NO ESTAS CONNECTAT |
En aquest moment NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITATSi ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.
Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Reglament del fòrum / Inscripcions
|
|
| Ferrocarril de Sarrià | |
| | Autor | Missatge |
---|
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Ferrocarril de Sarrià Dj Jun 02, 2016 9:45 am | |
| Estic preparant els plànols per a tall de làser de tres models dels Ferrocarrils de Sarria, està imatge correspon al la planxa de 3 mm, on estan la base i els tres laterals, les mesures són pràcticament les mateixes, és que encara no puc treballar en els altres models del tramvia blau i dels CFGC, tinc una mà a recuperacio i espero que aviat em operin l'altra, però per estar a l'ordinador no tinc cap problema. Espero que reconegueu els tres models que estic preparant. Les peces que es veuen ja estan gairebé acabades, ara ja estic treballant en els frontals que són una mica més complicats Pere | |
| | | Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
| Assumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià Dj Jun 02, 2016 9:53 am | |
| | |
| | | Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
| Assumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià Dj Jun 02, 2016 9:53 am | |
| ets incansable, quants projectes! | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
| Assumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià Dj Jun 02, 2016 10:12 am | |
| Ara és l'únic que puc fer, i aturat no tinc ganes d'estar. Amb els dissenys preparats i una vegada que tens els dissenys fets en AutoCAD, el fer-los en fusta es molt fàcil, i el tall per làser agilitza molt la feina per muntar-los com si fossin un puzle, els detalls i la pintura són mes la part lenta. El primer és el Brill 301, el segon és el 18 i el tercer és el 403 Pere
Editat per darrera vegada per TramBlau el Dj Jun 02, 2016 8:10 pm, editat 1 cop en total | |
| | | ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
| Assumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià Dj Jun 02, 2016 6:15 pm | |
| És molt bon projecte... jo tambe els vaig veure quan fa uns anys els van portar a l'estació de les Planes... | |
| | | MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
| Assumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià Dv Jun 03, 2016 12:47 am | |
| | |
| | | Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
| Assumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià Dv Jun 03, 2016 2:18 am | |
| Els faràs a la nostra escala, ajustant els bogies, o els faràs més petits per mantenir la proporció? | |
| | | TramBlau Mestre tramviaire
| Assumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià Dv Jun 03, 2016 5:40 am | |
| Respecte el llarg a escala 22,5 que és sense enganxalls de 0,666 m, per l'ample poso la mesura màxima de gàlib que és de 0,115 m. i per l'alt hi ha dues mesures, el 403 i 301, 0,119 m. i 0,122 m. pel 18, tot això de caixa i mesures exteriors, falten els bogies i el pantògraf amb els suports Pere | |
| | | ODAKIM Trenjardinaire Plus
Ubicació : Barcelona Edat : 46 Data d'inscripció : 02/05/2016 Nombre de missatges : 1522
| Assumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià Dg Jun 05, 2016 10:07 am | |
| Seguiré a veure el treball que es fa fa aquí.... | |
| | | jordi Trenjardinaire
Ubicació : barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 06/08/2014 Nombre de missatges : 332
| Assumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià Dg Jun 05, 2016 10:15 am | |
| Un projecte molt maco, amb la teva habilitats et quedarà xulíssim. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Ferrocarril de Sarrià | |
| |
| | | | Ferrocarril de Sarrià | |
|