TRENS.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
TRENS.CAT

El fòrum català del tren de jardí i de la via estreta
 
PortalPortal  ÍndexÍndex  Últimas imágenesÚltimas imágenes  GALERIAGALERIA  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
NO ESTAS CONNECTAT
FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 WGsDKaWISAjR5u7cqdPhy1cAUIoUqUe720Q9qv8AP9HUYJHjqqQAAAAASUVORK5CYII=
En aquest moment
NO ESTÀS CONNECTAT.
El teu ACCÉS als fils
i funcions de TRENS.CAT
és LIMITAT


Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.

Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.

Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te.


Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.


Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:

Reglament del fòrum / Inscripcions


 

 FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73

Ir abajo 
+26
jordi
monplaisir
gobling
ulises
OG22
TOG
mikado
4000Talguera
fve
Shay
Mitjans
Olot
lluis7
MALLET73
ODAKIM
el terrat de margarit
Víctorf
tram47
ignasibaga
alejandro sasplugas
KTK
peps
josepmaria
ostman
Sisu
TramBlau
30 participantes
Anar a pàgina : Previ  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 38  Següent
AutorMissatge
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 24/05/2012
Nombre de missatges : 7023

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Nov 25, 2016 10:10 pm

O també pots començar a posar via sense planificació previa... això si, recorda sempre unir tots els racons amb la centre del terreny... mai entre ells...
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 22/03/2011
Nombre de missatges : 18799

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Nov 25, 2016 10:45 pm

ostman escrigué:
O també pots començar a posar via sense planificació previa... això si, recorda sempre unir tots els racons amb la centre del terreny... mai entre ells...

Encara no tinc res clar..si el temps ho permet aquest cap de setmana netejaré el que queda de terreny...

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12116

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDg Nov 27, 2016 9:01 am



Carles mira aquest circuit tan abrupte

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
el terrat de margarit
Trenjardinaire Plus
el terrat de margarit


Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou
Edat : 48
Data d'inscripció : 30/01/2016
Nombre de missatges : 2625

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDg Nov 27, 2016 10:37 pm

Molt guapo el video TramBlau!! aplaud aplaud
La veritat es que li anaba a proposar circuits amb bucles per als desnivells pel terreny a en Mallet,però amb el video ja hi ha un bon exemple de com fer!!
Tindràs molta feina Carles,però ja tens lo primer....Un espai on poder fer-ho realitat!!
      Tren Tren Tren
Tornar a dalt Ir abajo
KTK
Trenjardinaire Plus
KTK


Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona)
Edat : 60
Data d'inscripció : 09/10/2013
Nombre de missatges : 1199

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDl Nov 28, 2016 9:18 am

MALLET73 escrigué:
ostman escrigué:
O també pots començar a posar via sense planificació previa... això si, recorda sempre unir tots els racons amb la centre del terreny... mai entre ells...

Encara no tinc res clar..si el temps ho permet aquest cap de setmana netejaré el que queda de terreny...

mallet73

riuuuu Carles; Em sembla que el consell d'en Pau te un sentit , més aviat sarcàstic, pel que fa a la política de plantejament d'infraestuctures, comparant FIM amb les linies que gestiona Adif.

Bromes a part, crec que s'han donat bons consells. Cal tenir en compte que fer un circuït de les característiques que, crec que ha de ser el de FIM, requerirà feina, temps, i constància.
Molts ànims Carles super12

Salut

Xavi KTK
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 22/03/2011
Nombre de missatges : 18799

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDt Nov 29, 2016 4:40 am

TramBlau escrigué:


Carles mira aquest circuit tan abrupte

Pere

Si gràcies algun cop s'havia posat un video d'aquest circuit al foro, però ara no el tenia present... he vist que hi han més els he mirat ara i donen moltes idees...

