El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Nov 24, 2016 11:10 pm
O també pots començar a posar via sense planificació previa... això si, recorda sempre unir tots els racons amb la centre del terreny... mai entre ells...
MALLET73 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Nov 24, 2016 11:45 pm
ostman escrigué:
O també pots començar a posar via sense planificació previa... això si, recorda sempre unir tots els racons amb la centre del terreny... mai entre ells...
Encara no tinc res clar..si el temps ho permet aquest cap de setmana netejaré el que queda de terreny...
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Nov 26, 2016 10:01 am
Carles mira aquest circuit tan abrupte
Pere
el terrat de margarit Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Boi de Llobregat,Molí-Nou Edat : 48 Data d'inscripció : 29/01/2016 Nombre de missatges : 2625
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Ds Nov 26, 2016 11:37 pm
Molt guapo el video TramBlau!! La veritat es que li anaba a proposar circuits amb bucles per als desnivells pel terreny a en Mallet,però amb el video ja hi ha un bon exemple de com fer!! Tindràs molta feina Carles,però ja tens lo primer....Un espai on poder fer-ho realitat!!
KTK Trenjardinaire Plus
Ubicació : Sant Vicenç dels Horts (Barcelona) Edat : 60 Data d'inscripció : 08/10/2013 Nombre de missatges : 1261
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dg Nov 27, 2016 10:18 am
MALLET73 escrigué:
ostman escrigué:
Encara no tinc res clar..si el temps ho permet aquest cap de setmana netejaré el que queda de terreny...
mallet73
Carles; Em sembla que el consell d'en Pau te un sentit , més aviat sarcàstic, pel que fa a la política de plantejament d'infraestuctures, comparant FIM amb les linies que gestiona Adif.
Bromes a part, crec que s'han donat bons consells. Cal tenir en compte que fer un circuït de les característiques que, crec que ha de ser el de FIM, requerirà feina, temps, i constància. Molts ànims Carles
Salut
Xavi KTK
Ubicació : Viladecans, sense metro ni Tram Edat : 51 Data d'inscripció : 21/03/2011 Nombre de missatges : 19506
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Nov 28, 2016 5:40 am
TramBlau escrigué:
Carles mira aquest circuit tan abrupte
Pere
Si gràcies algun cop s'havia posat un video d'aquest circuit al foro, però ara no el tenia present... he vist que hi han més els he mirat ara i donen moltes idees...
salutacions
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Nov 28, 2016 6:43 am
He trigat a trobar el vídeo tot i que vaig ser qui el va col·locar. El que falten són Idees quan el que tens no és perfecte, o mes bé sobren i s'amunteguen al cap sense saber treure-les i necessites trobar el fil d'on estirar
Pere
peps Trenjardinaire Plus
Ubicació : vic Edat : 57 Data d'inscripció : 04/02/2009 Nombre de missatges : 1720
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Des 08, 2016 10:05 am
Carles ,la foto que surts cullin berdisses es a on faras el circuit??? salutacions PEP
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dl Des 12, 2016 1:14 am
peps escrigué:
Carles ,la foto que surts cullin berdisses es a on faras el circuit??? salutacions PEP
si..!!
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Des 14, 2016 9:37 am
Mira Carles, jo no sé com penses fer el circuit, si de muntanya aprofitant el desnivell del terreny, si cremallera o si pla. Però el muntis com el muntis, em fa l'efecte que és imprescindible que tinguis una bona explanada amb un bon feix de vies per a l'estacionament de tot el material que estas fent. Sinó, faràs curt.
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Des 14, 2016 10:10 am
Olot escrigué:
Mira Carles, jo no sé com penses fer el circuit, si de muntanya aprofitant el desnivell del terreny, si cremallera o si pla. Però el muntis com el muntis, em fa l'efecte que és imprescindible que tinguis una bona explanada amb un bon feix de vies per a l'estacionament de tot el material que estas fent. Sinó, faràs curt.
Sempre es pot fer una estació oculta a la muntanya
Pere
ignasibaga Trenjardinaire Plus
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Des 14, 2016 10:42 am
Olot escrigué:
Amb la gran quantitat de material que ja té fet, amb el que està fent i amb el ritme que porta el que farà haurà de comprar el pati del veí per poder fer cabre el tren.
Fins aviat, Ignasi.
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Des 15, 2016 5:09 am
Olot escrigué:
Doncs encara que ultimament he comprat alguna via, si es cert en faran falta..tot i així estic treballan amb un sistema de enmagatzemar innedit en el nostre mon ferroviari.. ja us l'ensenyare un dia d'aquest....
salutacions
mallet73
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Des 15, 2016 5:15 am
Ubicació : Bagà Edat : 71 Data d'inscripció : 22/05/2013 Nombre de missatges : 7376
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Des 15, 2016 10:15 am
Més secrets, sorpreses, ....
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dc Des 21, 2016 10:08 am
Benvolgut Carles !! Celebro que disposis de terreny per fer realitat el teu somni I estic absolutament convençut de que no hi hauran obstacles perquè facis un circuit fantàstic. Però estic "flipant" amb el teu poder constructor !! Em queden molts fils per repassar, però ja veig que no has perdut pas el temps, no Felicitats per tot plegat !! Lluís
PD: per cert, abans de vindre a Canet teniem casa a La Montjoia, a Moià, que no sé si es a prop teu. buff, no m'haguessin anat poc bé ara tots els metres de terreny que teniem !!
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Des 22, 2016 2:59 am
lluis7 escrigué:
Benvolgut Carles !! Celebro que disposis de terreny per fer realitat el teu somni I estic absolutament convençut de que no hi hauran obstacles perquè facis un circuit fantàstic. Però estic "flipant" amb el teu poder constructor !! Em queden molts fils per repassar, però ja veig que no has perdut pas el temps, no Felicitats per tot plegat !! Lluís
PD: per cert, abans de vindre a Canet teniem casa a La Montjoia, a Moià, que no sé si es a prop teu. buff, no m'haguessin anat poc bé ara tots els metres de terreny que teniem !!
gràcies Lluís!! si que la conec la Montjoia de fet de poc que no hi estic allà..és a prop de casa....però finalment ens varem quedar més aprop del poble..menys metres de terreny però més aprop per anar a comprar el pa..!!
salutacions
mallet73
lluis7 Trenjardinaire Plus
Ubicació : Canet de Mar Edat : 63 Data d'inscripció : 01/01/2012 Nombre de missatges : 1579
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Des 22, 2016 7:20 am
ostres, imagina't si haguéssim estat veins !!! passarien trens d'un terreny a l'altre boh, es un lloc fantàstic on vam gaudir d'uns anys molt feliços. desprès els nanos es van fer grans ... i la dona fredolica ... així que cap a la platja seguiré amb atenció (mes que mai) els teus avenços !!
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Gen 19, 2017 1:56 am
Per fi han arrivat els motors diesel de gran cilindrada per la flota d' automotors dels ferrocarrils..!!
mallet73
Olot Mestre d'obres
Assumpte: Re: FIM, els ferrocarrils d'en Mallet73 Dj Gen 19, 2017 3:37 am