| VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 | |
|
+19jordi alejandro sasplugas lluis7 mikado Mitjans tram47 MALLET73 el terrat de margarit josepmaria jaume Shay Francesc TramBlau Olot ODAKIM ignasibaga Víctorf Sisu ostman 23 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dg Feb 12, 2017 7:22 am | |
| bufff. Només puc dir que: FELICITATS es sorprenent haver vist en que s'ha convertit el MOMI a Catalunya. i poder comprovar in situ com una idea ha pres forma, ha crescut i s'ha consolidat. BRAVO I va estar un plaer acompanyaros ahir, i re-trobar i coneixer a tanta gent. I admirar cada un dels moduls, de las construccions, las decoracions, el material rodant, artesà i comercial. I sobre tot, gaudir del bon ambient que s'hi respirava. Colofó amb el dinar, on vaig tindre el plaer de compartir taula amb na Roser i Josep Mª, en Jose Antonio, en Jaume i en Guillem. Quina bona estona ... i quin magnific apat L'unic "dolent" que hi vaig veure es ... que a veiam a on posaré jo els meus moduls l'any que vé !!! si no hi caven ja !!!! Felicitats de nou !! Lluís | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dg Feb 12, 2017 8:29 am | |
| Gràcies, Lluis. Celebro que t'hagi agradat tant. - lluis7 escrigué:
- ...
es sorprenent haver vist en que s'ha convertit el MOMI a Catalunya... I em sembla que només som al principi. - lluis7 escrigué:
- ...
L'unic "dolent" que hi vaig veure es ... que a veiam a on posaré jo els meus moduls l'any que vé !!! si no hi caven ja !!!! ...
Be, això sona a promesa... | |
|
| |
Víctorf Trenjardinaire
Ubicació : Móra la Nova Edat : 67 Data d'inscripció : 19/03/2011 Nombre de missatges : 654
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dg Feb 12, 2017 8:38 am | |
| Un parell de fotos de la meva ràpida visita d'aquest matí a l'exposició: Ha estat una experiencia molt bona, al donar cara a components del forum, que sol coneixia pels noms. | |
|
| |
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dg Feb 12, 2017 9:10 am | |
| - lluis7 escrigué:
Colofó amb el dinar, on vaig tindre el plaer de compartir taula amb na Roser i Josep Mª, en Jose Antonio, en Jaume i en Guillem. Quina bona estona ... i quin magnific apat També per nosaltres va ser una molt bona estona i molt bona coneixença. Així com totes les altres coneixençes i totes les altres estones dels dos matins el d'ahir i el d'avui. El millor que té aquest fòrum són evidentment les persones i deu ser moltíssim perqué son molt millor que els seus trens que jo els qualifico d'extraordinaris! Gràcies moltes gràcies | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dg Feb 12, 2017 9:18 am | |
| Moltes gràcies, són paraules molt ben trobades. Jo també estic content de l'experiència, en la que he presentat en públic per primer cop els meus mòduls. L'únic que em sap greu és que en ocasions estava massa capficat en la circulació dels trens per prestar atenció a altres coses... Aquí aporto alguna foto més: De cop i volta em vaig trobar en un detallet que algú havia posat al meu dipòsit d'aigua El mòdul d'en Gerard I el d'en Daniel Un tren format de "vagons TRENS.CAT 2016" va circular durant una bona estona. Entre els vagons n'hi havia dos de l'Alexandre, que no va poder venir però ens va deixar els vagons per a que circulessin Sorprenent trobar algun material que se m'havia escapat o m'havia passat per alt Aixi com altre material artesà molt ben fet | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dg Feb 12, 2017 9:40 am | |
| Per a l'any vinent també em pondre a fer uns mòduls, però per poder deixar els trens estacionats en una platja de vies oculta, hi haurà de parlar i mirar on pot anar connectats
Pere | |
|
| |
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dg Feb 12, 2017 9:41 am | |
| Estic content de veure el exit de aquesta ediciò de la festa del tren. Les fotos que s han vist en aquest foro son ben ilustratives de la afluencia de public i la calitat del material exposat. Gracies a tots els que ho heu fet posible.
Alexandre | |
|
| |
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dg Feb 12, 2017 10:03 am | |
| | |
|
| |
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dg Feb 12, 2017 11:07 am | |
| Ha estat un esdeveniment magnífic, l'esforç ha valgut la pena. Jo, personalment, he aprés moltes coses. Que ho poguem anar repetint més d'un cop a l'any! | |
|
| |
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dg Feb 12, 2017 11:08 am | |
| | |
|
| |
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dg Feb 12, 2017 11:13 pm | |
| Malauradament, aquest any només us vaig poder acompanyar una estona el dissabte el matí... però les obligacions famíliars a vegades manen...
En qualsevol cas, molt content de poder compartir un matí de trens amb tots vosaltres... i veure gent que feia temps que no coincidia... | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| |
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dl Feb 13, 2017 3:13 am | |
| Aquest any 2017 tindrem vagó TRENS.CAT i potser també samarreta TRENS.CAT | |
|
| |
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dl Feb 13, 2017 4:48 am | |
| A veure, a veure. ..! Podem fer servir la mateixa mecànica que amb els vagons, qui s'encarregui de les samarretes centralitzi els pagaments i la comanda. | |
|
| |
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dl Feb 13, 2017 5:55 am | |
| Moltes gracies a tots els que heu treballat amb moduls guapísims-transportar-montar-desmontar, fen creixer el Momi Catalá que aviat ocupará mes lloc que el espai dels Trens Petits de Molins de Rei. Per els que no hem fet res, gracies a vosaltres hem pasat un disapte ple de trens, i de trobada amb companys foreros, tot molt agradable. Salutacions Jaume | |
|
| |
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dl Feb 13, 2017 6:28 am | |
| - Olot escrigué:
- Moltes gràcies, són paraules molt ben trobades. Jo també estic content de l'experiència, en la que he presentat en públic per primer cop els meus mòduls.
L'únic que em sap greu és que en ocasions estava massa capficat en la circulació dels trens per prestar atenció a altres coses...
Aquí aporto alguna foto més:
De cop i volta em vaig trobar en un detallet que algú havia posat al meu dipòsit d'aigua
Sorprenent trobar algun material que se m'havia escapat o m'havia passat per alt
, ja saps que sempre reservo sorpreses.. si no sempre es el mateix..!! - Francesc escrigué:
- Ha estat un esdeveniment magnífic, l'esforç ha valgut la pena. Jo, personalment, he aprés moltes coses. Que ho poguem anar repetint més d'un cop a l'any!
si seria molt maco, no nomès estar en la festa del tren de Molins, hi han altres trobades on podriem anar però cal fer una bona piña de moduls.. - Mitjans escrigué:
- Algú ens hauria d'haver avisat abans d'aquestes samarretes..!!
Nomès ho sabia una persona, però com no teniem clar si o no..jo com soc impulsiu, vaig fer-ne per la familia a veure si agradava la idea...d' on han surtit aquestes s'hen poden demanar més... - FACTOR escrigué:
- Moltes gracies a tots els que heu treballat amb moduls guapísims-transportar-montar-desmontar, fen creixer el Momi Catalá que aviat ocupará mes lloc que el espai dels Trens Petits de Molins de Rei.
Per els que no hem fet res, gracies a vosaltres hem pasat un disapte ple de trens, i de trobada amb companys foreros, tot molt agradable.
Salutacions Jaume a tú jaume!! es sempre un plaer poder trobar-nos i deixar la fredor d'internet, parlar directament, saludar-nos i jugar a trens.. a veure si faig un bon recull d'imatges i faig un bon video.. ahir cansats, ni 20 minuts desprès de replegar... ja parlavem de la Festa del 2018!!! salutacions mallet73 | |
|
| |
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dl Feb 13, 2017 7:49 am | |
| a la teva imatge Amadeu, mira si era dora, que el banc encara no l'havien posat!! el vagó de cereals divendres fora dels expectadors va anar d'allò més bé!! el vagó del ciment va carregar sacs amunt i avall..!! demà a veure si acabo el video.. salutacions mallet73 sembla que el tinypic ja funciona bé...!! | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dl Feb 13, 2017 7:51 am | |
| Ostres, si! el banc no hi era!! Coneixia aquella expressió de que "encara no han posat els carrers". Segurament els bans venen després. | |
|
| |
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dv Feb 17, 2017 5:03 am | |
| | |
|
| |
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dv Feb 17, 2017 5:29 am | |
| | |
|
| |
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dv Feb 17, 2017 5:33 am | |
| | |
|
| |
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
| |
| |
Francesc Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 80 Data d'inscripció : 22/01/2009 Nombre de missatges : 1018
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dv Feb 17, 2017 7:14 am | |
| Un videu molt ben montat; tot un plaer contemplar-lo!!! | |
|
| |
FACTOR Trenjardinaire
Ubicació : BARCELONA Edat : 79 Data d'inscripció : 08/12/2009 Nombre de missatges : 476
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dv Feb 17, 2017 7:15 am | |
| | |
|
| |
Olot Mestre d'obres
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 Dv Feb 17, 2017 8:13 am | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 | |
| |
|
| |
| VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 | |
|