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12116

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDt Nov 29, 2016 5:43 am

He trigat a trobar el vídeo tot i que vaig ser qui el va col·locar.
El que falten són Idees quan el que tens no és perfecte, o mes bé sobren i s'amunteguen al cap sense saber treure-les i necessites trobar el fil d'on estirar

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
peps
Trenjardinaire Plus
peps


Ubicació : vic
Edat : 56
Data d'inscripció : 05/02/2009
Nombre de missatges : 1719

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Des 09, 2016 9:05 am

Carles ,la foto que surts cullin berdisses es a on faras el circuit???
salutacions
PEP
Tren
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 22/03/2011
Nombre de missatges : 18799

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDt Des 13, 2016 12:14 am

peps escrigué:
Carles ,la foto que surts cullin berdisses es a on faras el circuit???
salutacions
PEP
Tren

si..!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDj Des 15, 2016 8:37 am

Mira Carles, jo no sé com penses fer el circuit, si de muntanya aprofitant el desnivell del terreny, si cremallera o si pla. Però el muntis com el muntis, em fa l'efecte que és imprescindible que tinguis una bona explanada amb un bon feix de vies per a l'estacionament de tot el material que estas fent. Sinó, faràs curt.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12116

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDj Des 15, 2016 9:10 am

Olot escrigué:
Mira Carles, jo no sé com penses fer el circuit, si de muntanya aprofitant el desnivell del terreny, si cremallera o si pla. Però el muntis com el muntis, em fa l'efecte que és imprescindible que tinguis una bona explanada amb un bon feix de vies per a l'estacionament de tot el material que estas fent. Sinó, faràs curt.
Sempre es pot fer una estació oculta a la muntanya FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 2e3y0qb

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 23/05/2013
Nombre de missatges : 7190

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDj Des 15, 2016 9:42 am

Olot escrigué:
Mira Carles, jo no sé com penses fer el circuit, si de muntanya aprofitant el desnivell del terreny, si cremallera o si pla. Però el muntis com el muntis, em fa l'efecte que és imprescindible que tinguis una bona explanada amb un bon feix de vies per a l'estacionament de tot el material que estas fent. Sinó, faràs curt.

Amb la gran quantitat de material que ja té fet, amb el que està fent i amb el ritme que porta el que farà haurà de comprar el pati del veí per poder fer cabre el tren.

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 22/03/2011
Nombre de missatges : 18799

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Des 16, 2016 4:09 am

Olot escrigué:
Mira Carles, jo no sé com penses fer el circuit, si de muntanya aprofitant el desnivell del terreny, si cremallera o si pla. Però el muntis com el muntis, em fa l'efecte que és imprescindible que tinguis una bona explanada amb un bon feix de vies per a l'estacionament de tot el material que estas fent. Sinó, faràs curt.

Doncs encara que ultimament he comprat alguna via, si es cert en faran falta..tot i així estic treballan amb un sistema de enmagatzemar innedit en el nostre mon ferroviari.. ja us l'ensenyare un dia d'aquest....

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Des 16, 2016 4:15 am

Ostres!! Misteri !
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
Mitjans
Mestre 3D
Mitjans


Ubicació : Barcelona
Edat : 44
Data d'inscripció : 28/05/2014
Nombre de missatges : 7529

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Des 16, 2016 6:36 am

Com ens deixes amb aquesta intriga. ..?

_________________
Salutacions. JOAN

Les meves construccions https://trenscat.forosactivos.net/t1813-index-les-construccions-d-en-mitjans
Els meus cotxes http://mitjansracing.wix.com/mracing
Les meves figures de Warhammer http://mitjansracing.wix.com/warhammer
Tornar a dalt Ir abajo
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 23/05/2013
Nombre de missatges : 7190

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Des 16, 2016 9:15 am

Més secrets, sorpreses, .... riuuu riuuu riuuu riuuu
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/01/2012
Nombre de missatges : 1524

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDj Des 22, 2016 9:08 am

Benvolgut Carles !!
Celebro que disposis de terreny per fer realitat el teu somni ok I estic absolutament convençut de que no hi hauran obstacles perquè facis un circuit fantàstic.
Però estic "flipant" amb el teu poder constructor !! Em queden molts fils per repassar, però ja veig que no has perdut pas el temps, no Very Happy
Felicitats per tot plegat !!
Lluís

PD: per cert, abans de vindre a Canet teniem casa a La Montjoia, a Moià, que no sé si es a prop teu. buff, no m'haguessin anat poc bé ara tots els metres de terreny que teniem !! Razz
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 22/03/2011
Nombre de missatges : 18799

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Des 23, 2016 1:59 am

lluis7 escrigué:
Benvolgut Carles !!
Celebro que disposis de terreny per fer realitat el teu somni ok I estic absolutament convençut de que no hi hauran obstacles perquè facis un circuit fantàstic.
Però estic "flipant" amb el teu poder constructor !! Em queden molts fils per repassar, però ja veig que no has perdut pas el temps, no Very Happy
Felicitats per tot plegat !!
Lluís

PD: per cert, abans de vindre a Canet teniem casa a La Montjoia, a Moià, que no sé si es a prop teu. buff, no m'haguessin anat poc bé ara tots els metres de terreny que teniem !!  Razz

gràcies Lluís!! Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
si que la conec la Montjoia de fet de poc que no hi estic allà..és a prop de casa....però finalment ens varem quedar més aprop del poble..menys metres de terreny però més aprop per anar a comprar el pa..!!

salutacions

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
lluis7
Trenjardinaire Plus
lluis7


Ubicació : Canet de Mar
Edat : 62
Data d'inscripció : 02/01/2012
Nombre de missatges : 1524

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Des 23, 2016 6:20 am

ostres, imagina't si haguéssim estat veins !!! passarien trens d'un terreny a l'altre Razz
boh, es un lloc fantàstic on vam gaudir d'uns anys molt feliços. desprès els nanos es van fer grans ... i la dona fredolica Rolling Eyes ... així que cap a la platja
seguiré amb atenció (mes que mai) els teus avenços !!
Tornar a dalt Ir abajo
MALLET73
Trenjardinaire Plus
MALLET73


Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram
Edat : 50
Data d'inscripció : 22/03/2011
Nombre de missatges : 18799

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 20, 2017 12:56 am

Per fi han arrivat els motors diesel de gran cilindrada per la flota d' automotors dels ferrocarrils..!!

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 2znzqdl

mallet73
Tornar a dalt Ir abajo
Olot
Mestre d'obres
Olot


Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental
Edat : 64
Data d'inscripció : 17/01/2009
Nombre de missatges : 33133

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 20, 2017 2:37 am

Ondia !!!! Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.103809309644593.8678.10
ignasibaga
Trenjardinaire Plus
ignasibaga


Ubicació : Bagà
Edat : 70
Data d'inscripció : 23/05/2013
Nombre de missatges : 7190

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 20, 2017 2:38 am

Motors de sis cilindres. aplaud aplaud aplaud

Fins aviat, Ignasi.
Tornar a dalt Ir abajo
alejandro sasplugas
Trenjardinaire Plus
alejandro sasplugas


Ubicació : barcelona
Edat : 84
Data d'inscripció : 10/02/2014
Nombre de missatges : 2492

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 20, 2017 2:50 am

De 6 o de 12 en uve?

Alexandre
Tornar a dalt Ir abajo
ostman
Trenjardinaire Plus
ostman


Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental)
Edat : 52
Data d'inscripció : 24/05/2012
Nombre de missatges : 7023

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 20, 2017 3:38 am

Molta potencia...
Tornar a dalt Ir abajo
TramBlau
Mestre tramviaire
TramBlau


Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna
Edat : 68
Data d'inscripció : 29/01/2009
Nombre de missatges : 12116

FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitimeDv Gen 20, 2017 4:20 am

Tren aplaud aplaud aplaud

Pere
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 Empty
MissatgeAssumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73   FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 - Página 8 I_icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73
Tornar a dalt 
Pàgina 8 de 38Anar a pàgina : Previ  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 38  Següent
 Temas similares
-
» Els Ferrocarrils de la Terrassa [Olot]
» INDEX. - Les construccions d'en MALLET73
» nous moduls ferroviaris MOMI Català mallet73
» Ferrocarrils (Carles)
» Els Ferrocarrils de la Terrassa-III [Olot]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
TRENS.CAT :: Escala 1:22'5 / IIm / G / Via de 45 mm / Altres escales i galges relacionades :: Circuits a escala IIm (Exteriors i interiors) :: Els vostres circuits exteriors-
Canviar a: