El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dj Feb 09, 2017 11:09 am
Jo només puc venir dissabte a la tarda.
Xavi KTK
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dj Feb 09, 2017 1:29 pm
Mitjans escrigué:
Dissabte, d'11 a 14h i de 17 a 20h. Diumenge, d'11 a 14h.
La veritat es que desprès d'esperar tot un any, la parada per dinar tot i que serveix per xerrar amb companys, es massa llarga..els trens estan molta estona aturats...!!
KTK escrigué:
Jo només puc venir dissabte a la tarda.
Xavi KTK
cap problema, allà ens veurem...recorda la norma no escrita...
mallet73
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dj Feb 09, 2017 1:53 pm
En Xavi ja té l'entrada al meu cotxe, i us asseguro que se l'ha guanyat amb originalitat..!
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dj Feb 09, 2017 7:04 pm
Hola a tots. Jo pensava poder venir, a l'igual que altres anys, dissabte al matí, pero m'ha sortit un compromis, i dissabte, me es impossible. Ara estic fent gestions, per si em puc escapar diumenge al matí.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dj Feb 09, 2017 8:36 pm
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dj Feb 09, 2017 10:47 pm
Clau, no, però sí que el tinc ja al cotxe, volia que ja estigués dissabte al matí. I l'originalitat, us asseguro que se l'ha treballat, però això ja ho veureu.
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dv Feb 10, 2017 12:26 am
Confio que dissabte matí podre ser-hi. Si és així tinc previst de portar la locomotora de vapor NWE21 (BR 99). La que gentilment van reparar el tallers MALLET73. Potser amb una mica de sort la podrem provar. Però sobretot el que espero és quedar bocabadat, com sempre, de les vostres meravelles!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dv Feb 10, 2017 9:29 am
josepmaria escrigué:
Confio que dissabte matí podre ser-hi. Si és així tinc previst de portar la locomotora de vapor NWE21 (BR 99). La que gentilment van reparar el tallers MALLET73. Potser amb una mica de sort la podrem provar. Però sobretot el que espero és quedar bocabadat, com sempre, de les vostres meravelles!
es clar que la podrem provar..!! ens veiem!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 17/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dv Feb 10, 2017 11:30 pm
Avui per fi el muntatge. Demà serà el gran dia.
Fotos fetes per en Carles, i que carrego jo ja que ell no te ordinador:
Una feina una mica incòmoda, una foto encara més incòmoda
Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Ds Feb 11, 2017 10:41 pm
Si que n'hi haurà més de fotos, si...:
Una vista general de tota l'exposició. Aquí es veuen els quatre circuits. A l'esquerra en primer pla l'Associació de Molins, en segon pla el grup de Aster, a l'escenari un preciós circuit a escala 0, i a la dreta nosaltres.
Com ja sabeu, tradicionalment l'iluminació del local no és gens pensada per a fer bones fotografies
Vistes generals del nostre circuit MOMI
Els meus mòduls, presentats en públic per primer cop
Be mereixen una presentació
En Carles ha atinat a portar un ordinador que presentava imatges de tots els circuits de TRENS.CAT, i que s'ha instal·lat a sobre dels mòduls de La Fàbrica
El mòdul d'en Francesc m'ha sorprès gratament. L'últim mòdul en ser començat ha resultat ser el primer d'acabar-se
Te detalls molt bonics
El semàfor, amb tècnic inclòs, és de construcció pròpia (el número del semàfor pot ser interpretat com a missatge en clau per als catalans
La via PECO presenta un realisme molt agradable, sobre tot amb el llit de balast. De fet és l'únic mòdul de la part catalana que ha en té.
Altre sorpresa també molt agradable, el mòdul d'en Raventós, que està fet amb un pont que era d'en Pere Fonolleda, i que en realitat és un homenatge a aquesta gran persona que va ser precursor del tren de jardí a casa nostra.