El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Set 27, 2020 1:50 am
MALLET73 escrigué:
Sisu escrigué:
El pont ja està batejat?
Si, en aquest cas ha estat fàcil.. però la intenció dels FIM es anomenar tunnels, ponts i altres llocs amb els avatars dels membres del foro..
Salutacions
Mallet73
Ostres!!!, serà un honor formar part del teu circuit
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Set 27, 2020 8:34 am
No es res..de cada vosaltres tinc un record i que menys que quedi en el meu circuit...Amadeu vigila que estas entre una platja de vies tipus la fabrica o una deixalleria.. ...
les feines d'ahir al matí!! el tunel de l'Ignasi..em recorda el tunel de Guardiola i les histories que ell m'explica del accident del tren que va haver aprop d'allà...
en primer lloc comprovació del galib!!
tunel acabat...via s'allarga un metre i mig més....
salutacions
mallet73 salutacions
mallet73
A TramBlau y a X+ Els hi agrada aquesta publicació.
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Set 27, 2020 8:54 am
Et podria anar bé algun tipus d'herbicida, principalment per a les herbes i plantes amb arrels poc profundes, sempre pel costat de l'circuit perquè no t'ho faci malbé el ciment.
Pere
TOG Trenjardinaire
Ubicació : Garrotxa Edat : 22 Data d'inscripció : 03/03/2013 Nombre de missatges : 620
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Set 27, 2020 12:28 pm
però la intenció dels FIM es anomenar tunnels, ponts i altres llocs amb els avatars dels membres del foro..
Parafrassejant a en Sisa,reserva´m una rotonda ...
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Set 27, 2020 5:45 pm
MALLET73 escrigué:
... Amadeu vigila que estas entre una platja de vies tipus la fabrica o una deixalleria...
Ja m’he guanyat la fama de deixalleria!?!? A la meva vida he fet molts més túnels que deixalles... però ja sabem la dita: “por un perro que maté, mataperros me pusieron”
Ubicació : Barcelona Edat : 54 Data d'inscripció : 02/12/2016 Nombre de missatges : 471
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Set 27, 2020 7:05 pm
Pas a pas i metre a metre. Constancia Ja queda menys, ànims
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Set 27, 2020 8:14 pm
Ara ja estas engantxat a les feines de infraestructura aixo et porta a un grau superior de depencia . El material movil es guarda i no li pasa res .pero la infrestructura es atacada per la natura diariament .Un cop ti poses ja no es pot deixar......... Pero dona molta satisfaccio poder contemplar la obra feta !!!!! Anims !!! M agrada el que estas fent ..
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Set 27, 2020 10:43 pm
Sí Alejandro es una droga...!! aquest any no tenia pas pensat fer res al jardí..però mira per on ara resulta que hi estic capficat...fins i tot amb idees noves per fer-hi coses..però es una contrarellotge amb la tardor a sobre...faré fins on pugui.. també m'agrada saber que el que estic fent us agrada es una doble alegria.. el cap de setmana que ve a veure si adelanto una mica més...
salutacions
mallet73
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dt Set 29, 2020 1:02 am
Ep!!!, aquest tunel és molt curt, hauria de ser llarg i fosc no??
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dt Set 29, 2020 1:13 am
Em recorda els túnels de l'AVE
Pere
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dt Set 29, 2020 1:32 am
Quan li faci les boques ja no es veurà tan rodó..!
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dt Set 29, 2020 3:49 am
Sisu escrigué:
Ep!!!, aquest tunel és molt curt, hauria de ser llarg i fosc no??
ja hi haurà un de llarg i fosc o no(ja que tinc pensat posar llum dintre, com vaig veure un en un video del youtube), però encara no he arribat a la zona on el tindré que fer...ja vindrà...
tinc una rajola de pedra que he de tallar per fer el portal de les 2 boques...ja no es veurà tan rodo com ara...
sou més impacients que jo que estem a dimarts i mataria per ser ja en dissabte...!!
salutacions
mallet73
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Oct 04, 2020 7:48 pm
Dissabte 5 graus i molt de vent..el terre rellisca i enfangat per les pluges durant la setmana.
tot i aixi alguna cosa es va poder fer.
el tunnel tot i que es curt ha quedat resisten i bé.
part de la paret i la rassa on anirà el pont d'en Shay.
en mig de les dues vies anirà un jardinet amb llorer obsequi d'uns amics Francesos afeccionats a la jardineria
com el terreny estava per fer poques filigranes construcció del primer tunel de pontons...aquest serà llarg i fosc Narcís.
comprovació del galib...vaig un xic just d'alçada..
continuarà.
mallet73
Editat per darrera vegada per MALLET73 el Dl Oct 05, 2020 2:01 am, editat 1 cop en total
A X+ li agrada aquesta publicació.
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Oct 04, 2020 11:09 pm
Compte amb l'alçada!! Recorda el que va passar una vegada amb la teva Patxanga!!
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Oct 04, 2020 11:14 pm
MALLET73 escrigué:
Dissabte 5 graus i molt de vent..el terre rellisca i enfangat per les pluges durant la setmana. tot i aixi alguna cosa es va poder fer. ..... el tunnel tot i que es curt ha quedat resisten i bé. part de la paret i la rassa on anirà el pont d'en Shay. en mig de les dues vies anirà un jardinet amb llauré obsequi d'uns amics Francesos afeccionats a la jardineria com el terreny estava pe fer poques filigranes construcció del primer tunnel de pontons...aquest serà llarg i fosc Narcís. ....... comprovació del galib...vaig un xic just d'alçada.. ....... continuarà. mallet73
Aquesta m'agrada molt, muntant terrasses, lent però durador en el temps