TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017

Ir abajo 
+19
jordi
alejandro sasplugas
lluis7
mikado
Mitjans
tram47
MALLET73
el terrat de margarit
josepmaria
jaume
Shay
Francesc
TramBlau
Olot
ODAKIM
ignasibaga
Víctorf
Sisu
ostman
23 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
AutorMissatge
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 01/01/2012
Nombre de missatges : 1522

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2017 7:22 am

bufff. Només puc dir que: FELICITATS
es sorprenent haver vist en que s'ha convertit el MOMI a Catalunya.
i poder comprovar in situ com una idea ha pres forma, ha crescut i s'ha consolidat. BRAVO aplaud

I va estar un plaer acompanyaros ahir, i re-trobar i coneixer a tanta gent. I admirar cada un dels moduls, de las construccions, las decoracions, el material rodant, artesà i comercial. I sobre tot, gaudir del bon ambient que s'hi respirava.
Colofó amb el dinar, on vaig tindre el plaer de compartir taula amb na Roser i Josep Mª, en Jose Antonio, en Jaume i en Guillem. Quina bona estona ... i quin magnific apat Razz

L'unic "dolent" que hi vaig veure es ... que a veiam a on posaré jo els meus moduls l'any que vé !!! si no hi caven ja !!!! riuuu

Felicitats de nou !!
Lluís
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2017 8:29 am

Gràcies, Lluis. Celebro que t'hagi agradat tant. Very Happy

lluis7 escrigué:
...
es sorprenent haver vist en que s'ha convertit el MOMI a Catalunya...

I em sembla que només som al principi.

lluis7 escrigué:
...
L'unic "dolent" que hi vaig veure es ... que a veiam a on posaré jo els meus moduls l'any que vé !!! si no hi caven ja !!!! riuuu
...

Be, això sona a promesa... Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Víctorf
Trenjardinaire
Víctorf


Ubicació : Móra la Nova
Edat : 66
Data d'inscripció : 19/03/2011
Nombre de missatges : 654

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2017 8:38 am

Un parell de fotos de la meva ràpida visita d'aquest matí a l'exposició:

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 23szmes

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 2i7uxp0

Ha estat una experiencia molt bona, al donar cara a components del forum, que sol coneixia pels noms.
Tornar a dalt Ir abajo
josepmaria
Trenjardinaire Plus
josepmaria


Ubicació : barcelona
Edat : 77
Data d'inscripció : 17/09/2012
Nombre de missatges : 1829

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2017 9:10 am

lluis7 escrigué:

Colofó amb el dinar, on vaig tindre el plaer de compartir taula amb na Roser i Josep Mª, en Jose Antonio, en Jaume i en Guillem. Quina bona estona ... i quin magnific apat
També per nosaltres va ser una molt bona estona i molt bona coneixença.

Així com totes les altres coneixençes i totes les altres estones dels dos matins el d'ahir i el d'avui.

El millor que té aquest fòrum són evidentment les persones i deu ser moltíssim perqué son molt millor que els seus trens que jo els qualifico d'extraordinaris!

Gràcies moltes gràcies
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2017 9:18 am

Moltes gràcies, són paraules molt ben trobades. Jo també estic content de l'experiència, en la que he presentat en públic per primer cop els meus mòduls.

L'únic que em sap greu és que en ocasions estava massa capficat en la circulació dels trens per prestar atenció a altres coses... nose

Aquí aporto alguna foto més:

De cop i volta em vaig trobar en un detallet que algú havia posat al meu dipòsit d'aigua Very Happy

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab26

El mòdul d'en Gerard

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab27

I el d'en Daniel

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab32

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab28

Un tren format de "vagons TRENS.CAT 2016" va circular durant una bona estona. Entre els vagons n'hi havia dos de l'Alexandre, que no va poder venir però ens va deixar els vagons per a que circulessin

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab31

Sorprenent trobar algun material que se m'havia escapat o m'havia passat per alt

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab30

Aixi com altre material artesà molt ben fet

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab34

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab29

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab33
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2017 9:40 am

Per a l'any vinent també em pondre a fer uns mòduls, però per poder deixar els trens estacionats en una platja de vies oculta, hi haurà de parlar i mirar on pot anar connectats

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2017 9:41 am

Estic content de veure el exit de aquesta ediciò de la festa del tren. Les fotos que s han vist en aquest foro son ben ilustratives de la afluencia de public i la calitat del material exposat. Gracies a tots els que ho heu fet posible.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 47
Data d'inscripció : 29/01/2016
Nombre de missatges : 2625

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2017 10:03 am

Si Victor,això de veurens les cares i coneixens en personas,sempre es grat. Very Happy Very Happy aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 917

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2017 11:07 am

Ha estat un esdeveniment magnífic, l'esforç ha valgut la pena. Jo, personalment, he aprés moltes coses. Que ho poguem anar repetint més d'un cop a l'any!
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 22/05/2013
Nombre de missatges : 7153

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2017 11:08 am

genial genial applaud applaud genial genial applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 23/05/2012
Nombre de missatges : 7018

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDg Feb 12, 2017 11:13 pm

Malauradament, aquest any només us vaig poder acompanyar una estona el dissabte el matí... però les obligacions famíliars a vegades manen...

En qualsevol cas, molt content de poder compartir un matí de trens amb tots vosaltres... i veure gent que feia temps que no coincidia...
Tornar a dalt Ir abajo
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDl Feb 13, 2017 1:50 am

Algú ens hauria d'haver avisat abans d'aquestes samarretes..!! riuuu

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab27

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDl Feb 13, 2017 3:13 am

Aquest any 2017 tindrem vagó TRENS.CAT i potser també samarreta TRENS.CAT Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 27/05/2014
Nombre de missatges : 7527

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDl Feb 13, 2017 4:48 am

A veure, a veure. ..! ok

Podem fer servir la mateixa mecànica que amb els vagons, qui s'encarregui de les samarretes centralitzi els pagaments i la comanda.

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
FACTOR
Trenjardinaire
FACTOR


Ubicació : BARCELONA
Edat : 78
Data d'inscripció : 08/12/2009
Nombre de missatges : 476

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDl Feb 13, 2017 5:55 am

Moltes gracies a tots els que heu treballat amb moduls guapísims-transportar-montar-desmontar, fen creixer el Momi Catalá que aviat ocupará mes lloc que el espai dels Trens Petits de Molins de Rei.
Per els que no hem fet res, gracies a vosaltres hem pasat un disapte ple de trens, i de trobada amb companys foreros, tot molt agradable. jonohefetres

Salutacions
Jaume
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDl Feb 13, 2017 6:28 am

Olot escrigué:
Moltes gràcies, són paraules molt ben trobades. Jo també estic content de l'experiència, en la que he presentat en públic per primer cop els meus mòduls.

L'únic que em sap greu és que en ocasions estava massa capficat en la circulació dels trens per prestar atenció a altres coses... nose

Aquí aporto alguna foto més:

De cop i volta em vaig trobar en un detallet que algú havia posat al meu dipòsit d'aigua Very Happy

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab26


Sorprenent trobar algun material que se m'havia escapat o m'havia passat per alt

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab30

riuuuu  riuuuu  riuuuu  riuuuu  geek  geek  geek  geek  bota  bota  Tren  Tren , ja saps que sempre reservo sorpreses.. si no sempre es el mateix..!!


Francesc escrigué:
Ha estat un esdeveniment magnífic, l'esforç ha valgut la pena. Jo, personalment, he aprés moltes coses. Que ho poguem anar repetint més d'un cop a l'any!

si seria molt maco, no nomès estar en la festa del tren de Molins, hi han altres trobades on podriem anar però cal fer una bona piña de moduls..

Mitjans escrigué:
Algú ens hauria d'haver avisat abans d'aquestes samarretes..!! riuuu

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Dissab27

Nomès ho sabia una persona, però com no teniem clar si o no..jo com soc impulsiu, vaig fer-ne per la familia a veure si agradava la idea...d' on han surtit aquestes s'hen poden demanar més...

FACTOR escrigué:
Moltes gracies a tots els que heu treballat amb moduls guapísims-transportar-montar-desmontar, fen creixer el Momi Catalá que aviat ocupará mes lloc que el espai dels Trens Petits de Molins de Rei.
Per els que no hem fet res, gracies a vosaltres hem pasat un disapte ple de trens, i de trobada amb companys foreros, tot molt agradable. jonohefetres

Salutacions
Jaume

a tú jaume!! es sempre un plaer poder trobar-nos i deixar la fredor d'internet, parlar directament, saludar-nos i jugar a trens..
a veure si faig un bon recull d'imatges i faig un bon video..
ahir cansats, ni 20 minuts desprès de replegar... ja parlavem de la Festa del 2018!!! riuuuu riuuuu riuuuu

salutacions
mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDl Feb 13, 2017 7:49 am

a la teva imatge Amadeu, mira si era dora, que el banc encara no l'havien posat!!

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 2zq8sg8

el vagó de cereals divendres fora dels expectadors va anar d'allò més bé!!

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 10gir2s

el vagó del ciment va carregar sacs amunt i avall..!!

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 2lkpc0o

demà a veure si acabo el video..

salutacions

mallet73
sembla que el tinypic ja funciona bé...!! super12 super12 aplaud aplaud
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDl Feb 13, 2017 7:51 am

Ostres, si! el banc no hi era!! Very Happy

Coneixia aquella expressió de que "encara no han posat els carrers". Segurament els bans venen després.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 21/03/2011
Nombre de missatges : 18704

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2017 5:03 am

Hola Amics!!

Per fi he acabat el video...

https://youtu.be/7ysY8sOBJzM

espero que us agradi

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
tram47
Trenjardinaire Plus
tram47


Ubicació : Aquitaine, França.
Edat : 76
Data d'inscripció : 23/01/2009
Nombre de missatges : 2482

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2017 5:29 am

Tren applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 28/01/2009
Nombre de missatges : 12058

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2017 5:33 am

Tren super12 super12 super12 super12 super12 super12 super12

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 09/02/2014
Nombre de missatges : 2492

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2017 6:31 am

super12 super12 super12 molt bè ,aixi al menys veiem circular trens els que no varem poder asistir.

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
Francesc
Trenjardinaire
Francesc


Ubicació : Barcelona
Edat : 80
Data d'inscripció : 22/01/2009
Nombre de missatges : 917

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2017 7:14 am

Un videu molt ben montat; tot un plaer contemplar-lo!!!
Tornar a dalt Ir abajo
FACTOR
Trenjardinaire
FACTOR


Ubicació : BARCELONA
Edat : 78
Data d'inscripció : 08/12/2009
Nombre de missatges : 476

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2017 7:15 am

aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud aplaud trenscat2 :

Salutacions
Jaume
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 16/01/2009
Nombre de missatges : 32943

VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitimeDv Feb 17, 2017 8:13 am

Aquest vídeo és genial, Carles. M'agrada moltíssim perquè no es limita a reflectir el que és el circuit en sí, sinó que retrata perfectament el que és "l'aventura MOMI".
I no només això, sinó que la fas apassionant!

Moltes gràcies!!

applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud applaud

Ara que... no deixo de preguntar-me quantes hores tenen els teus dies !!! Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Contenido patrocinado





VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017   VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017 - Página 8 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
VII festa del tren a escala IIm-G Molins de rei 2017
Tornar a dalt 
Pàgina 8 de 9Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Següent
 Temas similares
-
» MOLINS de REI -FESTA DEL TREN A ESCALA G
» II Festa del Tren escala G/IIm a Molins de Rei (11/12 Febrer 2012)
» Festa del tren, Molins de Rei 2022
» festa del tren Molins de rei 2021
» Festa del tren Molins de Rei 9 i 10 de febrer 2019

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: CALENDARI-AGENDA Esdeveniments :: CALENDARI-AGENDA/Trobades de moduls MOMI-
Canviar a: