El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Déu n'hi-do la fullaraca i virosta que tens aquí......Et funcionen bé les màquines de neteja?
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Maig 22, 2024 12:50 am
si funcionen bé però quant no hi ha tanta "merda", en aquest estat he de esperar a que sequi i amb el bufador treure, abans quant no tenia la via tirada amb l'escombra ja anava bé..
salutacions
mallet73
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Maig 22, 2024 4:25 am
MALLET73 escrigué:
si funcionen bé però quant no hi ha tanta "merda", en aquest estat he de esperar a que sequi i amb el bufador treure, abans quant no tenia la via tirada amb l'escombra ja anava bé..
salutacions
mallet73
Carles, jo a vegades també he hagut de treure fulles a l'engros. No havent catenària ni coses fràgils a prop com baranetes o fanals, una escombra de "pel" dur va bé, inclús un rasclet de jardineria (de "Flejes") també i no és problema, en tot cas evitar no passar-lo per les agulles que són més delicades.
Salut Xavi -KTK-
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Maig 22, 2024 8:50 am
Au va! que quan funcioni el teu circuit, igual un dia vinc amb el meu Ferrostaal!
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Maig 23, 2024 1:12 am
Jo utilitzo aquesta màquina, en primera fase, no és gens cara i si molt eficient
Jo utilitzo aquesta màquina, en primera fase, no és gens cara i si molt eficieixen, per menys de 50€ en leroy Merlin
Pere
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Maig 23, 2024 7:04 am
Pere exacte un bufador/aspirador..el problema és que si està moll ni es belluga!! Esperaré a que deixo de ploure i ja podré netejar..mentres vaig fent per altres coses del circuit
Salutacions
Mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Jul 24, 2024 11:25 pm
Hola Carles, no hi ha avenços als FIM???
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Jul 25, 2024 12:30 am
Dons encara no a veure si quant agafi vacances puc fer alguna cosa..per ara tot esta adormit de com va quedar..sembla un circuit abandonat i oblidad..
salutacions
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Jul 25, 2024 9:20 pm
MALLET73 escrigué:
Dons encara no a veure si quant agafi vacances puc fer alguna cosa..per ara tot esta adormit de com va quedar..sembla un circuit abandonat i oblidad..
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Jul 25, 2024 10:17 pm
Jo diria directament!! però encara no he tingut temps de lleure i he d'anar amb compte amb el sol...tinc prohibit per el metge estar al sol...però abans de que s'acabi l'estiu segur que hi treballo.
Salutacions
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Jul 25, 2024 10:26 pm
Primer la salut, quan estiguis en condicions ja faràs feina!
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Jul 25, 2024 11:08 pm
Sisu escrigué:
Primer la salut, quan estiguis en condicions ja faràs feina!
Gràcies de Salut per ara bé, però he de tenir cura de la meva pell, no puc fer activitats al sol desde les 11 fins les 18 hores...
Salutacions
mallet73
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Abans pel sol et deien que et posessis protectors, ara els dermatolegs et diuen que el millor protector és una samarreta. A mi em va dir que m'avitués a portar barret
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33793
Jo he de portar gorra fins a l'hivern, sempre que surti al carrer, em poso cremes a la calba i braços que no les cobreix la S.S., i compte amb les cremes que donen a S.S. perquè contenen cortisona, a mi m'han perjudicat les tiroide i he de medicar-me. Funciona millor la gorra i una samarreta de mànigues llargues molt fina, a més és molt més barat que les cremes
Pere
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Ago 03, 2024 11:12 pm
Sisu escrigué:
MALLET73 escrigué:
salutacions
mallet73
Ja ho vaig dir abandonament total!!
un munt de pedres esperent a sol i serena a ser baixades per posar a lloc...
Espero que ara que venen vacances anar fent coses...
Salutacions
mallet73
A lluis7 li agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Ago 03, 2024 11:31 pm
Aquests dies fa massa calor,
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Ago 03, 2024 11:35 pm
Sisu escrigué:
Aquests dies fa massa calor,
Sí molta però el principal problema es la manca de temps durant l'any..almenys en temps de bonança...però espero donar una bona empenta aquest mes d'Agost amb les vacances
Salutacions
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Ago 03, 2024 11:52 pm
Ara ja fa tres dies que he parat per culpa de l'aire condicionat, he emmalaltit
Pere
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Ago 04, 2024 2:39 am
"A poc a poc i bona lletra" que diuen, alerta amb les calorades.
Et desitjo que puguis fer molta feina i profitosa.
TramBlau escrigué:
Ara ja fa tres dies que he parat per culpa de l'aire condicionat, he emmalaltit
Pere
Ostres Pere, els aire condicionat son traïdors.
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Ago 18, 2024 10:32 pm
Aprofitant aquest cap de setmana de menys calor..els treballs al circuit es reprenen
la segona entrada
salutacions
mallet73
A TramBlau y a lluis7 Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Ago 18, 2024 11:36 pm
L'accés al magatzem de trens?
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Ago 19, 2024 12:08 am
Sisu escrigué:
L'accés al magatzem de trens?
Correcte, aprofitant el gran desnivell que hi ha, vaig fer aquest magatzem just sota "la cabana"dels trens que he aprofitat per fer 2 nivells amb platges de via, aquest 2 trams tindran cremallera(un amic ferroviari m'ha regalat un bon tram) per poder arribar al tram pla del circuit, serviran per guardar trens, per ara no hi ha vies.. en un futur sí.
Si deu vol, aquest proper cap de setmana faré el plantejament de "la cabana" ara que tot el formigó esta fet...to i que encara la urbanització del terreny no esta feta del tot, es poder anar gaudint del circuit sense tenir-lo aturat tot un any (d'estiu a estiu).
També he pogut treure l'últim test gran de terra que tenia en mig del circuit de quant vaig fer el gran tunel.
Aquí ha d'anar una estació intermèdia amb un desviament, si no apreta la calor espero poder fer-la també el cap de setmana i mentrestant asseca el formigó treballar en la cabana.
El problema que fins ara al no tenir el terreny urbanitzat el pas per treballar es on són les vies, cosa que fa que les hagi de treure per poder passar...però això fa que no en pugui gaudir..seria maco estar treballant en el jardí i el tren vagi passant....
Però per ara es el que hi ha i no es conforma es per que no vol..encara gràcies que hi puc dedicar una mica de temps...si no estaria aturat..
Espero poder donar-vos notícies el proper dilluns.
Salutacions
mallet73
mallet73
A TramBlau li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Ago 19, 2024 2:37 am
Per fi hi pots treballar, que sigui una temporada molt profitosa i que gaudeixis molt amb la seva construcció,