El teu ACCÉS als fils i funcions de TRENS.CAT és LIMITAT
Si ets un visitant ocasional, sigues benvingut. Si els temes d'aquest fòrum t'interessen et pots registrar lliurement. Amb això tindràs l'accés a TOTS els fils, i també podràs participar.
Registrar-se com a membre no comporta cap altre obligació que la de respectar el reglament i als altres membres.
Caldrà, però, que prèviament els Administradors activin la teva inscripció perquè puguis connectar-te. Mentrestant, com a visitant només veus una part dels fils que hi ha oberts a tots els membres.
Encara no ets membre i vols saber quins són els requisits per a inscriure's? que cal fer per a donar-se d'alta? És molt senzill, està tot explicat aquí:
Quin enginy?? molt bona aquestes tulipes per fer els fanalets del tram.... com deia el meu avi "la cabeza se tiene para algo más que para llevar sombrero.!!"
felicitats
mallet73
TramBlau Mestre tramviaire
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
M'hauria agradat que les tulipes no tinguessin aquesta tonalitat blava, però no hi ha altra cosa que estigui bé de preu. Tulipes de vidre també hi ha de les llums de les cases de nines
El treballar amb AutoCAD et permet ser més fi i precís, encara que he de reconèixer que encara em falta molt, ara aquests dies de convalescència aprofitaré per repassar tutorials i plànols de les futures constrcciones per intentar millorar una mica
Pere
Ubicació : Montesquiu i de vegades la lluna Edat : 69 Data d'inscripció : 28/01/2009 Nombre de missatges : 12351
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dv Ago 12, 2016 6:55 am
Tornant als treballs d'aquest tramvia, avui he acabat la instalacion electrica interna deixant la tulipes col·locades
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dv Ago 12, 2016 6:57 am
Ostres, ostres!
Entre el teu i el d'en Sergio, si féssim una trobada nocturna seria massa.
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dv Ago 12, 2016 6:59 am
Ets un artista!
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dv Ago 12, 2016 7:11 am
Gràcies, aquests dies els dedique a tancar el sostre i acabar els frontals, (decorats i vidres), com no tinc cap trole, deixaré els ancoratges a llocs per quan em posi a treballar amb el llautó, que això serà molt més endavant
Pere
ostman Trenjardinaire Plus
Ubicació : Santa Perpètua de Mogoda (Vallès Occidental) Edat : 53 Data d'inscripció : 23/05/2012 Nombre de missatges : 7077
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dl Ago 15, 2016 6:29 am
Olot escrigué:
Dons jo també m'hi apuntaria, si us va be d'avisar-me.
Ja t'avisaré, a partir de la setmana que ve crec que podem quedar, aquesta setmana tinc tots els dies fins el dissabte coberts, al matí a la platja ia ATTA a tallar el nº 3 , ia la tarda a cuidar el gat de la meva filla. El circuit no està operatiu, amb la qual cosa res mes serà per veure els treballs que tinc gairebé acabats i si voleu plànols per dur a tall, portar un pen drive.
El sostre ja està posat, manca de polir i envernissar. Aquest tramvia no tindra el sostre pintat imitant la tela impermeable, el vernís permetrà que es vegi la fusta
Pere
Olot Mestre d'obres
Ubicació : La Garriga - Vallès Oriental Edat : 65 Data d'inscripció : 16/01/2009 Nombre de missatges : 33795
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dl Ago 15, 2016 7:13 am
Gràcies, Pere. Jo m'adaptaré a l'horari i data que convingueu en Pau i tu.
El sostre ben envernissat no és realista, però el treball de la fusta mereix ser lluit. Tens raó que seria una pena de tapar-lo amb la tela o pintura.
A mi el sostre m'encanta, sempre és un dilema què fer...
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dt Ago 16, 2016 9:02 am
Avui he anat a ATTA33 a tallar plafó de 3 mm., he tallat 3 tramvies a més de les peces que em faltaven del 2, són els tramvies 3, 4 i 5, crec que tinc feina fins a final d'any
Pere
Sisu Cap de Tallers
Ubicació : Palau-saverdera (Alt Empordà) Edat : 55 Data d'inscripció : 01/05/2012 Nombre de missatges : 7271
No, n'hi ha quatre, que són els que estic fent, que són els de la sèrie de l'1 al 4, cada un d'ells representarà una època i amb els colors que tenien, igual que les altres dues sèries. El 9 i el 7 ja els tinc fets des de fa un temps, aquests dos són de la sèrie de 5 al 10, el 9 representa els anys 50/60 i el 7 és la ultima modificacion de l'any 2.000.
Pere
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Tinc entes que el 9 va cedir el bogie a la jardinera 129 de TB. i la carroseria va ser desballestada, pregunto, faràs tambè el 129 ?? i tambè en faràs algun amb la estetica actual ,amb els vidres de les cabines curvats ?? En tot cas admiro la feina que estas fent, serà un plaer veure la teva obra acabada.
Alexandre.
Tinc entes que el 9 va cedir el bogie a la jardinera 129 de TB. i la carroseria va ser desballestada, pregunto, faràs tambè el 129 ?? i tambè en faràs algun amb la estetica actual ,amb els vidres de les cabines curvats ?? En tot cas admiro la feina que estas fent, serà un plaer veure la teva obra acabada.
Alexandre.
Si, és així, el truck del 9 va ser posat a la caixa del 129, ja tinc el 129 amb el seu remolc a falta que em posi a fer el truck i pendent de dur a tall la vercion de la jardinera que hi ha al Trambia Blau . Fins que no hagi fet totes les caixes no em pondre a fer els trucks. Cosa de l'economia això no és precisament barat. Unes fotos dels tramvies blaus fets
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dc Ago 17, 2016 12:12 am
Quina col·lecció Pere!!!
alejandro sasplugas Trenjardinaire Plus
Ubicació : barcelona Edat : 85 Data d'inscripció : 09/02/2014 Nombre de missatges : 2522
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dc Ago 17, 2016 3:10 am
Molt bè aquest video , no l`havia vist mai i es molt ilustratiu , em tè intrigat el sò de la motoritzaciò del teu nº 9 , com està resolta,? perque segur que no es LGB .en tot cas gracies per les teves explicacions i fotos m`agradat molt.
Alexandre
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dc Ago 17, 2016 3:52 am
En ser tot metàl·lic, el truck, el frec dels eixos de les rodes i el motor que està subjecte a tota l'estructura transmetent aquest soroll tan característic dels tramvies, va ser casual
Pere
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dc Ago 17, 2016 5:56 am
Després d'unes proves amb vernís, m'he decidit per pintar el sostre de gris, no m'agradava el resultat
Pere
Mitjans Mestre 3D
Ubicació : Barcelona Edat : 45 Data d'inscripció : 27/05/2014 Nombre de missatges : 7624
Assumpte: Re: Tramvia Blau nº 1 Dc Ago 17, 2016 8:14 am