1
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDj Gen 05, 2017 10:01 am

ho lamento, em sap greu. Però la feina és primer.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 33067

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDj Gen 05, 2017 10:34 pm

tram47 escrigué:

Arrow tots estem molt tristos per no aconseguir la participació de José Antonio plorar1 plorar1

+1. Crying or Very sad
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
jaume
Trenjardinaire Plus
jaume


Ubicació : Barcelona
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/05/2012
Nombre de missatges : 3354

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDt Gen 10, 2017 6:32 pm

Si la salut m'ho permet, no deixare de vindre i poder compartir unes hores de xerrada i novetats.
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDc Gen 11, 2017 4:29 am

jaume escrigué:
Si la salut m'ho permet, no deixare de vindre i poder compartir unes hores de xerrada i novetats.

com diu l'Amadeu, +1 ok ok ok

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDc Gen 11, 2017 5:35 am

Shay escrigué:
Hola, bona tarda. no podré anar a la festa de Molins de Rei per motius de treball ja que com estic de tarda i crec que treballaré el dissabte.
Ho sento ja m'agradaria anar però no pot ser, gràcies.
Tren

Que me estas contando!!!??? affraid affraid affraid por un lado estoy contento de que tengas curro, però por otro lado triste por que no estes con nosotros... tu que eras uno de los pioneros del momi català!! al menos te esperamos de visita..!!
plorar1 plorar1 plorar1 triste6 triste6 plorar1 plorar1

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDv Gen 13, 2017 6:46 am

Hola Amics! a poc menys d'un mes de la FEsta de Molins... una de les sorpreses que us tinc preparades ja esta llesta(pintada i embrutada).. anirà segur.

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Dxzmg7
angell angell angell  

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDl Gen 16, 2017 1:20 am

Daniel a partir de quina hora podrem venir a fer el muntatge..??

Daniel de quelle heure nous est venu à l'assemblée .. ??

Merci

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDj Gen 19, 2017 2:00 am

A l'espera de saber a quina hora podrem fer el muntage dels moduls..!!! Wink Wink Wink nose nose eh! Daniel!!

avui en mikado m'ha dit que vindrà a la festa amb la seva locomotora controlada amb l'arduino..ens fara una bona demo..!

bota bota bota Tren Tren Tren aixó ja s'anima!!!

salutacions


mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDj Gen 19, 2017 2:05 am

Estaré al tanto per veure si n'aprenc, que me quedat aturat a mitges. ..

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDj Gen 19, 2017 2:19 am

Mitjans escrigué:
Estaré al tanto per veure si n'aprenc, que me quedat aturat a mitges. ..

Jo diria que es l'electronic que conec amb més coneixements sobre la materia, domina l'electronica!!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 929

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDv Gen 20, 2017 3:40 am

El meu mòdul -anomenat "muntanya"- ja està llest per a la prova; es a dir, la tarima amb les vies. Deu n'hi o la feina que dona fer-lo! Vull recordar-vos que es tracta d'un mòdul de pas quadrat (90 cm. x 90). És la meva primera -i modesta- construcció; el decorat -una peça a part entre ambdues vies- estarà llest per a Molins.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDv Gen 20, 2017 6:56 am

ja tinc ganes de veure'l Francesc..!! si que hi ha feina darrera un mòdul, fins i tot alguns acaben desmuntats per reconver-tir-los en un altre... però es un bon principi! i conten de la teva inicitiva..!! quant més siguem més podrem fer... no importa la seva mida, el que importa es que l'has fet i que vindràs a exposar..!! fer pinya!! aplaud aplaud super12 super12 super12

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18761

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDl Gen 23, 2017 2:10 am

He parlat amb en Joan Ramón i vindrà dissabte a visitar-nos..com ja sap de la norma no escrita..portarà alguna de les seves magnifiques construccions..

els meus mòduls ja estan llestos a la espera de ser muntats...la propera setmana toca preparar el material a portar, revisar funcionament i també estarà a punt!! Daniel a partir de quina hora podrem anar per fer el muntatge???

RECORDEU QUE ELS QUE VINGUEU I NO ENS CONEIXEM PRESENTEU-VOS SENSE POR.. por por por
bota bota bota bota Ja s'acosta el dia!!

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7180

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDl Gen 23, 2017 4:03 am

MALLET73 escrigué:
He parlat amb en Joan Ramón i vindrà dissabte a visitar-nos..com ja sap de la norma no escrita..portarà alguna de les seves magnifiques construccions..

els meus mòduls ja estan llestos a la espera de ser muntats...la propera setmana toca preparar el material a portar, revisar funcionament i també estarà a punt!! Daniel a partir de quina hora podrem anar per fer el muntatge???

RECORDEU QUE ELS QUE VINGUEU I NO ENS CONEIXEM PRESENTEU-VOS SENSE POR.. por  por  por
bota  bota  bota  bota  Ja s'acosta el dia!!

mallet73

  SI, cada dia és un dia més a prop. riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu riuuu i jo encara tinc la feina per fer.

 Perdoneu, no me'n he pogut estar... Embarassed Embarassed diable Embarassed Embarassed Embarassed

 Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7528

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitimeDl Gen 23, 2017 11:22 am

Escolteu una cosa, veieu factible muntar un telefèric Rigi? Ho dic per espai on poder penjar la politja superior. Per la longitud, no crec que sigui problema posar fil llarg i regular el temporitzador. ...

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 4 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 9Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
 Temas similares
-
» MOLINS de REI -FESTA DEL TREN A ESCALA G
» II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012)
» Festa del tren, Molins de Rei 2022
» festa del tren Molins de rei 2021
» Festa del tren, Molins de Rei 11 i 12 de Febrer 2023

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: CALENDARI-AGENDA Esdeveniments :: CALENDARI-AGENDA/Trobades de moduls MOMI-
Canviar a: