El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Gen 24, 2022 3:38 am
En els FIM fa un fred que pela!! porten més d'una setmana per sota els 0 graus totes les nits aixó fa que el material estigui fred i dessat
un tractoret l'ha tret del magatzem...
salutacions
mallet73
A TramBlau, lluis7, TOG, KTK, el terrat de margarit, 4000Talguera y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.
tram47 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Aquitaine, França. Edat : 77 Data d'inscripció : 23/01/2009 Nombre de missatges : 2513
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Gen 24, 2022 6:30 am
només el virus no està congelat a Moia!!!
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19505
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Gen 24, 2022 9:00 am
En el Fin no hi ha COVID..ni tampoc cal mascareta...el fred i la aire de la muntanya fan que s estigui i respiri la mar de bé...espero amb impaciència el que tots els dies siguin diumenge...
Salutacions
Mallet73
A gobling li agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dv Feb 25, 2022 9:10 pm
Acabo d'entrar a fer el xafarder que feia segles que no entrava al fòrum i quan he vist que el teu fil havia crescut he anat directe a veure què estaves fent i...............sort que estic sentat al sofà perquè quasi caic de culs!!!!!!!!!!!!!!!. BRUTAL !!!!!!!!. He de reconèixer que m'has deixat parat, una feina espectacular Carles, et felicito, serà un circuit digne de veure i reconec que tinc ganes de veure alguna de les meves creacions passant per el viaducte. Una abraçada!!!!!
A Olot, TramBlau, MALLET73, Mitjans y a el terrat de margarit Els hi agrada aquesta publicació.
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Feb 26, 2022 1:12 am
Sisu escrigué:
Acabo d'entrar a fer el xafarder que feia segles que no entrava al fòrum i quan he vist que el teu fil havia crescut he anat directe a veure què estaves fent i...............sort que estic sentat al sofà perquè quasi caic de culs!!!!!!!!!!!!!!!. BRUTAL !!!!!!!!. He de reconèixer que m'has deixat parat, una feina espectacular Carles, et felicito, serà un circuit digne de veure i reconec que tinc ganes de veure alguna de les meves creacions passant per el viaducte. Una abraçada!!!!!
+ 1. Increible Carles!!
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Abr 18, 2022 7:07 am
aquest tres dies de pascua he aprofitat per fer alguna cosa en els FIM..però menys al circuit del que voldria...
salutacions
mallet73
A TramBlau y a KTK Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Abr 18, 2022 7:58 am
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Abr 18, 2022 10:05 pm
el sostre es d'un magatzem de locomotores que tinc que desafortunadament li vaig fer saltar una de les tapes de la ximeneia amb tan mala fortuna que entre tanta fulla no la localitzo(es com buscar una agulla en un paller)..així que ha tocat fer-ne una de nova..per si de cas he imprès un altre per si de cas...jajajaja
circulació de tarda de l'energie amb el vagó de passatgers surtit de tallers
salutacions
mallet73
A TramBlau, lluis7, TOG, KTK, alejandro sasplugas y a mikado Els hi agrada aquesta publicació.
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dt Abr 19, 2022 5:26 am
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dt Abr 19, 2022 8:35 am
Ostres, Carles...!!!
Quin goig que fa aquesta composició!!! I a demés amb una llum solar magníficament escollida.
I del vagó, ja ni en parlo (sembla ben be com si fos de fusta, i de la bona!)
ahir dia de enderrocs als FIM..el president de la companyia ha decidit enderrocar el tunnel per fer una bona platja de vies i fer servir les boques del tunel en altres parts del circuit.
els mecanics van poder retirar una petita composició que havia quedat dins del tunel desde feia un parell d'anys.
Ara esperar el temps de vacances per poder donar una bona empenta a la construcció.
salutacions
mallet73
A Olot, TramBlau, Shay, josepmaria, KTK y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Jul 03, 2022 2:18 am
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Jul 03, 2022 4:33 am
quin goig fa veure tants moviments als circuits !! s'endevinen canvis espectaculars en el teu aquest estiu, oi Carles???
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Jul 04, 2022 4:48 am
Olot escrigué:
Enderrocar coses que no s'han estrenat encara?
Dons si Amadeu!! era una idea inicial però vist que no serà factible ni practic i com passa en les escales reals..fora abans de començar.!!
lluis7 escrigué:
quin goig fa veure tants moviments als circuits !! s'endevinen canvis espectaculars en el teu aquest estiu, oi Carles???
La intenció es aquesta, voldria tenir tot el circuit tancat per tirar vies..però no crec que ho aconsegueixi faltaran dies...no vull posar el llisto alt per no decepcionar-me al final del estiu i no haver fet gran cosa...
ja veurem...però tot el que faci us ho aniré fent saber.
salutacions
mallet73
A TramBlau, lluis7 y a alejandro sasplugas Els hi agrada aquesta publicació.
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Jul 04, 2022 7:56 am
exacte, no cal fixar metes de finalitzacio, pero només amb els avenços que vagis fent, segur que estaràs més que satisfet i pobre de tu que no ens tinguis al dia !!!!
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dt Jul 05, 2022 6:44 am
Que cada pas sigui endavant, convençut de que és lo que vols. Em sembla bé que ho tinguis tan clar. Molta força i endavant!!!
josepmaria Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 78 Data d'inscripció : 17/09/2012 Nombre de missatges : 1844
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dt Jul 05, 2022 9:31 am
+1
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Jul 06, 2022 3:51 am
gràcies amics!! ja us aniré informant tan si hi ha avenços com si no..
salutacions
mallet73
A Olot li agrada aquesta publicació.
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Jul 07, 2022 12:05 am
MALLET73 escrigué:
Carles, em podries dir fabricant i referencia d'aquest diposit tant xulu??
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Jul 07, 2022 3:28 am
ho miraré. ja que ja el vaig comprar de 2ª mà muntat i sense capsa...
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Jul 07, 2022 4:15 am
gràciesss. l'he buscat com a Pola o Piko i no he trobat res. potser deu estar descatalogat i tot
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Jul 07, 2022 4:44 am
segurament fa anys que el tinc, el tenia dins una capsa per el moment que tingues circuit..però vist com va el clima, les fulles etc etc...no en tindré més..com a molt una estació i para de contar...
si puc aquest cap de setmana ho miro
salutacions
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Jul 07, 2022 5:19 am
Què vols dir que serà un circuit com el de Kargòlia, sense edificis? (Apart de les casetes de pedra que ha fet en Xavi, és clar).
MALLET73 escrigué:
segurament fa anys que el tinc, el tenia dins una capsa per el moment que tingues circuit..però vist com va el clima, les fulles etc etc...no en tindré més..com a molt una estació i para de contar...